Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Mart 2013 Perşembe 10:49:37
güzel insanlara yazılmış etkili bir methiye.
kaleminiz var olsun.
Sümbül hanım, @hülvani
28.3.2013 00:02:26
mehmetmacit
@mehmetmacit
28 Mart 2013 Perşembe 10:47:49
yürekteki özlem ve dinmeyen bekleyişler şarkı güzelliğinde ahenkli mısralarla yumak olmuş süzülmüş kalemden.
çok güzeldi şairim.tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 20:09:51
çok anlamlı ve güzel bir eleştiri şiiri.
maalesef gerçekler çok acı.Kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 20:05:46
usta kalemden oldukça güzel bir şiir.hayli emek verilerek kaleme alınmış farklı tarz ve güzellikte bir şiir.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:57:38
duygu yüklü, hayli buruk, insanın yüreğinde derin yaralar açan ağır bir şiir.
yazan ve okuyan gönülleri tebrik ederim.
Uyan mamoşum, @mehmetakuzum
27.3.2013 14:57:30
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:52:25
umutla bekleyen ve kaderine küsen sevgi dolu bir yüreğin dinmeyen çığlıkları ve hecesi düzgün ahenkli buruk bir şiir.
tebrikler.
Gel bir an önce, @GARİPYAŞAR
27.3.2013 14:16:08
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:48:40
kaleminiz daim olsun.Oldukça güzel bir hece şiiri.
aşkın bir yürekteki sızıları sitemleri mısralarda.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:46:05
nefis bir koşma ve gönülde uçusan aşk rüzgarları şiirin güzelliğinde.
tebrikler.
Söyle beni, @gülşen sarıoğlu
27.3.2013 09:53:05
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:43:03
aşka tutsak bir yüreğin hüzün dolu duyguları ve hecesinde ahenkli buruk bir şiir.
tebrikler.
Vurgun yedim, @Kahraman VARDI
27.3.2013 08:10:06
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:40:25
mevsimin güzelliği oldukça anlamlı resimlenmiş.hele tasvirlerin sunumu bambaşka.
tebrik ederim.
Mevsim ilkbahar, @sunduzyaşar
27.3.2013 10:20:20
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:37:20
okumaya devam dost.kolay gelsin.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 19:36:03
hikayenin güzelliği yanında sunumu ayrı bir güzellik.kaleminize sağlık.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 07:06:50
resimdeki söz o kadar güzel ki,şair olup bu söze şiir yazmamak mümkün olmaz sanırım.usta kalem bu işi oldukça güzel başarmış.Yazan kalemi gönülden tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 07:04:16
memleketimin güzellikleri coşku dolu akıcı bir şiirle dile gelmekte.çok güzel tasvirlerle süslenmiş mısralar ve akıcı bir şiir.
kutlarım kalemi.
Güz olmadan gel, @hülvani
27.3.2013 00:10:14
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 07:01:55
sevginin ve sevdanın en güzel anlatımlarından oluşan mısralardan bir demet aodukça düzgün bir şiir.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 06:59:27
aşkın seven yürek üzerindeki derin etkileri su gibi şiir olup mısralara taşmış.
yüreğinize sağlık.Oldukça güzeldi.tebrikler.
Bayramım olsun, @BİLAL TEKİN
27.3.2013 00:06:17
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 06:57:01
yaz sayın Hocam hemide en güzelinden.
zaten yazmışsınız güzel şiirininizi.
tebrikler.
Yazacağım, @Halil Manuş
25.3.2013 08:53:55
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 06:55:37
güncel bir olayın ders dolu bir şiire yansıması çok anlamlı ve güzel olmuş.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 06:52:00
güçlü kaleminize sağlık.maalesef çok fazla düşüyor ancak yinede kalkabiliyoruz.
Bize kefen biçmeye kalkanların kefenlerini mutlaka biçmesini biliyoruz.
ustalıkla kaleme alınmış şiiri ve güzel kalemi tebrik ederim.
Hainbaşına, @İSMAİL SÜKLÜM
27.3.2013 00:02:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
27 Mart 2013 Çarşamba 06:49:35
Güçlü kaleminizi gönülden tebrik ederim.
Maalesef Milletimiz çok kolay aldatılmakta ve kandırılmakta.
Sonunda büyük acılar yaşamakta.
Bu yürekten gelen coşku dolu şiiri ve yazan kalemi tebrik ederim.
Uyan ey oğuzum uyan, @Derebey
27.3.2013 00:17:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.928
Şiir Okunma
856.554
Yazı Okunma
103.919
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL