Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 23:01:16
Mutluluk;
Özgürlük ise alabildiğine,
Daima sen beni yaşat aşkının tutsaklığında.
****
Kendi mutluluğunu keşfedebilmeli insan, tebriklerimle.
Selamlar...
Mutluluk, @necirvan-1
16.12.2009 20:39:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:59:37
Bu keşifleriniz harika. Aşina olduğumuz resim ve görüntülerden yepyeni güzellikler çıkarabiliyorsunuz.
Tebriklerimle..Selamlar..
Cimri, @tacettin yıldırım
20.12.2009 11:07:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:58:14
O zaman ''Aşkımı hiç saklamam''şiirimi bir okuyun:))))
Tebriklerimle,selamlar..
El alem korkusu, @KNİSK
14.12.2009 08:28:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:57:10
Harikaydı, büyük keyf aldım okumaktan ve dinlemekten.
Emek verenleri kutlarım.
Selamlarla..
Bilmem, @zaralıeren
19.12.2009 00:00:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:52:59
Hayvan dostu yüreğe selam olsun.
Onların, üzerimizde hakları olduğunu unutanlara ibret olsun.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Raki, @batu_41
19.12.2009 14:38:39
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:51:23
Mavi gözyaşları döken bu hüzünlü kalbe, bahar çiçekleri açsın dileklerimle.
Tebrik ediyorum,sevgilerimle..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:49:41
Güçlü ifadeler oluyor şiirlerinde.
Tebrik ediyorum.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:46:38
Hayat öğretisi gibi, şiirin içinde hoş bir bütünlük var, şarkı mırıldanır gibi zevkle okunuyor ve sorgulamaları latif bir dille yapıyor.
Tebrikler bu kaleme.
Selam ve sevgilerle..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:40:33
Üzüntünüzü,acınızı paylaşıyorum.
Allah sabırlar versin. Selamlarımla..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:34:43
Her zamanki kalidede çalışmanız için kutlarım dost kalemi.
Selamlarla...
Sana açılan kollar, @RABATLI
20.12.2009 00:05:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 22:29:09
Tok karnına bile iştah açan görüntüler. Güzel bir nostalji yaşadık şiirde.
Hoş esintiler esti. Tebriklerimle.
Selam ve sevgiler..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 02:02:35
Duyarlılığınıza teşekkürler.
Allah şehitlerimize rahmet eylesin.
Onlar; bildiğimiz gibi, ölü değiller.
Selamlarla..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 01:37:37
OOOo az biraz ayrılıyoruz, ne harikalar çıkarıyorsunuz böyle.
Ne güzel bir eser olmuş. Emek verenlere tebrikler.
Yazmayacağım dediğine inanmamıştım zaten, bunu bil.
Bu yürek daha çok şiirler yazar.
Sevgilerle...
Vur gitsin..., @Tayfun54
12.12.2009 00:13:41
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 01:30:55
Ben şarkı mırıldanır gibi okudum.
Harika bir ezgisi var.
Tebriklerimle...
Ölür müsün?, @Halil Gülşen
4.12.2009 23:04:46
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 01:24:08
Çok farklıydı. Harika yerden yakalanmış.
Tebrik ediyorum, sevgilerimle..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 01:22:51
Değerli bestekarımızı kutlarım.
Aramızda ne güzel sanatçılarımız var, her türlü paylaşımlar yapıyoruz.
Tebriklerimle. Selamlar...
.......sev beni zalim, @recep_t
12.10.2009 01:30:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 01:17:10
Fark yaratıyorsunuz değerli hocam.
Tebrik ediyorum, selamlarla...
Kahkaha çiçeği, @dursun tiftik
17.12.2009 21:55:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
20 Aralık 2009 Pazar 01:15:05
Can hemşehrim, ancak mı tanışacağız yoksa Dursun Bey'in sayesinde..
Nasip... Tebrik ediyorum, sevgilerimle....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:26:32
Allah hacılığını kabul etsin, hoşgeldin, sefa getirdin.
Bu şiir sefalarla geldiğini gösteriyor.
Harikaydı, çok etkileyiciydi.
Mükemmel anlam ve derinlik, etkili ve güzel bir yorum.
Tebriklerimle..
Selamlarrr, sevgiler..
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:20:57
Bu akşam öylesi güzel sayfalar var ki...
Hakettik ama değil mi hocam,
Allah tuttuğunuzu altın etsin diyeyim, bu şiir ve bu yorum ayrı bir zevk yaşatıyor insana.
Selam ve sevgilerle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.360
Şiir Okunma
1.001.130
Yazı Okunma
104.829
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL