Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:52:21
duygu yüklü mısralarda sitem ve aşka özlem var.
kırılmış bir yürek neler söyler neler,
fakat derinlerde sevdası tüter.
buruk bir hazla okundu.tebrikler.
Umrumdamı, @Isabella
8.9.2012 18:37:48
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:39:47
Aynen üstadım aynen katılıyorum.
Dizinde ölmek....ne güzel mısra, sayfalar dolusu şiire bedel.
çok güzel bir yaklaşımla deniz ve kadın tasvir edilmiş.
Duygulu sevgi dolu ahenkli bir manzum eser.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:36:47
ne sevda üstadım, ömür bitti sevda bitmedi.
Haklısınız yanmayan bilemez aşkı.Yanan ise bir daha unutamaz.
ahenk dolu sevgi dolu sımsıcak duygularla anılarla dolu bir manzum eser.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:34:16
sevgiliye sitem dolu ders veren bir yaklaşımla kaleme alınmış akıcı bir eser.
hayli emek verilmiş.tebrikler şairim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:31:35
usta kalemden duygu yüklü bir ayrılık şiiri.
akıcı, buruk,ahenkli ölçüsü düzgün bir manzum eser.
yüreği aşkın acısı ile yanan bir gönlün sevgiliye sitem dolu seslenişi.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:28:41
anlam dolu duygu yüklü bir asker şiiri.
ölçüsünde ahenkli buruk bir manzum eser.
kalemi kutlarım.
Askerin şiiri, @cevdet altay
8.9.2012 11:50:58
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:27:17
seri aynı güzellikte devam ediyor.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:22:33
cahil olsada insanlar denize girebilmeli üstadım.
Topluma uymuyorsa bedeli günahı onların.
Aslında böyle insanlarımızın gideceği yeri iyice seçmeleri gerekir.aksi halde rencide olabilirler.
Hoş görü ile yaklaşmak sanırım insan olan bizlerin yapaca...

Cahilin denizi, @acun06
8.9.2012 14:12:50
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:16:31
şiirde çok anlamlı tasvirler sıralanmış.ahenkli bir anlatım buruk bir haz yorulmuş duygular.
tasavvuf ilmini çağrıştıran güzellikte bir aanlatım.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 18:13:28
suç sizin değil şairim.suç insanlıktan uzak insanlıkta.
merhamet dolu yürek sanmayın acı çekmekte,aslında hayatın acıları ile pişmekte olgunlaşmakta.
duygu dolu anlatım ve hayata derinden sitem var.
tebrikler.
Yoruldum ben, @RAHİKA/KARS.36
8.9.2012 14:07:03
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 09:04:42
bizlerde bir bir ölüyoruz şairim,canımızdan can gidiyor.
birileri hala işin oynaşında,dalgasında.
Mecliste ağızlarından salya dökülen itler,kendi davalarında kalleşliklerinde.
tehdit üstüne tehdit.
Bu kadar zavallımı olduk biz,korkumuz kimdendir....

Kara eylül, @Kahraman VARDI
8.9.2012 00:00:41
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 09:00:40
sade bir dilin akıcı anlatımında çok güzel bir ayrılık şiiri.
özlem dolu duygularda buruk bir haz var.
özenle seçilmiş güzel kelimeler mısralara ahenk katmakta.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 08:58:28
nefis bir münacaat(Dua) ahenk dolu bir manzume.
Samimi duygularla keleme alınmış, varlığın sahibi Allah'a yakarış.
anlatımın güzelliğinde coşkuyla okundu.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
8 Eylül 2012 Cumartesi 08:54:38
derin bir anlatım ve sert bir eleştiri var şiirin özünde.
ölçüsü düzgün ahenklı akıcı coşkulu bir manzum eser.
Ülkemi yöneten ulemanın zavalllı kalmış halleri şiire yansıtılmış.
Dün Amerika büyük şeytan diyenler nemalandıkça,ABD büyük devlet onsuz...

Adam/mısınız ? / 2, @hülvani
8.9.2012 08:03:21
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Eylül 2012 Cuma 21:17:26
anlam dolu bir manzum eser.
ölçüsünde akıcı ahenkli mısralar.resim özenle seçilmiş.
resimdekiler eleştirilmekte.fakat övgümü sövgümü karıştırdım.aslında inceden eleştiri var ama yinede yanılmış olabilirim.
bağışlayın üstadım şive ve anlatım farkı ...

Sizin için çok, @ramazan.efe
7.9.2012 21:06:40
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Eylül 2012 Cuma 18:55:16
galiba bırakma zamanı geldi.
kırılmış bir yüreğin biten sevdasının ardından duygularını şiire yansıtması.
hüzünlü bir şiir.sitem ve kızgınlık mısraların özünde.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Eylül 2012 Cuma 18:52:19
hani aşıklar der ya; bir kez görsem de canımı versem.
işte bu yaklaşım içinde kalemden mısralara yansıyan derin bir aşkın anlatımı.
çok güzel bir manzum eser.kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Eylül 2012 Cuma 18:49:35
anlamlı akıcı çok güzel bir manzum eser.
Vuslat bu dünyada değilse ahirette olacak mı?
Sadece bir gerçek var kavuşmak Yaratıcıya olacaktır.
kutlarım kalemi.
mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Eylül 2012 Cuma 18:45:17
usta kalemden gelebilecek acı günlerin öncesinde uyarı niteliğinde anlamlı bir şiir.
Çok haklı üstadım.akraba olduk gelin aldık kız verdik.ama bunları sinsi ve şerefsiz sömürü düzeni bilmez.
bari biz anlayalım.
Bu Ülkenin haini çoktur seveni de ço...

mehmetmacit
@mehmetmacit
7 Eylül 2012 Cuma 18:39:43
sevgi dolu kalpleriniz uzun yıllar susmasın.
çok güzel sımsıcak sevgilerle kaleme alınmış manzum eser.
ahenk dolu coşkulu ve akıcı bir anlatım.
tebrikler.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.346
Şiir Okunma
855.607
Yazı Okunma
103.719
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL