Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Aralık 2008 Cuma 12:12:25

Sen ki Osmanlı’nın esas beşiği
Mağdurun mazlumun umut ışığı
Coşturdun bu Hakkı denen aşığı
Telimi bir daha gerdim Bilecik

Baştan sona harika.Kutladırım sizi ve tarih kokan bu şiirinizi.Selam ve sevgilerimle
Bilecik, @varsagi
12.12.2008 10:18:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Aralık 2008 Cuma 12:05:41
Yüreğine sağlık.Çok beğendim.Yüreğin dert görmesin.Selam ve sevgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Aralık 2008 Cuma 11:59:15
Öğretmen büyük insan-gerçekten yüce varlık
Yaşadığı müddetçe-çekmemelidir darlık
Doğrudersinde Hasan gardaş hani.Sefalet içindeyeiz.Selam ve sevgilerimle
-başlıksız-, @NOTER ONAYLI RÜYA
12.12.2008 10:57:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Aralık 2008 Cuma 11:57:23
Kutladım bu güzel şiiri.
Savaşla barış, @veli eken
12.12.2008 10:58:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Aralık 2008 Cuma 11:55:04
kutladım Abdullah seni.
Dost ve düşman, @abdullah08
12.12.2008 11:21:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Aralık 2008 Cuma 11:53:48
Sarın
Hak vaki olup
Hakk’a yürüyünce
Nurlu omuzlarda
Ay yıldızlı bayrağa
Sıkı, sıkı
Beni sarın.

Sarmazsanız eğer
Hakkım olsun yarın,,

Kutladım.Bayrağa sarılmak nasip olursa ne güzel.Selam ve sevgilerimle.
Vasiyet, @FEVZİ ÜLKER
12.12.2008 11:26:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 21:50:55

Taze güller açıyorken, yele durmuş yüreğim
Öze bülbül saçıyorken, sele durmuş çiçeğim
Dile aşklar seçiyorken, ele durmuş emeğim
Seni kırmam, seni yakmam; seni bekler kucağım

Gönülden kutladım abi.selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 21:49:58
Turhaniyem yandım artık
Yaşamaktan bıktım artık
Hayat bana zulüm artık
Vurun beni ah vurun beni

Kutladı Gardaş.Selamlar
Sevda, @aşıkturhani
11.12.2008 19:51:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 21:47:10
Üzüntüye gark oldum yatacak vakit."Dedenin yediği ekşi elmeden torunun dişi kamaşır"değil kamaşma dişi söküldü.3-5 şaki denildi......Ahmet bey tunceli ovacık yolunda Ana fatma diye bir yer var.Ziyaret.Karşıya asma köprü geçer.orda 2 köyde çalıştım 2 ...

Ömer, @ahmet umut
11.12.2008 21:08:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 21:40:40
Benden ömür istiyor canımın özge canı
Bir kor alev sarıyor hemen şimdi insanı
Dosteli candan söyler anla iki cihanı
Gerçek aşkla dolduğum aşiyana benzersin

Gönlüne-yüreğine sağlık.Kutladım.
Aşiyan, @Dosteli_
11.12.2008 21:16:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 18:20:32
Yar yüreğimi aşkınla yar, ey yar
Gör bak o ummanda ne dalgalar var
Aşkınla doldu gönlüm oldu sitemkar
Gör bak merhem kar etmez derde yar

Kutladım bu güzel şiiri ve şairi. Selamlarımla...
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 17:31:56
Kutladım.Yüreğinize sağlık.Harika bir şiirdi.
Zaman ile, @ihsan sivri
11.12.2008 16:42:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 15:49:39
Öksüz kaldı şiirim şair değilim
Yazmadıkça doğruyu olur gerilim
İnanın bilgisiz ben bir cahilim
Edebiyat neyime bilmem bu alemde

Kutladım bu siteminizi ve sizi gardaş.Selam ve savglerimle
Edebiyat neyime, @hasan gencay
11.12.2008 10:55:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 15:44:29
Kutladım.selam ve sevgiler
-başlıksız-, @VeliBOSTANCI
11.12.2008 13:37:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 15:43:22
kutladım efendim bu güzel şiiri.Selam ve sevgiler
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 15:37:46
Etrafın karanlık, kör ise beden
Hallere pusula, Zühre yıldızı
Bir iz arıyorsa hakkına giden
Yollara pusula, Zühre Yıldızı

Kutladım Cemil bey bu güzel şiiri ve sizi.Selam ve sevgilerimle
Zühre yıldızı, @cemil
6.12.2008 09:35:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 15:34:38
İnan bahar gözlüm, canımsın benim,
Damarımda akan, kanımsın benim,
Çıkmaz sokağımsın, yolumsun benim,
Uğrunda yattığım, damlar gibisin!

Kutladım bu güzel şiiri ve sizi.Bu buluşmanın birbaşlangıç olmasıdiileğimle sevgi ve selamlar...

Bahar gözlüm, @ALİ KILIÇ
28.11.2008 13:19:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 15:31:28

Yansın çiğerleri zalimin Yarab
Tek sebebi o bu halimin Yarab
Yeşersin uçları dalımın Yarab
Artık zalimi üç, beni bir ağlat,

Ceyhuncuğum kutlarım bu güzel şiiri ve seni
"Birde ötesi var buranın elbet"selam ve sevgilerimle
-başlıksız-, @ceyhunaltunkas
11.12.2008 14:34:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 13:48:59
Kutluyorum bu güzel şiirlerini.Değişik bir konu anlayana.Yüreğine sağlık gardaş.Selam ve sevglerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Aralık 2008 Perşembe 13:46:51
Kutladım bu güzeel eseri.Yüreğine sağlık efendim
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.397
Şiir Okunma
2.374.743
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL