Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
25 Şubat 2015 Çarşamba 19:57:44
Bu yürekler öyle kolay kolay unutmaz.Güzel şiirler için kutlarım.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2015 Salı 19:55:45
Bizde bir söz vardır.Bilirsin;"Deh dehinen geldi,çüh çühünen gidiyor!"Diye.
Bu Goca Herifte böyle galiba..Karnı yemek,sırtı döşek görünce kudurmuş vallahi..
Ne diyelim:teneşir peklesin.Kusura bakma biraz açık yazdım ama...Anlayan anlar işte..
Goca herif, @emine çerçi
24.2.2015 18:20:38
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2015 Salı 19:52:02
Karacoğlan gibi hasret şiiri olmuş.Gönlüne sağlık.Selamlarımla Şükran Hanım.
Özledim seni, @:Şükran Güneri:
24.2.2015 18:57:51
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2015 Salı 19:50:23
İnsan Azeri olunca böyle rahat yazıyor olm alı.Kutlarım Mehmet Ali Bey.
Veten Hasreti herkeste var.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2015 Salı 19:48:33
Şiir anlamlı ses de güzel olmuş.Artık şiirlerde dile gelmiş.Kutlarım Elif Keskin.
Selamlarımla..
Keşke, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
24.2.2015 00:13:58
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2015 Salı 19:45:01
Yine Şairyürek Şiirilerinden bir demet.Gayet süslü ve anlamlı kelimelerle yola devam etmişsin.Kutlarım.
Selamlarımla..
Tutkunun rengi, @Şair Yürek
24.2.2015 13:59:22
k.doğanay
@k-doganay
24 Şubat 2015 Salı 19:42:00
Tane tane mısralar yüklü bir şiir.Kutlarım:selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:55:54
Hatırlattığın için teşekkürler Kadri Bey.Allahın hikmeti işte biz de üçündende korkuyoruz.Allah hepimizi böylelerinden korusun.Ayrıca Ermeniden dönmelerden de korusun.Selamlarımla..
Be hey sefil…, @AZAP
23.2.2015 00:07:51
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:51:45
İki dörtlük ve güzel duygular.Kutlarım Recep Kardeş.Selam ve sevgilerimle..
Sevginin seli, @Recep Şahbaz
23.2.2015 19:24:04
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:44:26
Nihayet güzel şiirler okumaya devam ediyoruz Elif Keskin.Ellerine sağlık.Ayrıca şiire ses veren kardeşime de teşekkürlerimi sunmadan geçemiyeceğim.
Nihayet, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
23.2.2015 15:45:05
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:41:07
Sanırım dediğin gibidir.Bekleyeceksin ki muradına eresin Tahir Kardeşim.Selamlarımla..
Güzel, @Tahir Görenli
23.2.2015 13:40:45
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:39:57
Bilir inşallah Melek Hanım:Canlar daha duyarlıdır.O yüzden anlar inşallah dedim.
Selamlarımla..
Dinler misin, @Kalb-i Bahar!
23.2.2015 13:26:32
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:37:47
Yazan ellderine duyan gönlüne sağlık.Bu güzel şiir için kutlarım.Selamlarımla BAHRİ BEY...
Kurban olayım, @Dosteli_
23.2.2015 12:40:34
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:35:08
Kendi kendine şiir.Oh ne ala ne güzel.Kutlarım Ömer Bey.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:33:58
Şair demiş ya;"Bir çayı bir de seni severim!"Gaiba bu duyguları dile getiren bir şiir.
Selamlarımla..
Çay ve sen, @DEVRİM DENİZERİ
23.2.2015 17:17:55
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:32:22
Bu güzel cemre şiiri için kutlarım.Gönlüne sağlık Nezahat Kaya.
Selamlarımla..
Cemre__, @Nezahat Yıldız Kaya
23.2.2015 18:39:16
k.doğanay
@k-doganay
23 Şubat 2015 Pazartesi 19:30:13
Geçen şiirin Aymina.11-ye espirili bir yorum yazdım.Galiba biraz alınmışsın?Hepimiz böyle aşk ve güzellik şiirleri yazıyoruz.Ve sevilerekte okunuyor.Espiride bence bir seviyedir.Bu güzel şiirlerin için selamlarmı sunarım.
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2015 Pazar 20:40:50
Teşekkürler Murat Kaya..Güzel duygularını dile getirmişsin.Keşke bu olaylar hiç olmasa.Bu güzelim ülkenin bu güzelim insanları hep birlik ve beraberlik içinde mutlu olarak yaşasalar...Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2015 Pazar 20:29:08
Manevi değerlere sahip çıkmak gerekir.Ona uygun güzel bir şiir.Kutlarım.Selamlarımla..
Yol__, @Nezahat Yıldız Kaya
22.2.2015 13:22:31
k.doğanay
@k-doganay
22 Şubat 2015 Pazar 20:26:06
Bu güzel şiir için kutlarım Şükran hanım.Gerçi ayrılık şiirleri acı olr ama olsun.Selamlarımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.840
Şiir Okunma
1.767.948
Yazı Okunma
185.971
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL