Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 20:35:44


Dolayli yönden askin tarifi, d/olayli yönden canin yanmasi.

Anlatima bakinca bilmece gibi, nerde ne anlatilacagi basdan seziliyor aslinda
mesela;

"tüm hicranlarımı
ruhuna uzatıp
ruhun diye sevdim
sevdim tüm hicranlarımı
ruhun diye
aşk...

Aşkın ruhu diye, @hilalpinar
10.4.2010 10:35:24
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 20:26:36


/ Tabiri caizse/ tüyleri diken diken eden bir ses-tonu.. /

Ürperten iticilik degil elbet sesin siir ile bütünlesip anlam esliginde yüreklere akmasidir.
Gözüme takilan bir ölümdür gidiyor su zamanlarda, aklimda ise Azrail, "alacak mi" diyorum ...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:50:04


Güzeldi Yürekten caglayan Siir
Kutluyorum..
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:42:02


Koca bir cinari ancak o'suzluk devirirdi..
Koca bir yürek ancak ardinca yikilirdi.

Magrur ol Sair, yüce daglar da var ..


saygilarimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:40:18


Allah affetsin Sair bizleri diyelim
/Aminn/
Affet allahım, @osman türüdü
9.4.2010 22:26:49
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:38:49


Her kalem'in kendine öz anlatimi var.
Bu kaleminde kissa'larina hayranim..
yine anlam dolu..

Yetim yürekler duasini esirgemesin yüreginden..

sevgimle
Beşik, @Vaha Sahra
9.4.2010 23:08:35
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:36:56


Sair anlatmis
anla/yan olmak lazim okudukca ki yandik anladikca..

Kalem sirri sakliyor giz'de, gönül gözü acmali bu dizelerde.

Kutluyorum/saygilar.
Ses, @Cemil KURT
9.4.2010 23:26:58
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:25:35


"Sadece melekler
İnleyen yürekleri anlıyor,
Muhabbet sadece meleklerle…"

Kapandik icimize....kimimiz Allah ile kimimiz Seytan ile..
Allah hayir etsin sonumuzu, dogru yoldan ayrilmamak ümidi ile.

Gecenin hayri üzerine olsun/sevgim...

Hediye, @meryemzemerot
10.4.2010 00:50:21
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
10 Nisan 2010 Cumartesi 01:04:08


Her geceye dogan ay ile bassliyorsa feryad-i figan ask körüklüyorsa can damarindan
kim unutturabilir ki Sair,
hic kim/se..

Yürekten kutluyorum siiri..

saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
9 Nisan 2010 Cuma 21:23:54


Tek kelime ile KutluYorum..

Saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
9 Nisan 2010 Cuma 20:48:54


Ah Nazlican
demis kalem ve yüregi sermis dizelere..

Özlemek de güzeldir degerse eger özlemeye..


Saygi ile.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
9 Nisan 2010 Cuma 20:40:50


Keske anlasa/ydi..

Keske is isten gecmeseydi ki artik cok gectir ya hani mevzu orda dügümlenmis.

güzeldi emek ve anlatim, ama yasanan?
Yine yakti.


saygilar
Al,git,kaç, @fatul
9.4.2010 18:48:57
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Nisan 2010 Salı 18:49:22


Yürege akan sevda seli...Yürekte esen sevda yeli...

Yine güzeldi'n Hasret'im...

iki yüregede saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Nisan 2010 Salı 00:14:56


Oysa Sair sizin yazmaniz gerekli ...
uzun molalar birikime sebep oplmus, güzel olmus ama biriktirmeyin icinizde.

Tebrikler yürekten.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Nisan 2010 Pazartesi 16:40:42

Ömre talan, akla ziyan/

okunasi bir eser gercektende.

Kutluyorum sanat dolu yüregi..
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Nisan 2010 Pazartesi 16:35:42

Yasamin tarifini cözsem, zehrine panzehir üretecegim..
(derim hep)

"ve yaşam,
doğan ve batan mahçup bir güneşti yalnız"
Belki de öyleydi,
kimbilir...

ilhaminiz daim olsun,
saygilarimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Nisan 2010 Pazartesi 16:27:34

"Hep anlar canlanır,onca nefeste
Aşığın dilinde,notadır seste
Onlardır güftemiz,onlardır beste
Özleyen yürekte ‘’ gel’’ dir türküler"

Özlenen yürekte beklemektir Türküler, anlama hayran kaldim, kutluyorum efendim.
Sevdalı türküler, @Dosteli_
5.4.2010 12:33:35
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Nisan 2010 Pazartesi 16:21:00

Yasamin günlügüne düsülen her not niyadinda göreceklerimizin habercisidir belki de.
Yasanmislik yasan/a/mamisliktan iyidir diyorum.

Güzel bir anlatimdi yine kalem'den,saygilarimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:26:33

Ah Sair...

Geceyi kapatmaya niyetliyken gözlerime takilan satirlar islakligini hisettirdi, bogazimda ki dügümleri hic sorma..
Gitmek icin mi gelmisti?
Üzmek icin mi sevmis..
Hasret yazmak icin mi kavusmustu kalem parmaklari yürege de
özlem m...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Nisan 2010 Pazartesi 01:19:34


Unutmak kolay olsaydi...

Ney'se..

Yürek yanamsin diyor saygilarimi sunuyorum Sair'e.
Unutamıyorum, @eczacı
5.4.2010 00:14:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.760
Şiir Okunma
655.969
Yazı Okunma
138.747
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL