Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 03:59:15
Kutlarım değerli üstat.
Selam ve saygılarla..
Aynalar, @Mahir Başpınar
9.1.2010 02:09:55
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 03:54:35
Sanki bir müzik dinler gibi okunan bir eser.

Bu yüzden kırgınız biz, bu yüzden kırgınım ben
Bu yüzden gülmez yüzüm ömrün hiç bir faslında.
Bu yüzden yorgunuz biz, bu yüzden dargınım ben
Aşka düşen her tetik bu yüzdendir aslında.
****
Çarpıcı ...

Kırgın / ı, @Yavuz Dogan
9.1.2010 16:04:53
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 02:34:07
Ustaca bir şiir ve yorum.
Aynı sayfada buluşunca böyle güzellik sergileniyor işte.
Tebriklerimle...
Selamlar,saygılar...
Ağlattın, @ümit zeki soyuduru
10.1.2010 00:10:19
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 02:31:50
Kutlarım,oldukça güzeldi.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 01:55:37
Her şeye rağmen hayat devam ediyor.
Umutla dolu yarınlar dilerim.
Selamlarla...
Yeni yıl (2010=, @kuldoğan
2.1.2010 17:34:35
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 01:34:00
Az sözle çok şey anlatma sanatı.
Şiirde böyle ama, sizin ki daha bir ustalık ister.
Tebriklerimle...
Rübaice 5, @Murat Arıcı
5.1.2010 13:35:27
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 01:07:00
Sahneye konabilecek türden.
Bir çok değer keşfedilemiyor malesef.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:56:03
Şiirdeki güzelliğin yanında, dinlemesi de çok etkiliydi.
Sayfa geziniyordum ama, durdum kaldım burada.
İkidir dinliyorum. Bilgisayarıma sesi indirip çıkacağım,tekrar tekrar dinlenebilecek bir eser.
Ve ben geç kalmışım.
Kutlarım usta kalemi.
Sela...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:48:59
Hüzün doldu içime...
Dertler bitmiyor hayat sürdükçe.
Selam ve sevgimle...
..., @hülya lila
24.12.2009 06:07:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:34:00
Bu nasıl sevda dedirtecek türden.
Harika şiir.
Usta kalemi kutlarım.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:26:27
Gerçek yaşanmışlıklar üzerine duygulu bir şiir ve yorumdu.
Tebrik ediyorum canım,sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:19:46
Son perde...
Güzel kapatabilsek, tebriklerimle...
Selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:17:41
Hemşehrim, şiir ekleyip kaçmak yok.
Ziyaretlerini bekliyoruz.
Misafir geldim sayfana,ağırlayacaksın:)))
Tekrar okumak güzeldi...
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Üzgünüm, @kenya64
5.1.2010 01:12:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:15:40
Tebrik ediyorum.
Hem olaydan yola çıkılmış hem de akıcı ve güzel bir şiir yazılmış.
Selamlarımla...
Adaletsiz hâkim bey, @mete75
9.1.2010 22:50:56
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
10 Ocak 2010 Pazar 00:04:41
Sorsan ona; gamla dolu, derdi çok!
Kelimeler donuk dilde derman yok;
Nasihat dinlemez, her an karnı tok…
Bahtının hışmına takılır sarhoş.
****
Gerçek derdi olanlara gözü kapayabilmek için sanırım.
Tebriklerimle....Anlamlıydı. Selam ve s...

Sarhoş, @Rizeli Mahir
5.1.2010 00:05:44
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Ocak 2010 Cumartesi 23:59:52
Tebriklerimle.
Selamlar...
Taşlar, @€nis
7.12.2009 02:41:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Ocak 2010 Cumartesi 23:58:14
Çok güzel bir eserdi.
Farkına varmakta geç kaldığımız sayfalar oluyor.
Diğer çalışmalarınıza da bakmak istiyorum.
Tekrar tebrikler,selamlarımla...
Vefasız, @€nis
18.12.2009 01:31:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Ocak 2010 Cumartesi 23:42:36
Yerine ulaşsın sözler.
Oldukça güzel yazılmış,tebriklerimle.
Selamlar....
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Ocak 2010 Cumartesi 23:39:53
Hecenin usta kalemlerinden,kalem dostumu kutlarım.
Başarı daim olsun, selam ve sevgilerle...
Koydu gitti yarini, @RABATLI
8.1.2010 00:04:34
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
9 Ocak 2010 Cumartesi 23:33:04
Hüzünlüydü,biraz kahırlıydı.
Genel halimiz sanırım.
Tebrik ediyorum değerli kalemi.
Selamlarla...
Ey dünya!.., @ms-solmaz
9.1.2010 21:09:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.299
Şiir Okunma
1.000.965
Yazı Okunma
104.806
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL