Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 11:44:00
İnsan gerçekten sevmişse hep bu duygular içinde olur.Sevdiğini gözünün önünden ayırmak istemez.Tebrik ederim,yine çok güzel ve özel dizelerdi.Saygılar.
hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 11:42:27
İnsan ömrü değerli şair,böyle gidiyor yıllar.Önemli olan bilincinde olmak,doğruyu bulmak.Tebrik ederim yine anlamlı ve çok güzeldi.Saygılar.Tam puan.
hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 11:38:08
Çok duygulu,özel ve lafit kelimelerle harika anlam kazanmış,sevdaya dair mükemmel dizelerdi.Tebrik ederim,saygılar.Puanım yine tam.
İşte sen...., @YoSuNLu_TaSLaR®
10.6.2009 13:40:03
hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 11:34:28
Çok duygulandım.Şiirin başlığını görünce sevda şiiri sandım.Fakat okudukça bayrak,vatan aşkı olduğunu görünce bin kat duygulandım.Mükemmeldi.Tebrik ederim,harikasınız.Selamlarımla.Tam puan ve alkışlarımla.
hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 00:17:31

mutlu musun oralarda haberin gelmiyor
bir resmin var elimde bakmak yetmiyor
anılar içimi çok çok acıtıyor be sevdalım
ölmek istiyorum ama alışamıyorum işte..


geri dönsen sarsam seni kollarıma
doya doya çekmek olsun kokunu içime
yıldızları...

Alışamıyorum, @esmerefsane
27.7.2009 23:39:40
hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 00:12:22

Bırak şu kapıları açık kalsın pencere
Yol alsın aşk kervanı gitsin gittiği yere
Yoksa kapanmayacak tuz bastığım bu yara
-- Dertleri yar edinmiş , ağlamıştık ya hani
-- Ben seni har eyledim, sende yaktın ya beni.

Deste deste yapmışım umudu so...

Bir aşk masalı, @RABATLI
28.7.2009 00:04:52
hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 00:07:53
Bahar hep eserlere ilham kaynağı olmuştur,en çok umut veren mevsimdir.İnsan ise ömürünün baharında kalmak ister hep.Kış bittiği zaman,bahar geldiği zaman,tüm tabiyat canlanır,çiçekler açariçimenler yeşerir.İnsanların yürekleri umut dolar.Güçlü kalemd...

hazan444
@hazan444
28 Temmuz 2009 Salı 00:04:10
Ben bir dağ olsam
Başıma kar olup yağmaz mısın ?

Bir nehir olsam
Gönlüme sular seller gibi akmaz mısın?

Güneş olsam, ufkunda doğsam
Benimle sabahlara uyanmaz mısın?

Çiçek olsam kırlarda
Alıp yakana takmaz mısın?

Gelirim sana bir gün ...

hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 23:48:33
İnsan değeni sevmemişse,kendi için üzülür bu kez.Çünkü gecesini ,gündüzüne katarak hep onun için emekler vermiştir,bu emeklere acır.Yürek söz dinlemez demiyorum,çünkü o düşünce eskilerdeki kör aşık modellerinde diyeceğim.Çünkü körü körüne bağlılık de...

hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 21:45:11
minareler üstünde sevdalara okunur
aşkın nağmesi olup semavat’a dokunur
sevdanı sağ gözümden sol gözüme sakınır
eşiğinde kul olur kovsan bile gitmezdim

mevleviler evinde ney’han olup tüterdim
suya hasret sahraya seyhan olup yeterdim
çorak tut...

Erişilmezim, @fatma.naz
27.7.2009 21:38:38
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 21:40:21
Koşullar,hayatın türlü olumsuzlukları,insanların artık eskisi gibi içten ve candan olmayışı,insanı toplumdan uzaklaştırabiliyor.Oysa ki,tüm imkanlarına,şatafatlı yaşamlarına rağmen,çılgınca eğlenen,yatları katları ile övünen insanlar sosyal mi.Bana k...

Asosyal, @bluecould
27.7.2009 20:42:27
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 21:33:48

Düştüğün karanlığı, bulduysam neresinden
Kalbinden siyahları, sildim her karesinden
Yaşamı unuttuğun, ölüm arifesinden
Döndürüp mutluluğa, özlerin olmadım mı?

Ağaçlar sürgün yerken, sarı yaprağa düşüp
Sonbahar vadisinde, güzler toprağa düşüp...

Yazık oldu, @samanyolu1234
27.7.2009 20:51:08
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 21:29:18
Manevi duygular dolu,huzur veren dizelerdi.Yalın,net ve ahenk doluydu.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım tam.Esen kalın.
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 21:27:58
Senin aşkından varlığından,
Canım bağrım yandı.
Ömrümü heder ettim yoluna.
Aşkı bir kaynar süt yaptın içirdin ağzım yandı
Bir yoğurt yaptın üfleye üfleye nefesim tıkandı.


Ne olursun,
Git ayaklarına kapanayım.
Varlığında bir o bir bu oldum ...

hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 20:39:05

Rüyalarında geleceğim bazan
Beklenmedik bir konuk ğibi uzaktan
Sokakta bırakma beni
Kapıyı sürgüleme üstümden


Usulca gireceğim
Oturacagım ses çıkarmadan
Gözlerimi dikeceğim
Seni görmek için karanlıkta
Sana bakmaya doyunca
Bir öpücük ...

> > geleceğim < <, @kaderimol
25.7.2009 20:28:53
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 19:40:21
Bugün bir başkayım her günümden
Dökecek yaş kalmadı gözümden
Rüzgar esiyor sol yanımdan
Yaralanacak yürek kalmadı bende

Söz verdiğin o yerde bekldim bu gece
Gelmedin bekleyecek derman kalmadı bende
Yok ettin hayallerimi savuracak gül kalm...

Can kalmadı, @ERHAN ÇIKAY
26.7.2009 22:30:24
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 19:37:14
Tövbe vallah sevmeyi bilmiyorsun
Senin için öleni görmüyorsun
Bir de bana çabuk çık gel diyorsun
Ahududum neredeydin gelmedin.

Seni daha fazla kırmak istemem
Bundan gayri başka bir şey diyemem
Bilir misin sensiz lokma yiyemem
Şeyda bülbül ne...

Gelmedin 1, @AHMET ACAR
27.7.2009 15:22:12
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 19:33:25
ŞÜKÜR ETMEK GEREK ELBETTE.TEBRİK EDERİM,ÇOK ANLAMLI VE ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.SAYGILAR.PUANIM TAM.
Şükür eyle, @Asker Omur
27.7.2009 12:35:34
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 19:24:36
Hüzünlerimi sakladığım limanlarım vardı
Onlarda gönlümden bir bir demir aldı
Biçare yalnızlığım baki kaldı
Kırıldı gönlümün kolu kanadı...


Kifayetsiz kaldı aklım, kaderimin işine
Sayıklar oldum vefasızlıkları düşümde
Hüzünlerimi yeşerttim, ...

Hüzün çiçekleri, @KİOS_79
27.7.2009 16:57:25
Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
27 Temmuz 2009 Pazartesi 19:19:08
Sonra bir bakmışsın ki
Kendinlesin yapa yalnızsın işte
Soğukta sendeleyen ,üşüyen bir serçe misali
Yapa yalnızsın arkadaş…

Şimdi de geriye dönüş yok artık
Çünkü her şey anlamını yitirdi
Hayattan alman gerekenleri alamadın
Ve az sonra göçüp g...

Güle güle, @meskan70
27.7.2009 16:26:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
55.944
Şiir Okunma
1.348.253
Yazı Okunma
163.805
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL