Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
kardanadam

kardanadam

@kardanadam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2007'den beri üye
  • 59

Şiir Yorumları

kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 21:37:23
Sevgili Birkan
sana şiir yakışıyor

çok beğeni ve sevgimle
okumak hazdı
Ama..., @Alen
12.2.2009 17:51:44
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 20:57:44
kutlarım şiir dostu
hoşgeldin bu güzel uslup ve eserinle


çok beğeni ve sevgimle
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:31:05
süperrr diye
buna denir işte

çok beğeni ve sevgimle dost

daim olsun kalemin
ve o şiir yürek
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:29:27
özgün

rua şiirini öğrendik artık
ama şunu gördüm
her şiirde farklı tad sunuyor

sevgilerimle dostum

kalemin ve sevdalar daim olsun
Kadınım, @rua
12.2.2009 13:32:50
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:25:51
sandıktan çıkan ve yayılan o hüzün
şiiri okuyup bana da bulaştı efendim

ne kadar gönülden titiz bir emekle yazmışsın
öyle çok beğendim ki

sevgilerimle
yüreğin başka dertler görmesin
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:23:52
bir virgül nelere kadir
gel de virgül koyma

tam düşündüğümü buldum şiirde
harikaydı

okunası enfes bir şiir

çok sevgimle
Bir akşam üstü, @şair-i lale
12.2.2009 13:08:24
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:21:49
çeşme gibi

ama başka bir damardan
sızar gene

çok anlamlı güzel ve şıktı

beğeni ve sevgilerimle
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:14:16
yüzde yüz o çekmeceli yerde düşmüşsünüzdür
orası çok tehlikeli :)))


Sevgili arkadaşım
nasıl bir haz duyuyorum sizi okumaktan
çok beğeni ve sevgimle

tabiatta her nesneyi sizin kaleminizle tekrar görmek
şiiri şiir kılarken beni de mutlu edi...

Merdiven, @bluecould
12.2.2009 14:07:35
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:11:55
off offff

gerçekten harika
nasıl bir güzellik yakalamış kalem

sevgimle
Dörtlük - 3, @d_i_l_e_k
12.2.2009 12:49:57
Etkili Yorum
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:10:31
Sevgili dostum
hani tam benim tipim derler ya
bilmiyorum sizin şiiriniz belki de en çok bana hitap ediyor
öyle güzel bir uslubunuz var ki
hayranlıkla okuyorum

harika yazıyorsunuz
bu şiirden aldığım hazzı anlatamam

sevgimle
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 15:00:26
Yukarıda Yavuz beyin yorumunu okudum
bu zorlamalar günümüz türkçesiyle zaman zaman aruz kalıplarında yazılan şiirlerde görülüyor
kolay değil bunu biliyorum. Bir aruz şiirine yıllarını veren şairlerimiz var

ama güzeldi sonuçta
yapmış olduğunuz ...

Gülemem ki, @a.yüksel şanlıer
12.2.2009 11:12:30
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 14:53:55
Kutlarım müfide hanım
gönül emeği titiz ve harika dizelerdi
dün de ya sabır dedin bana bugün ya sabır yazdıttırdın
yetmedi bir de yazı

işte böyle dostlar ilham alıyor birbirinden

çok beğeni sevgi ve hürmetle
Yetkin, @Müfide Decdeli
12.2.2009 11:24:20
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 14:50:53
güzel bir yaklaşımdı
insan olarak aşk ödevdi belki ama
ne kadar saptı ok hedeften

çok beğeni ve sevgimle
Aşk hikayesi, @hayatgülbahçesi
12.2.2009 10:29:57
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 14:43:00
yüreğine sağlık dostum
seymen oynayasım geldi

öyle harika yazmışın ki
var ol

sevgimle
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 14:33:47
sevgili dostum
gönül emeğini candan kutlarım

okumak haz verdi

sevgilerimle
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 14:32:15
Dostum kutlarım

çok anlamlı ve güzeldi şiiriniz

sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza
Nükseden maraz, @varsagi
12.2.2009 10:05:05
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 13:38:31
harika ve şiirsel bir söylem
ozanlar diyarından
sazın tınısını duydum şiirde
yaylaların ıtır kokusunu

çok sevgimle
Merhaba.., @hezal
12.2.2009 09:22:35
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 13:29:35
hem hatırlama kabiliyeti verilmiş insana
hem unutmak

bizi mutlu edecek olayları unutmayalım
mutsuz edenleri unutalım diye

güzel olanlar hep hatırlanmalı

çünkü elimizde zaten bir şey yok

sevgimle dost
var olasın
Hatırlamakla 11..., @meselci
12.2.2009 09:11:20
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 02:08:15
garson değil korsan kerata

biraz değişiklik bu ne rezalet
bu ne monotonluk
40 yıldır aynı şarkı
gramafonun iğnesi aşındı be


çok lezzetli bir şiirdi arkadaşım
ben de biraz stres attım garsona
ohhh!
sevgilerimle
Sayın karson, @bluecould
11.2.2009 14:49:29
kardanadam
@kardanadam
12 Şubat 2009 Perşembe 01:34:38
sevgili kardeşim
yine bir şiir şöleni sundun

okumak ne güzeldi
hatta bir şans

çok beğeni
ve her daim
sevgi ve takdirimle

celal çalık
Sevgiliye ağıt, @fesih
12.2.2009 00:45:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
63.364
Şiir Okunma
1.377.297
Yazı Okunma
63.930
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL