Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 13:57:41
Şeytan daha konuş diyor ya…
Neyse dua et tenimin tuzuna…
İyi ki uzaksın bana
Nefesim kadar…
Yoksa… Yoksa ölürüm yar…
Güzeldi.Tebrikler...
karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 12:27:46
Hakkınız helal edin ,
Gidiyorum babacığım .
Ağlamasın arkamdan ,
Ola ki anacığım .
Hüzüne değer.Güzel dizeler.Tebrik ediyorum.Selamlar..
Vakit gitme zamanı, @sairorhan
3.6.2008 01:36:06
karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 12:24:52
Küskünüm ben gönlüm üzgün
Ayarlarım olmaz düzgün
Bakma öyle süzgün süzgün
Gönül umduğuna küser…
Güzeldi.Tebrikler...
karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 12:24:05
Küskünüm ben gönlüm üzgün
Ayarlarım olmaz düzgün
Bakma öyle süzgün süzgün
Gönül umduğuna küser…
Tebrik ediyorum.Selam ve saygılar..
karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 12:17:21
"Yıldız gibi aktı da geçti" demiş halk ozanımız.(Aşık Veysel).Güzeldi dizeleriniz.Tebrik ve selamlarımla..

karadereli tarafından 6/3/2008 12:19:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 12:12:32
Güzeldi.Kutluyorum.Selamlarımla..
karadereli
@karadereli
3 Haziran 2008 Salı 12:11:23
Ömrüm ;
İhanetin
Sığmaz zenbile

Aşk /..." cim" say
Can gülüşü sende
Beğendim.Tebrik ediyorum.Selamlarımla.
Sobe, @ezom
3.6.2008 10:19:29
karadereli
@karadereli
2 Haziran 2008 Pazartesi 16:30:40
Fitnecinin sözü tatlı bir yalan,
Gerçek değildir ki ortada olan,
Elbet olacaktır işleri talan,
Bizleri fitneden koru Ya Rabbi!

Amin.Çokgüzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
2 Haziran 2008 Pazartesi 16:25:58
Karanlık,şehvet,vahşet; kin ve kan dolu evren
Bombalanan şehirler, yakılan binlerce ten
İman olmasa inan yok eder ilimle fen

Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
2 Haziran 2008 Pazartesi 14:50:07
Sevgi katarına yol sorulur mu ?
Hazan olan bağa, gül sorulur mu ?
Uyurken sinende, hal sorulur mu ?
Sana ulaşmayan, yol yorar beni.

Şiir gibi derler ya güzel için .Gibisiz güzel ve akıcı şiir.Tebrik ediyorum.Selam ve saygılar..
Yorar beni, @RABATLI
2.6.2008 08:58:47
karadereli
@karadereli
2 Haziran 2008 Pazartesi 14:45:28
Temizlen güzel abdest al
Kıbleye dur huzurda kal
Boynunu bük deryaya dal
Candan Allah de Allah de.
Her dörtlüğü çok güzel..ALLAH U EKBER--Tebrik ediyorum.Selamlar..
***candan allah de***, @maskosu
2.6.2008 09:39:25
karadereli
@karadereli
2 Haziran 2008 Pazartesi 14:43:52
Tebrikler.güzel dizelerdi..Selamlar...
Dostu olanın, @cemil
2.6.2008 09:40:11
karadereli
@karadereli
2 Haziran 2008 Pazartesi 14:37:27
Çok güzel bir şiir.Kutluyorum.Selam ve saygılar...
karadereli
@karadereli
30 Mayıs 2008 Cuma 14:32:03
Selamı yay önce sen ver Kavuş üstün devlete
Güleç yüzlü güzel sözlü Ol da er selâmete.
Tebrikler..Selamlar........
karadereli
@karadereli
30 Mayıs 2008 Cuma 14:30:42
Anlam yüklü.Güzel dizelerinizi kutlarım.Selamlar..
karadereli
@karadereli
30 Mayıs 2008 Cuma 14:27:53
Çok güzel..Tebrikler..Selam ve saygılar..
Elveda, @a.yüksel şanlıer
30.5.2008 10:02:24
karadereli
@karadereli
30 Mayıs 2008 Cuma 10:41:20
Küçük şehirlerde,
Aç kalmakmış.
Mideler sırta yapışık,
Şarkılar söylemekmiş,
Sevdalı.
Basmakmış gölgelere bazen,
Yırtıp karanlığını.


Acı;
Kırmakmış ümitleri.
Kulakların duymasıymış,
Ruhundaki
çatırtıyı...
Güzele güzeeeel.Tebrik ediy...

" acı ", @asumann
30.5.2008 02:19:58
karadereli
@karadereli
30 Mayıs 2008 Cuma 10:39:47
Diyari gurbetin olmaz sabahı
Matemli gecenin vurur siyâhı
Dilinde bu sevda bitmez günâhı
Gizli gizli ismim anıyor gibi

Haz aldım.tebrik ediyorum.Selamlar..
Sıla gülleri, @Yakuti
30.5.2008 02:20:09
karadereli
@karadereli
30 Mayıs 2008 Cuma 10:35:00
Kaderin güzel olsun ne sarar ne sol kızım
Dilerim ömür boyu sen hep mutlu ol kızım
Büyüyünce sevdayı sen de tadarsın elbet
Önce Allah ve Vatan sevgisiyle dol kızım
Çok güzel bir çalışma.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
29 Mayıs 2008 Perşembe 16:06:07
Ağlamak saatlerce, düşünmek seni
Yıldızları seyretmek sîman yerine..
Şarkılardan seslenip, çağırmak seni
Güllerle dertleşmek senin yerine..
Sevdalı gönülden dökülmüş dizeler.beğendim.Tebrik ediyorum.Selamlar..
Senin yerine.., @zehirli orkide
29.5.2008 12:10:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.172
Şiir Okunma
640.863
Yazı Okunma
44.134
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL