Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Derdini büyütme, büyüttüğün derdin seni küçültür! Kul SEYYAH
Kul Seyyah

Kul Seyyah

@kul-seyyah Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Nisan 2015'den beri üye
  • 38

Şiir Yorumları

Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 10:10:50
Tebrik ederim üstadım."Cinayetin" silahla öldürme şekli değilde,hayatından çıkararak öldürmekti, suçsuz,günahsız şekliydi ne güzel.Selam ve saygımal
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 10:07:52
Güzel bir şiirdi üstadım,okumak keyif veriyor.Selam ve saygımla.
Bedelsizdir...206, @SADIK YILMAZ
9.2.2017 00:18:08
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 10:06:48
Elinize,yüreğinize ve kaleminize sağlık.Selam ve saygımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 10:05:18
Makyajı anltır gibi ama aslında doğallığın güzelliğini anlatan güzel bir şiir.Yüreğin var olsun.Selam ve saygımla.
İstemem (1)...208, @SADIK YILMAZ
14.2.2017 08:06:14
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 10:03:11
Genelde bilineni şiir olarak anlatım çok hoş ve güzel.Yüreğine sağlık üstadım.Selam ve saygımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 10:01:20
Sevginin,vefanın unutulamayacağını anlatan kaleminiz varolsun üstadım.Selam ve saygımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:58:11
Bütünüyle güzel bir şiir.Yüreğin varolsun,sevgin her daim artsın üstadım.Selam ve saygılarımla.
Olmasın...209, @SADIK YILMAZ
21.2.2017 08:11:35
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:55:54
Ne kadar zavallıyız ve ne kadarda aciz
Nefis, şeytan sürekli edecek seni taciz
Elbet bedenimize gelecek bir gün haciz
Ümidini kaybetme, sakın ola pes etme

Yarını bilemeyiz, belki bugün son gündür
Günahları temizle ağlayıp hüngür hüngür
Rabbim...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:54:15
Mesafeleri bazen iyi koymak gerektir.Kutlarım anlatımınızı ve yazan kalemi.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:50:27
Sevgi her daim var gönülde seda
Bazen gücense de diyemez veda
Düşünmez kendini eder hep feda
___Aşk dediğin heves geçene kadar
___Sevgi bir ömürlük ölene kadar

Aşk,ve sevgiyi tarifin harika be ustam.Kutlarım kaleminizi ve sizi.Selam ve saygıla...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:48:12
Her resim bir başka güzellik sende.
Gönüllere huşu özellik sende.
İnsanlık sevgisi nitellik sende.
Güzeller içinde bir tanesin sen.

Güzeli methiye ancak bu kadar olurdu.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:46:34
Gönül ummazsa küsmezimiş ozanım.Yüreğine sağlık selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:45:29
Sevdiklerinin doğum gününü hatırlamak,değer vermek ve en önemliside sevgini göstermen açısından takdire şayan bir durumdur ozanım.Yüreğine sağlık sevgili yeğenimizede ömür boyu mutluluklarla beraber bereketli bir ömür dilerim.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:38:32
Mekanı cennet olsun,Allah,sizede onun acısını unutturacak acı vermesin.Yürek sesin acılıydı be üstadım başın sağolsun.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:32:56
Gönül sesi dökülünce dilden kağıda el ne derse desin üstadım.Selam ve saygımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:31:33
Mekanı cennet olsun,Allah,sizede onun acısını unutturacak acı vermesin.Yürek sesin acılıydı be üstadım başın sağolsun.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:29:20
"Dostluk" sadece Allah,için olan dostluklar bakidir.Büyük Nebi Hz. Muhammed ile Ebu Bekir dostluğu gibi...Gerisini sorma ozanım,menfaatin bittiği yerde "dostluk"ta bitiyor malesef.Yüreğine,gönlüne sağlık.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:26:19
Vardır bir sebebi ozanım,olsun sen yinede sevgini göstermeye devam edersen iyi olur.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:24:35
İyi düşününce her birey kimsesizdir ozanım.Yüreğine sağlık selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
27 Şubat 2017 Pazartesi 09:23:21
En yüksek makamı verdiğin "kardeşim" diyormu be üstadım? Yüreğine sağlık ozanım.Selam ve saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
73.701
Şiir Okunma
510.158
Yazı Okunma
21.287
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL