Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Aralık 2010 Pazar 17:52:57
Bugün İtanbul'u bir Orhan Veli K.'dan okudum( dinledim) birde sizden..
Orhan Veli diyor ki;


"İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı
Önce hafiften bir rüzgar esiyor;
Yavaş yavaş sallanıyor
Yapraklar, ağaçlarda;
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Suc...

Bunun adı istanbul, @huşit
5.12.2010 00:28:54
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Aralık 2010 Cuma 17:20:19




"Her sabah rüzgâra karışan yanlarımdan
Dostları korudum uzaktan ve yakından..."

insanin ruh halini saklamak istemesi kadar zor ne vardir bilmyiorum ama saire bu isi basarmis anldigim kadari ile.
yazlana bakilirsa ahvalini dostlarina bell...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Aralık 2010 Cuma 17:04:33

Bir sevin bin kahredin lafi dogrulaniyor yavas yavas ki okudugum tüm siirlerde hemen hepsinde yani isyan ve kahir var..
iyi has sevmek ve aci bir kefede oluyor da neden sevgiye huzur eklemek insanlarin aklina gelmiyor..
Sevmek tek yarenine olunca...

Sorma uzak yerdeyim, @gemici1967
3.12.2010 00:51:56
Etkili Yorum
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Aralık 2010 Cuma 16:32:14
Yüregimin kanayan yani derim hep size bilirsiniz sevgili kalem,
her paylasiminizda icinizde ki kanayan yani mürekkep gibi ice cekip yazdiklarinizi hüzün renginde bize okuttugunuzu bilirim.
O yüzdendir kanayan yanimsiniz.

Anlatilmak istenen d...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Aralık 2010 Cuma 15:50:34


Yüregine konan yaz kelebekleri hic birakmasin seni olur mu sairem..
Zira onlarin rengine ihtiyac var.

sevgimle
Sürgün, @lacivertiğnedenlik
3.12.2010 13:20:00
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 20:39:34

Kac asigin yarasi sakli bilseniz sevgili kalem bu siirde, ve kac askin agrisi...
O ya da o !, @BsraK
2.12.2010 18:10:02
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 20:03:29
Eylül 2008 de yazilan ve Aralik ikibin10 da paylasilan bir gercek.

Siiri okudukca mühürlü bir masalin sonu düstü aklima, serr-i ülfet yaniginin sancisi belirdi gözlerimde.
Masallarin kötü sonu ve soguk mezartaslari..

Mantiklarin ve artik gönül...

Gelinlik kızlar, @Serkeş
2.12.2010 18:34:14
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 12:37:39


Kalemin cografi yönüne hayranim..
Her okudugumda bos dönmedigim bir sayfa..

Kutluyorum gönlünüzün gözü hep acik olsun efendim.
Saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 00:43:56


Hasretin mesken tuttugu yüreklerden miyiz diye sorulsa cevabi kocaman bir EVET olurdu bu siir okundukca.

Gizemlice güzel bir anlatimdi yine..
sevgilerimle.
E y v a l l a h !, @eMİNeYZAMAN
2.12.2010 00:00:53
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 00:21:37

"Sen hiç olmadığın kadar beyaz,
Bense,
senin aklığına yanan
ıslak topraktım yan mezardaki. "

Ne derin bir anlatim bu..
Tebrikler
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 00:16:39


Beyazimizda hep bir siyah hikayedir Afrika belleklerimizde.
Karnimiz tok sirtimiz pek iken önümüzde ki onca nimet var iken yeri gelyior sükürsüz yasiyorken bizler,
onlar orda bir dilim ekmegin bir damla suyun hasretinde kendilerini düslerde av...

Siyah beyaz bir hikaye, @mahpeyker
1.12.2010 23:45:30
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
2 Aralık 2010 Perşembe 00:09:11
BİR DÜŞÜNCE

Deminden beri bu siirdeyim, ne anlayacagimin merakinda.

Öncelikle baslik harici bir siirde büyük harfler ile yazilan tüm kelimeler siiri bozar anlayisindayim ki hic de hos gelmiyor göze okundukca.
Sonrasinda birinci kita haric son ...

Bir düşünce, @Teknur
1.12.2010 23:26:38
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
1 Aralık 2010 Çarşamba 21:00:17


Nice dogum günlerine diyelim o zaman kendinizle..
Bu duruma üzülmeyin cünkü kendinden ve Yaradandan baska yar olmaz insana cogu zaman.

Kutlu olsun efendim.

Saygilar
Doğum günüm, @İsa inan
30.11.2010 23:26:41
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
1 Aralık 2010 Çarşamba 15:33:11
Rüzgârın Üryan Islığı/
Yalnizligin yanik sesi gibi birsey, öyle dokunduku ic(ler)e..Ne sen sor, ne ben anlatmaya calisayim sevgili Mehtap.

Sevgilerimle.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
30 Kasım 2010 Salı 15:03:56


Koyu bir esinti, zikri bolca..

Sevgiler/Tebrikler
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
30 Kasım 2010 Salı 14:58:57


Evet sonunu okumamiz gereken bir anlatim...

Okumak umudu ile
sevgiler
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
30 Kasım 2010 Salı 14:41:32


Hayata inat ölümü denemek..
Aslinda tersinden bakalim ve "hayata inat ölümsüzlügü deneyelim" mi ?

Sevgileirm cokca yüregin li la bakisina.
Gelincik, @li_la
29.11.2010 17:33:33
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
29 Kasım 2010 Pazartesi 16:32:23
"her pencere kapanmak üzere açılır…bu hakikat…"

Hakikatin tersi olursa ya..
ya acilmazsa kapanan pencereler, kitaplar hatta hesaplar.
Hayatin hep gece olacagini düsünmek gibi korkutuyor bunlarin olma ihtimalini bile düsünmek.


S...

Ş i z o f r e n, @belginerturk
28.11.2010 21:36:17
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
29 Kasım 2010 Pazartesi 16:20:20


Topragin tercümani olan varliklar
ve bu varliklarin derinine inen bir yapragin sarisiydi siirde okunanlar.

Tebrikler.
Kasımpatı, @sarı yapraklar
29.11.2010 00:09:22
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
29 Kasım 2010 Pazartesi 16:11:44
aşk
mumdan bir geminin güvertesine…
umman ateş !

Ates ask , ask bir umman olursa.....
ne kalir ele baska yanik yüreklerin helak dumanindan.

Özgün anlatimi yazan yürege sevgiler.
Aşk diye/bilseydim, @ss_berceste
28.11.2010 01:19:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.637
Şiir Okunma
655.787
Yazı Okunma
138.670
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL