Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 14:31:24
Güzel tespitler efendim.Dizelerle harika vurgulanmış.Yazan yüreği kutluyorum.Saygılar sunuyorıum efendim.
neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 14:25:18
Ne büyük bir sevgi ki;Sevdiğinin mutluluğu için ondan bile vaz geçmeye hazır.Kutluyorum muhteşem şiiri yazan yüreği.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 14:22:40
Muhteşem bir şiir okudum yine kaleminizden efendim.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar sunuyorum.

SÖMÜRÜ (YENİDÜNYA DÜZENİ)

Birileri dedi ki; ulus devlet olamaz
Yalan çarkını kurdu, yenidünya düzeni
Sömürmektir amacı, kimse özgür kalamaz
Yoksul...

neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 14:05:21
Büyük bir hayranlıkla okudum muhteşem şiirinizi üstadım.Müsadenizle seçtiklerime eklemek istiyorum.Saygılar sunuyorum.Hayırlı Cum'alar Üstadım.

Dağlar Dil Verdi

Kayandan bir parçadır, Hacer-ül Esved taşı
Mü’min’lerin Sevr’ine yüz sürdüğü dağ s...

Dağlar dil verdi, @bekirce
28.8.2009 00:34:28
neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 13:39:49
Yüreğinize sağlık efendim.Hayırlı Ramazanlar.Saygılar.
Hoşgeldin ramazan, @Nilüfer Sarp
28.8.2009 00:18:40
neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 13:07:43

Şiirdi, güzeldi.Severek okudum.Kaleminiz daim çağlasın edendim.Saygılar sunuyorum.

Duygularım vursa, kaynar denizler!
Kalbimse okyanus, neleri gizler!
Zannetme gün gelir, silinir izler
Çile mezarlığı, bedende gizli.
Çile mezarlığı, @Onur BİLGE
28.8.2009 00:02:51
neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 13:04:16
Çok şükür Yüce Allah'a.Benlikten sıyrılıp biz olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.Kutluyorum efendim.Güzel bir çalışmaydı.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar sunuyorum.Hayırlı Cumalar.
neneh.
@neneh-
28 Ağustos 2009 Cuma 12:59:46
Koca yüreğiniz dert görmesin üstadım.Saygılar sunuyorum.

Oğuzsoylum bir estergon çeliği,
Ömür boyu hiç sevmedi çalığı,
Ebucehillere vurur külüğü,
Yaratılışın sırrı kanunuydu
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 22:30:15
Muhteşem üstadım!..Bu güzel şiirlerinizle babamı hatırlattınız bana...Yüreğim bir garip oldu.Allah rahmet eylesin sizin babanıza ve tüm maneviyata intikaleden babalara.Mekanları cenet olsun inşallah.Var olunuz efendim.Saygılar sunuyorum.

neneh. t...

Ah babam-3, @kocakurtsoylum
27.8.2009 07:29:22
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 22:23:33
Hoş bir anlatım.Kutluyorum efendim.Saygılar.
Veda, @gokaslan
2.8.2009 00:09:42
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 22:20:54
Üstadım şiirinizin tümü muhteşem!..Final bir harika.Hep dilime dolandı..Var olunuz efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılar sunuyorum.
Yar aşkıyla yanan, @tevhit
27.8.2009 04:04:58
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 22:15:46
Muhteşem bir şiir efendim.Yüreğiniz var olsun.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılar efendim.
Dikkat dikkat !, @H.TATAR
27.8.2009 03:14:42
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 22:02:11
Amin!..Negüzel bir şiir...Ne güzel dualar bunlar efendim.Allah cümlemizi rahmetiyle yarlığasın inşallah.Saygılar sunuyorum efendim.Hayırlı Ramazanlar.
.....115, @Halit Ercan
27.8.2009 00:00:19
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 21:59:42
Şiirdi.Güzeldi.Büyük bir haz aldım okurken.Öğütler muhteşem.Kaleminiz daim olsun efendim .Saygılar sunuyorum.
Dilara nın tatili, @kempol
23.8.2009 23:54:59
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 21:52:23
Şiir de yorum da bir harika.Kutluyorum efendim.Saygılar.
Aklımdasın, @ismailkoray
27.8.2009 00:03:34
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 19:11:01
Duygular sel olmuş adeta.Güzel bir şarkı...Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılar.
Gittinde dönmedin, @rıfati
8.7.2009 09:29:25
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 19:09:05
:) Beğenerek okudum , güzeldi.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılar.
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 19:05:41
Muhteşem.Yürek dizelerinizi kutluyorum efendim.Saygılar sunuyorum.
Ceddimiz, @DERBEDER-HAZANİ
27.8.2009 16:19:13
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 18:07:19
Kutluyorum efendim bu güzel yürek sesinizi.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılar.
neneh.
@neneh-
27 Ağustos 2009 Perşembe 18:00:49
Muhteşem bir şiir yine her zaman olduğu gibi.Allah şifalar versin üstadım.Kaleminiz hep güzellikleri yazsın inşallah.saygılar sunuyorum efendim.

neneh. tarafından 8/27/2009 6:01:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Teklemeye basladı, @Nihat YURT
27.8.2009 03:01:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.163
Şiir Okunma
1.347.894
Yazı Okunma
99.144
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL