Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Kasım 2009 Salı 23:38:07
Her zamanki güzellik ve kalitede.
Konu farklı,mesaj önemli.
Tebrik ediyorum ustayı,selam ve saygılar.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Kasım 2009 Salı 23:29:14
Uymlu,akıcı,bir şarkı gibi eser.
Ama hüzünlü bir öykü, bir çok kişinin öyküsü gibi.
Tebrik ederim,çok güzeldi.
Selamlar, saygılar.
Yarım kalan aşk, @ahmet sivri
7.11.2009 09:41:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Kasım 2009 Salı 23:02:11
Bundan böyle dolunay,hep bizimle kalacak,
Güneş bile göz kırpıp,hasetten çatlayacak!...
********
Çok uyumlu,akıcı ve güzeldi,kutlarım,selamlar.
Bu bahar, @hyazici58
10.11.2009 14:26:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Kasım 2009 Salı 01:11:39
Çok anlamlı ve güzeldi.
Tebrik ediyorum,selamlarımla.
Anneme ağıtlar., @karacan
6.11.2009 18:15:37
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Kasım 2009 Salı 01:00:48
Çok güzel,uyumlu ve duygu yüklü bir şiirdi.
Kutlarım,selamlarımla.
Deseydin, @kuldoğan
7.11.2009 20:12:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 03:35:17
Gönül yaş filan dinlemiyor,arıyor galiba gençliği.
Gözümüz korku üstat,iyi ki yaş 20 lerde değil:)))
Güzel bir şiir ve yorum,tebrik ederim.
Selamlar..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 03:14:18
Yalnızlıktan ziyade,yalnızlık hissi daha acıtıcı.
Duyguları bir şekilde paylaşmak güzel.
Güzel bir şiirdi, kutlarım,selam ve saygılar.
Hasret hançeri, @Cemal Erkoç
9.11.2009 00:00:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 02:55:01
Yüreğine sağlık, duygu yoğunluğu ve aktarımı güzeldi.
Tebrikler,selam ve sevgiler.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 02:48:07
Yanık yürekli,sevdaların en güzelini hakeden bir güzel Yasemin.
Dilerim bir gün gönlün hzura ve dinginliğe erer.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 02:45:01
Şiiirin anlamı, ifade tarzı ve sunuluşuyla harikaydı.
Beğenerek dinledim ve okudum.Emeklerinize sağlık.
Tebrikler,selamlar.
Tövbe de hâşâ!, @romanci28
8.11.2009 20:54:50
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 02:42:48
Bazen söylenmesi gereken yerde söylenemiyor işte.
Güzel ve anlamlı şiirinizi kutlarım,selamlar.
Diyemedim, @Asker Omur
8.11.2009 11:55:47
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Kasım 2009 Pazartesi 02:37:27
Ustamızdan güzel bir şiir yine, çok güzeldi, tebrik ederim hocam.
Yorumu da çok dokunaklı ve etkileyici olmuş.
Emek verenleri kutlarım,selamlar..
Şahit..., @oktayzerrin
9.11.2009 02:28:10
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 21:08:39
Çok çok güzeldi, şiir ve yorum olarak,her yönden tat verdi.
Emek verenleri kutlarım,selamlar.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 21:06:46
Gerçekten her biri ayrı güzellikte.
Her bir mani için ayrıca şiir yazılabilir.Anlamları çok kısa manilerin.
Tebrikler,selamlar.
Maniler-3, @İhsan POLAT
8.11.2009 19:05:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 21:02:34
Var mısın? Sanki o da şüpheli.
Nokta kadar var mısın?
Var mı sanırsın?
Tebrikler,selamlar.
Özde öz olmak, @siyah-beyaz
1.10.2009 03:00:38
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 20:58:42
Değerli dost, gurbeti,çekilenleri anlıyorum,arada kalma duygusu mutlaka zor.
İnsanları, bir dönem furya gibi sardı,gurbete gidip zengin olup dönmek hırsı.
Nelerle karşılaşacaklarını hesaplayamadı bir çoğu. Neleri, para için feda ettiklerini göremed...

Duydun mu almanya, @yön
30.10.2009 17:09:17
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 20:47:59
Kutlarım, güzel bir çalışma olmuş,saygılar.
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 18:52:30
Ders alınası mesajlar.
Tebrik ederim dost kalem.
Selamlar,saygılar.
Tutan ; iten, @cebirin defteri
5.11.2009 08:05:00
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 18:50:59
Ahh ahhh Mecnun'da sıska,kuru Leyla'yı ,bildiğimiz Leyla yaptı.
Yoksa Leyla, Leyla mı olurdu?
Güzel türkü olmuş usta,tebrikler.
Yakışıyor size Halk müziği,selamlar.
Fatma, @tekfuri
8.11.2009 15:12:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
8 Kasım 2009 Pazar 03:09:05
Gerçekten çok güzel bir çalışmaydı canım.
Sesli dinlemeye alıştım, ama dönüp bakacağım yine,yeni mi ekleyeceksin?
Sevgilerle.
Kader döğüşü, @Canan Onuş
6.11.2009 22:05:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.426
Şiir Okunma
1.001.307
Yazı Okunma
104.853
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL