Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
7 Temmuz 2008 Pazartesi 08:52:50
Islatırken sütün göğsünü
Emzireceksin bebeciği koş
Duasını edeceksin yağmurların
Ekini toz edecek yaşlanmaların
Nadas için ateşe verilecek tarlalar

KÖYÜM-BUĞDAY TARLALARI- COCUKTUM ANILAR...TEBRİKLER, ŞAİR ÇOK GÜZELDİ.
karadereli
@karadereli
7 Temmuz 2008 Pazartesi 08:50:51
TEBRİKLER..
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 15:19:28
Yatağım soğuk üşüyorum...
Sarılıyorum kirli gömleğine
Kokluyorum...
Gözlerimi kapatsam
Hep seni görüyorum...
Özlüyorum seni canım
Çok ÖZLÜYORUM...
HASRET YÜKLÜ SAMİMİ DUYGULAR..GÜZEL ŞİİR.TEBRİKLER...

karadereli tarafından 7/4/2008 3:19:5...

Özlüyorum, @canözümm
4.7.2008 10:55:17
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 15:14:42
Gönlümü amansız, kurşun delmeden,
Gözlerimden akan yaşı silmeden,
Sana olan aşkı, eller bilmeden
Sevdalı kalbimde sözledim seni.

GÖNÜLDEN SIZAN DAMLACIKLAR.ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER..SELAM VE SAYGILAR..
Özledim seni, @canözümm
17.6.2008 08:51:46
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 15:10:19
Kör kuyuya attın görünmez dibi,
Sanki yaşamamın sensin sebebi,
Gönül bahçesinde sümbüller gibi,
Biçmek istiyorum biçilmiyorsun.

TEBRİKLER..
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 15:07:00
tebrikler...
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 10:41:48
Günahımız çoksa Rahmet ondan çok
O Gani O Rahim ihtiyacı yok
Gönlünü merhamet denizine sok
Nur ve feyiz almak candan arzumuz…

TEBRİKLER.
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 10:39:33
Seni görmek için yatarken düşe
Sen olmadan hep hasretim gülüşe
Bu gönlüme üç beş kurşun peş peşe
Sıkıver cananım, gel benim için.
ÇOK GÜZEL..TEBRİKLER..
Benim için, @RABATLI
4.7.2008 09:11:22
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 10:37:17
Yaren sırrını aç buldun muhatab
Ser ortalığa gel karşında hitab
Nağmen yüzü aştı doldurur kitab
Rabbimin keremi nur diye geldim

TEBRİKLER...
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:50:34
Tebrikler.
Bana bir çift söz söyle, @fer
3.7.2008 21:25:34
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:49:42
olmaz mı
kurtulmaz mı şu beden
kötülüğün ellerinden

söyleyin kurtulmaz mı
şu kan emicilerden

söyleyin
Allah aşkına
bir gün düşmeyecek mi
sevginin kollarına
şu zavallı beden
Ümitvarız ..sveda koları hep açık..güzeldi.tebrikler...
Şu zavallı benden, @madwolf344
3.7.2008 21:26:46
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:47:05
Gönül gönül üstüne,
Gönüller sevgi üstüne,
Sevgiler canın üstünde,
Ne olur canları küstürme

Güzeldi.Tebrikler...
Küstürme !, @gizemlikartal
3.7.2008 21:39:57
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:44:24
amacım belli
aşk ile dolmak
kendimi okuyup
huzuru bulmak

isteğim kati:
sevgili olmak
sığınıp yaradana
gerçeği sunmak
Tebrikler..
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:43:23
selamdır gönüllere taht kurar
Bir gülüştür kalpten kalbe yol yapar
Samimi duygulardır cana can katar
Küçülmeyi öğrensin ruhun büyük olmaya
Çok güzelöğüt verici.Tebrikler...
Son durak, @Şükran AY
3.7.2008 21:41:15
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:39:29
yabanıl atlarıyla kuzeyden gelir azgın/arsız
dinsiz/ imansız savaşçılar
şehirler, canlar yakarlar
günahsız
Çok güzeldi.Tebrikler...
Yüreğimin güneyi, @kardanadam
3.7.2008 22:02:28
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:36:57
Tebrikler..
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:32:29
Şiir güzeldi.Tebrikler..Sivasta yakan başbağlarda yakmadı mı..
Zulmedenler,Bölenlere hıncımız.

karadereli tarafından 7/4/2008 9:36:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Masumiyet, @umutca
3.7.2008 22:39:56
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:26:26
Kıyılar sanki dantel
Dokunmuş sihirli el,
Yedi bölge-yedi renk
Her mevsim ayrı güzel.
Tebrikler..
Türkiyem, @Fazilet ELİAÇIK
4.7.2008 00:01:43
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:24:53
Güzel şiir.Tebrikler..
karadereli
@karadereli
4 Temmuz 2008 Cuma 09:24:18
Güzeldi.Tebrikler..
......, @yıldız özcan
4.7.2008 00:05:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.627
Şiir Okunma
642.881
Yazı Okunma
44.401
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL