Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 20:48:59
AŞK dediğin ölümdür sevgilim
Dindirilmesi güç bir hasretten ibaret !

okundukça okunası satırlardı kutlarım hocam.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 20:45:34
Simdi de hadi bana
vazgeç bu sevdadan
ama önce sen geç ,
yâr’ dan geçer gibi yaradan..
her zamanki güzellikte ve duygusallıkta kutlarım değerli hocam.
Yar mı yâr mı, @nene hatun
1.10.2012 20:43:53
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 20:42:50
yazan yüreğiniz var olsun şaire.....kutlarım
Ağlama gözüm, @emine çerçi
9.8.2012 11:25:13
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 19:54:45
üç ihtimali alıp cebime
çalıyorum doktorun kapısını
döküyorum bir bir önüne
bir onlara bakıyor, birde bana
oysa hiç olmadığım kadar
çok sağlıklı görünüyormuşum ilk bakışta
yok diyorum bir şey var
ve o neyse bulalım çok geç olmadan..

her z...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 19:17:49
Canımın canısı olsan
Sarsan beni sinene
Sevdan ile uyutsan
Gönül bahçemizi çiçeklerle donatsan

Ey sevgili
Sen yalnız bende olsan
Benimle bende yaşasan
Ey ismi bende saklı
Tende değil EBEDİ
Sen ruhumda kalsan
güzel duygulardı kalem dostu t...

Sanadır, @hülya hicran
1.10.2012 19:13:59
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 18:50:59
mutsuz adımlarla bir ömür
bastığı toprak
biliyordu bir gün
onu da kucaklayacak


yüreğinize sağlık şairem müzikte harikulade olmuş..saygılarımdasınız.
Zamansızlık, @dağ gülü
1.10.2012 16:05:29
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
1 Ekim 2012 Pazartesi 18:49:52
Oy gülüm oy benim nadide aşk çiçeğim.
Sana kadınım dedim güzel sevdiceğim,
Sana kalbimi yüreğimi verdim narçiçeğim,
Allah şahidim olsun ölene kadar seveceğim....

sevmekten zarar gelmez değerli hocam...güzel duygulardı tebrikler.
Allah şahidim olsun, @kosarli 47
1.10.2012 15:55:41
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 21:49:02
Aldığım nefes yalan, göz toprağa bakarken
Kum saatindeki zaman aleyhime akarken
Sineye vuran anam ağıtları yakarken
Hızır gibi yolunu gözlediğim o sensin


kutlarım değerli hocam..güzel paylaşımdı yazan yüreğe selam olsun.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 21:11:09
bu yazılanların sanal olduğuna inanmak istiyorum...gerçek olmasını asla ve asla tasvip etmiyorum anladımki biraz kırgınlıklar oluşmuş ama çözüm bahsedilen gibi ölmek olmamlı değerli kalem dostum..her ne olursa olsun hiç bir şey için bu dünyadan gö.ç ...

Gidiyorum mutlu ol, @babacım
30.9.2012 20:29:47
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 19:54:48
yazan kalem dostuna saygılarımla......
Güne merhaba derken, @AYSE 09
28.9.2012 07:12:10
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 19:51:32
yazan yürek sahibine saygılarımla.....
Kabulümdür ne dersen, @babidim
27.9.2012 08:04:06
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:16:23
Evvelim, ahirim,gönül güneşim...
Sen, yeterki geleceğim, de...
Ben seni bir ömür boyu beklerim...
Sen, yeterki geleceğim, de..
Senin için bir doğar bin defa ölürüm
Sen, yeterki geleceğim ,de...
Ben, son nefesime senide eklerim


değerli şair...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:11:01
güzeldi güzel ötesi güzel di...
saygılarımlasınız herdaim şairem.......

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:10:00
güzeldi güzel ötesi güzeldi
saygılarımlasınız herdaim değerli kalem dostum..

Bülbülün sevdası, @kosarli 47
28.9.2012 13:47:54
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:08:38
Ömrümü de bir gülüşün bitirir,
Aşkın derin gönül nasıl yitirir?
Sevdan büyük derdim bine getirir,
Gam içinde ben derdimi teklerim.

............güzeldi güzel ötesi güzel
saygılarımlasınız herdaim üstadım...

Mah cemalin, @CemalettinGÜRPINAR
30.9.2012 06:45:45
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:07:34
Gül bülbül kıvamında sevdalanadursun.
Ben gökten düşecek elmamı bekliyorum.


....Çok güzeldi ... Yüreğinize sağlık... saygılarımdasınız...
Nokta.dan son/ra, @leb-i şima
30.9.2012 08:27:04
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:04:35
Dünyada saadetim, ancak seninle olur
İşte bil ki o zaman, ruhum huzuru bulur..


şiirinizi tebrik ederim..saygılarımdasınız..
Aşkına mihman, @dağ gülü
18.7.2012 00:53:16
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 15:02:46
Gök/yüzünü en Çok AğLarken Seviyorum..... Tıpkı sana Benziyor.
tebrik ederim bu güzel şiir için saygılarımdasınız.
.aseman., @Ruken Bilici
29.9.2012 12:16:20
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 14:54:34
İçimiz mi karardı havanın kasvetinden
Buluta atsak suçu sanki ne değişecek
Gönül uzak durduysa baharın servetinden
Sarmaşık olacak da aya mı erişecek......yazan paylaşn yüreğe saygılarımla........
_aşka meyletmez gönül_, @NÜS
30.9.2012 03:37:47
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
30 Eylül 2012 Pazar 14:17:21
Unutur derdini yüzüne bakan
Bir nehir gibisin sevgiyle akan
Ben olsam pasta’na mumunu yakan
Doğum günün kutlu olsun gül yüzlüm.

Sevgili kalem dostu arkadaşımızın arkadaşı merhume Refika ERTEKİN'e Yüce Mevlâdan sonsuz rahmetler Yavrularına...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.477
Şiir Okunma
3.724.655
Yazı Okunma
14.784
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL