Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Kasım 2009 Salı 10:35:50
RABATLI bu şehirde kimsesiz kaldım yine
Ak göğsümde uyurken sensiz kaldı bu sine
Günler aya dönüştü, boşa geçti bu sene
-- Sana hiç uğramazdım, geçmezdim yollarından
-- Belki canan tutardı bu cansız kollarımdan.

ah bu istanbul ah..
kimine hüz...

İstanbul şehri, @RABATLI
17.11.2009 00:09:44
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
17 Kasım 2009 Salı 09:27:51
cansın yaaaaaaaaaaaaaaaa
hepimiz öyle istiyoruz şekerrr
yüreğimize mihmandar olmuşsun.
şiddetin şekli veya kime olduğu hiç önemli değil, adı şiddetçe ve karşıyı acıtıyorsa hepsine karşıyım..
bir ufacık dil yarası bile bence şiddettir..oda yaralad...

Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 21:07:55
tam polyannalık bir sayfa olmuş bu sayfa şekerrrrrrrrrrrrrrrrr
dillerin dert görmesin.
evet yaşama pozitif baktığımız zaman daha güzel olduğunu göreceğiz...
kutluyorum duyarlı yüreğini.
sevgimle cici
Strese hayır, @sevdapınarı
15.11.2009 00:58:37
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:24:51
güzel dizelerinizi satesinde büyük ozanı yad ettik.
kaleminiz daim olsun
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:22:49
ege yöresi şivesi ile dile gelen güncel yaramızın sesi çok güzel kaleme alınmış
kutluyorum arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:16:53
ah bu şarkıların gözü kör olsun çok iyi gidiyor arkadaşım.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 20:13:32
sussssssssssssssssssss
bende sustummmm
bu güzel ses iyi duyulsun diye.
sevgimle.
Sus, @nilkurt
16.11.2009 00:01:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 18:37:25
yeni...
yine....
yeniden.....
bir Zeki Soyuduru ve Sevinç İnal klasiği...
selam olsun iki güzel yüreğe.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 18:07:27
şengül arkadaşımın duygularına katılıyorum çok hoş yazmış benim duygularımma mihmandar olmuş.
evet türküz ve hep öyle kalacağız...
ama her şeyden önce herkesi sevebilen herkesle barış içinde yaşamayı becerebilen lerden olmalıyır.
selam ile.
Ben kimim?, @tekfuri
16.11.2009 17:14:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:56:13
kadının adı var artık tabi eskiye göre...
duyulan seside var..
ama daha çok olmalı
daha çok...
tema güzeldi şairem.
kutluyorum sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:53:13

Döşümde düşümde sen yoksun işte
Sol yanım yara bere içinde bende bedende
Fani dünyanın çilesi içinde bittim bitirildim de
İş işten geçmiş her şey bitmişti öğrendiğimde

en çokta finalde takılı kaldım arkadaşım.
çok güzel duygu yoğunluğu.
k...

Her şey bitmişti, @Son Damla
16.11.2009 00:41:00
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:53:56
biz yinede Allah gecinden versin diyelim..
ebediyette buluşmanız dileği ile.
sevgimle şairem.
Gelirim sana, @47nihal
16.11.2009 01:49:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:49:34
istanbul sizi bekleyecek unutmayınız.
sevgimle.
Bin defa öptüm !, @Oya gedik
16.11.2009 03:11:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:47:21
tek kelime ile muhteşem sevda çığlıkları duydum can arkadaşım.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:44:25
vavvvvvvvvvvvvvv
adaşım...
çok hoş bir sevda seslenişi...
umurım her şey gönlünüzce olur..
sevgimle.
*gurbet yolları*, @hatice değer
16.11.2009 08:37:45
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:18:39
en güzel aşkların senin olmasını dilediğim
bir mektup gönderiyorum
meleklerin kanatlarında sana...
sen mutlu ol...
ben gecenin karanlığındayım her zamanki gibi
ama üzülme sakınsen benim için
bakarsın bir gün benim içinde bir yerlerde
bir güne...

Kokunun esiriyim, @duacı
16.11.2009 10:45:07
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:14:44
Aşkın sarhoşluğunda gitmez başımdan duman.
Karanlık denizdeyim her yan koca bir umman.
Yâr, vuslatın saati sensiz durduğu zaman.
Damarımda kuruyor gönlüme akan arklar.

dopdolu bir yürek...
dopdolu dizeler...
kutluyorum
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:12:20

Sonra bir gün verilen seladan
Adım söylenince yoktan vardan
Son bir defa da olsa dışardan
Kendimi bir dinlemek isterdim...

yaşam istediklerimiz gerçekleşmesine gebe olsun.
emeğiniz daim olsun
selam ile.



İsterdim..., @ÖZELÇİ
16.11.2009 10:04:42
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:09:27

kıyılar kavuşmaz fora
sallanır dalda kirazlar
o ne letâfet yarabbi
peçeler nikâpta üryan
döndükçe çevrilir serkeş
dilsizdir tüm çalğı çenği
yine kalem akmış...sayfa utanmış...
emeğiniz daim olsun ablacığım..
sevgimle.
Rakkase, @Ali Ekber Hırlak
16.11.2009 11:47:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
16 Kasım 2009 Pazartesi 16:06:29
Aman Allahımmmmmmm
Yaradan a ne güzel bir sesleniş bu...
yüreğinizde ki tüm dilekler kabul olsun şairem.
sevgimle.
..., @Aslı su
16.11.2009 11:35:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.248
Şiir Okunma
174.558
Yazı Okunma
57.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL