Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
23 Eylül 2025 Salı 07:51:25
Muhteşem!..Bestelenesi güfte.Şiir güne aday Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Hasretin rengi, @Alptekin Yazar
23.9.2025 07:48:43
neneh.
@neneh-
23 Eylül 2025 Salı 07:48:40
Muhteşem!. Sibel Can'ın "senden başka kimsem yok'' şarkı sözlerin atıf yaparcasına.Kaleminizin izi derin.Şiir yüreği, mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
23 Eylül 2025 Salı 04:22:49
Arı-duru.ayırmış suçlu ile mağduru.Muhteşem bir şiir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
22 Eylül 2025 Pazartesi 22:45:31
Güne gelecek muhteşemlikte.
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 19:48:13
Bir yerlerden başlamak gerek hayata.Tutunmak gerek hayata.Başta şarkılar detone gelse de kulağımıza, koro halinde söylersek em olur yaramıza.Birlikten kuvvet doğar.Fırtınalar vız gelir..Hayattan kopmadan yürüyelim.Şiir yüreği mahir kalemi selamlıyoru...

neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 19:36:28
Küçük esnaf bitti.Zenaat çöktü.Kartelleşme ile ekonomi yaprağın döktü.Özelleştirme vatandaşın belini büktü.İthalat artınca üretim göçtü.Uçan kuştan vergi -resim alınır.Sonuçlar negatif değer mi kaldı?..Üstad'a saygıyla.
Değer mi kaldı, @ENESTURGUT
21.9.2025 11:40:18
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 19:26:55
Anlamlıydı.Üstad'a Saygıyla.
Boşuna çaba, @erhantigli
21.9.2025 10:55:05
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 19:22:05
Muhteşem bir nostalji , muhteşem bir şiir.O zaman o duruma kıymet veren bizlerdik.Büyüklerimizi dinler gidişatı izlerdik.Bize açılacak şans ve başarı yolunu gözlerdik.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 19:15:20
Yürekle mücadele ve pes ediş.Gönül ferman dinlemiyor diyor muhteşem şiir.Şiir yüreği mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.

neneh. tarafından 21.9.2025 19:40:47 zamanında düzenlenmiştir.
Tamam dedim, sustum, @Şebnem Örs
21.9.2025 18:13:24
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 19:12:30
Şivesiyle gargışıyla muhteşem!.Üstad'a saygıyla.
Herif, @Kayretli
21.9.2025 18:19:06
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 17:37:31
Düşmez kalkmaz bir Allah.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 17:23:54
Hakikate yönelten muhteşem bir şiir.Fenanın fani olduğu, Rahman'ın ganî olduğu bilinciyle öze yol aldırıyor adeta.Herkes kendi sarmalında ilerlerken dünyada birbirinden uzak seyir, kimsenin kimsenin derdini anlamadığına dair açıklama esliğinde ibretl...

neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 11:29:05
Ne diyelim, doğruya doğru.Şiir muteşemdi.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Gayya kuyusu, @Dosteli_
21.9.2025 11:11:51
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 11:24:38
Tek kelime ile muhteşem!..Üstad'a saygıyla.
Nihal’ im, @Entellektüel-41
21.9.2025 00:57:36
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 09:57:27
Mekânı cennet olsun.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 09:45:51
Bilen ile bilmeyenin bariz olduğu bir devirde bilen ile yola devam gerekiyor aslında.Cahilde vefa ne gezer der Ozan.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Bilen de var, @Ozan Anzeri
21.9.2025 09:38:02
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 09:39:04
Muhteşem bir şiir.Şairin Ustaca donatımı.Finalde hayatın tanımı.İbretle okudum.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Henüz vakit varken, @Rifat KAYA
21.9.2025 09:34:34
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 04:59:39
:) Bu muhteşem şiirinizi sabah okuyunca yine geveze kuşlar şakıyacak.Bir kaç dizeyle elbet gazeller okuyacak.Zira onlarda yoktur özge üretim.Okurlar üzerlerine alınırlar başlar kin.Gelelim neticeye; doğru dürüst yazamazlar şiiri amma ve lakin.Üstadı...

Elinizin kiriyim, @Suat Zobu
20.9.2025 22:35:28
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
21 Eylül 2025 Pazar 04:49:09
Mersin de çok güzel akşamlar olur ama,yürekten bu güzellikleri benzeyerek muhteşem bir şekilde güfte haline getiren Sizin gibi Değerli Üstadlar çok az maalesef.Mazide bir nostalji yaptım sayenizde.Sağlık-sıhhat ve afiyet diliyor, Üstadı selamlıyorum...

Mersin'de akşam..., @Aksakal
21.9.2025 00:02:45
neneh.
@neneh-
20 Eylül 2025 Cumartesi 22:07:55
Türkü tadında muhteşem bir şiir.Üstad'a saygıyla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.322
Şiir Okunma
1.349.178
Yazı Okunma
99.183
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL