Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 15:23:53
Nereden geldi aklına...!!
Bilmem ki kalkıpta gitmek..
Hiç,mi danışmadın,hiç,mi sormadın kalbine.
Hiç,mi gelmedi, dönüpte bakmak ardına.
Koca bir dağı, çılgın bir denizi bıraktın.
Kapılıp gittin, küçük bir dere yatağında.
Gidişiyin rakamları yan...

Ah annem, @Ayvazım Deniz
9.6.2013 00:07:19
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 15:21:59
kutlarım yazan gönlün sahibini..............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 15:08:42
Yıldızlarla yaren oldum...!!!
Ağladım bulutların yerine...
Bilmem,ki nereden düştü yüreğine
Bir düşünüp, birde danışmadan.
Körü körüne düştün yollara..
Bunca vefaya rağmen bunca
Beni koyup gittin vefasızlıklara.
Ben koşmuşum peşinde düşe kalk...

Merhaba çocukluğum.., @semram
9.6.2013 14:57:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 13:42:42

Nereden geldi aklına...!!
Bilmem ki kalkıpta gitmek..
Hiç danışmadın hiçmi sormadın kalbine.
Hiçmi gelmedi dönüp bakmak ardına.
Koca bir dağı çılgın bir denizi bıraktın.
Kapılıp gittin küçük bir dere yatağında.
Gidişiyin rakamları yankılanıyo...

Bilmeli adem, @Minos
9.6.2013 13:41:03
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 13:33:47
Yağmuru kucakladım, gecenin ayazında
Ben ıslanmayı beklerken, şimşek çaktı
Yandım yandığıma mı? Yanayım
Yer gök aydınlandı,
..alkışlarımla değerli şair her zaman saygılarımdasınız.............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 13:31:19
Yağmuru kucakladım, gecenin ayazında
Ben ıslanmayı beklerken, şimşek çaktı
Yandım yandığıma mı? Yanayım
Yer gök aydınlandı,
............................tebriklerimle değerli hocam............
Serap' a doydu, @cebirin defteri
9.6.2013 13:24:52
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 10:37:06
Herkesin gönlüne poyraz esti,senin gönlün hala samda
Çektiğin çileler bağrında,ömrün geçti kerpiç’li damda
Cehennem sıcakların>da,ömrünü tükettin harmanda,
Sırtında omuzluk, köy çeşmesin>de su taşıdın yıllarca

......
.......Bir seni unutmam
....

Annem, @Minos
8.6.2013 19:45:55
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 10:33:13
Aşk sözcüklerle değil
Aşk bedenle değil
AŞK ruha yazılan vazgeçilemeyiştir.,
.kutlarım değerli hocam.............
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 10:30:02
Nereden geldi aklına...!!
Bilmem ki kalkıpta gitmek..
Hiç,mi danışmadın,hiç,mi sormadın kalbine.
Hiç,mi gelmedi, dönüpte bakmak ardına.
Koca bir dağı, çılgın bir denizi bıraktın.
Kapılıp gittin, küçük bir dere yatağında.
Gidişiyin rakamları yan...

...aşk/a..., @KARDELEN'NİNİM
8.6.2013 21:00:54
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 10:26:00
yüregnize saglık.tebrik ederim dost kalem
Söyle aşk !, @Şebnem Örs
8.6.2013 22:07:50
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 10:24:31
kutlarım kalemi.................
Berna, @king_I
9.6.2013 00:35:42
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Haziran 2013 Pazar 10:20:07
biz görmeden sevdik kutlarım değerli hocam.
Dertli, @CemalettinGÜRPINAR
9.6.2013 05:07:18
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 21:33:59
yüreğin kalemin daim olsun
Saygılar.................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 21:32:59









Nereden geldi aklına...!!
Bilmem ki kalkıpta gitmek..
Hiç,mi danışmadın,hiç,mi sormadın kalbine.
Hiç,mi gelmedi, dönüpte bakmak ardına.
Koca bir dağı, çılgın bir denizi bıraktın.
Kapılıp gittin, küçük bir dere yatağında.
Gidiş...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 17:00:35
Çünkü bu bir İsmailin teslimiyetidir...kutluyorum kaleminizi saygılarımla
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 13:15:22
Eğdin eğilmez dediğim başımı...!!
Düşürdün elin alemin dilene.
Bir denizdim kuruttun oldum kuru dere.
Bağlarımda yeşilliğimi bitirdin..
Dağlarıma hüzün düşürdün..
Kıyamet sıkıntım ....
Neden belli deyil baharın kışın...
...kutlarım..sevgili em...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 12:08:00
..ey garip gönüllüm, dertli yoldaşım, neden belli değil baharın kışın...

...kutlarım yazan yürek sahibini..................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 12:06:32
.kutlarım yazan gönül sahibini..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 10:03:45
Aşka kıymet vermeyenler,
Aşk sırrına ermeyenler,
Yari güzel olmayanlar,
Kalp evini talan bilir.


........................Kutlarım yürek sesinizi.
(43) bilen bilir, @seyfi betik
7.6.2013 03:11:33
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Haziran 2013 Cuma 10:02:36
Kucak açmış, neydi beni iten
Umutsuzluğun, umuda dönüşümü

.kutlarım yazan yüreği.............
Serap, @cebirin defteri
7.6.2013 09:04:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.788
Şiir Okunma
3.714.253
Yazı Okunma
14.770
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL