Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Ocak 2010 Pazar 20:03:54
Sevgi dolu bir şiirdi.
Kutlarım,sevgi daim olsun.
Selamlar,saygılar...
Bir gülüm, @cebirin defteri
3.1.2010 17:48:36
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Ocak 2010 Pazar 19:36:44
Aklına sahip ol,ilme yol açtır
İlmini amelle, Hakta birleştir
Nefse esir olma, Hakka kol açtır
Kulun sonu bütün,Rahmana gider
***
Mesajlar anlamlı ve en doğrusu.
Tebrik ve takdirlerimle.
Selamlar...
Rahmana gider, @tevhit
3.1.2010 15:04:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Ocak 2010 Pazar 18:52:25
Emeklerine sağlık.
Tebriklerim,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Ocak 2010 Pazar 03:00:41
Kumrularımızdan biri çağlamış o güzel yüreği ve sesiyle...
Tebriklerimle...
Selam ve sevgiler...
Mapus, @NURCAN CANDAR UYGUR
3.1.2010 01:27:51
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
3 Ocak 2010 Pazar 01:24:10
Son pişmanlık fayda etmez.
Dert pir gelir sonra gitmez.
Çatlak camlar yama tutmaz.
İffet çoğaltır sevgiyi, aşık satmaz.
****
Güzel bir çalışmaydı,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Yare açmaz, @Engin Tatlıtürk
11.12.2009 12:23:29
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 23:44:34
Ne sen ne ben
kurtulamadık
Yandıkça yandık ..
**
Bu nedenle adı aşk...
Güzel ifadelerdi,tebrikler.
Selamlarla...
Kurtulamadık, @e.mustafa kaya
2.1.2010 10:17:07
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 20:29:57
Ne güzel ilahi bestelenir bu şiirinizden.
Tebrik ederim,selam ve saygılarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:20:23
Yanlışa düşürmek şeytanın işi,
Boş amaç uğruna ölen kaç kişi?
Hiç sönmeyecek mi nifak ateşi?
Kor olup yürekleri yaktı götürdü.

Baktıkça tarihe yanıyor içim,
Hatalardan ders alınmaz niçin?
Anlata anlata ağardı saçım,
Düşünen akılları yitti gö...

Götürdü, @Suskunyolcu
2.1.2010 11:25:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:18:53
Duygu seli olmuş gerçekten.
Çok güzel ifadeler. Etkileyiciydi, tebrik ediyorum.
Selam ve sevgilerle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:17:27
Şiir olarak okumak daha etkili ve akılda kalıcı.
Anlam ve mesaj dolu çalışmalarınız için kutlarım.
Selam ve saygılar...
Bir hikaye, @İrfan KILIÇ
2.1.2010 13:35:02
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:13:55
Güzel bir musiki içeriyor şiir.
Şarkı okur gibi okunuyor.
Akıcı,hoş,güzeldi.
Tebriklerimle...
Sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:11:08
Güzel bir çalışmaydı,tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Geçen yıllara, @mete75
2.1.2010 14:44:45
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:09:33
Güzel çalışmaların için kutlarım.
Ümitsizlik bizim sıfatlarımızdan olmasın.
Zaman zaman karamsar anların dile getirilmesi oluyor elbette.
Selam ve sevgilerle...
Yürek sızlatıyor, @gül peri
2.1.2010 17:53:30
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 19:07:19
Aşıkça,size yakışır ve güzel...
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 18:55:01
Güzel bir çalışmaydı,kutlarım.
Selamlarımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 18:16:38
Değerli dost; benden açık yüreklilikle, fikirlerimi saklamadan yazmamı söylüyorsunuz.
Yorum bölümüne yazın diyorsunuz.
Herkesin ürettiği bir eser, kendisi için bir çocuğudur, çocuğunuzu en iyi kendiniz gözlemlemeniz gerekir.
Uzun uzun fikirlerimi ...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 17:58:10
Başka bir sayfada gezinirken rahatsızlığınızın haberini okudum.
Sanırım şimdi iyisiniz.
Büyük geçmiş olsun, Allah sevdiklerinizle daha nice güzel günler yaşatsın.
Güzel çalışma ve harika yorum için de kutlarım.
Mutlu yıllar,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 17:55:06
Muhteşem bir barışma olmuş.
Çok şanslıymış,kıymetini bilir inşallah.
Daim mutluluk dilerim,tebriklerimle..
Selamlar,saygılar...
Can kıblem bacım, @yudumyunus
2.1.2010 03:04:11
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 03:05:12
Gizli özne,gerçek özneyi yener:)))
Yeni yılda hayırlı başlangıçlar dilerim.
Selam ve sevgiler..
Gizli özne!, @s_Lavinia
20.12.2009 17:32:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
2 Ocak 2010 Cumartesi 03:03:11
Fikret’in sevdası öz’dü, ama bilinmedi
Âşık’ların kavuştuğu, daha görülmedi
Sevdalar uğruna, az cefalar çekilmedi
Âşık’lar sevdiğine kavuşmazmış, nedendir.
***
Nedeni,aradaki kara çalılar olabilir mi acaba?
Tebriklerimle...

Nedendir, @FİKRET SAĞ
31.12.2009 23:43:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.329
Şiir Okunma
1.001.040
Yazı Okunma
104.817
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL