Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Şubat 2013 Perşembe 12:40:16
............... yoruma değer bulduğum şiirin sahibini kutlarım................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
21 Şubat 2013 Perşembe 12:38:49
............... yoruma değer bulduğum şiirin sahibini kutlarım.....
D/uymadıkların, @Sebahat Şahin
21.2.2013 00:19:21
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 20:05:07
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gördü...

Vardım, @yukapel
20.2.2013 19:39:29
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 20:03:57
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine....
................ en derin saygılarım...

Hazer, @Feyza Can
15.2.2013 10:21:19
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 20:02:48
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla....yoruma değer gör...

Kalbi visal, @yagmurdamlasıı
11.2.2013 20:12:43
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:59:23
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..
..yoruma değer g...

Barış, @sera.
13.12.2012 14:28:38
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:57:21
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
......................................yazan yürek sahibine en derin saygıları...

Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:44:13
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla.
....................

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:41:17
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla. yoruma değer gör...

14 şubat, @NAZMİ ŞENUSTA
12.2.2013 20:56:49
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:37:12
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
..........
.....yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gör...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:36:09
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..
..yoruma değer g...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:34:39
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gördü...

_yalan_, @NÜS
18.2.2013 22:44:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:29:06
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gördü...

Değil..., @yakamoz deniz
17.2.2013 17:24:22
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:27:16
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla...yoruma değer görd...

Duymadı, @guler birsozu
20.2.2013 16:12:00
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:24:33
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gördü...

E mi !, @çimdik
20.2.2013 12:32:47
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:20:48
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla.
....................

Ş ö l e n, @deniz-ce
20.2.2013 12:38:45
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:18:57
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla.....
................

Yargılama ___, @Şebnem Örs
19.2.2013 23:37:36
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:16:56
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum ...
...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gö...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 19:11:38
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından
Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum
Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından
Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum
.yazan yürek sahibine en derin saygı ve hürmetlerimle paylaşım güzel yorumla...

Aşk için, @Mahir Ulaş
19.2.2013 15:28:12
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
20 Şubat 2013 Çarşamba 18:52:10
.................Seni hiç bir zaman tamamlayamadım,
.................Oysa ki nasıl da coşku doluydum......
.................Yazan yüreğin sahibine en derin saygılarımla tebriklerimle kutlarım..yoruma layık buldum....
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.109
Şiir Okunma
3.719.245
Yazı Okunma
14.775
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL