(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest şiir olsa bile içerisine serpiştirilmiş kafiyeler şüphesiz ki şiire ayrı bir tat ve zenginlik kazandırmaktadır. Bu sebeple eserinizi okurken ayrı bir haz duydum. Tebrik ediyorum.Selam ve saygılarımla. Hasan DEMİRCİ
Dudaklar zaman zaman yalan söylese de; gözler asla yalan söylemez. Dudaklar susmuş; gözler görmüş, yürek söylemiş ve kalem de yamış. Güzel yazmış. Sevgim her daim...
vallahi " sus " tum bu güzel şiir karşısında değerli Nil hanım fakat o güçlü ve duygulu, anlamlı ve şeffaf kaleminiz ve güzel şiirleriniz ve tabi ki bir de o güzeller güzeli udunuz, sazınız, sözünüz ve de özünüz hiç susmasın inşallah efendim ki bizler de istifade edebilelim bu güzeliklerden, teşekkürler, tebrikler, sevgi,selam ve saygımla...
sevdayı bulduğum gözlerin gözlerin... .................... İŞTE BEN BUNU ÇOK SEVİYORUM NİLCİĞİM AZ SÖZLE HER ŞEYİ ANLATIVERMEK.NE GÜZEL BAŞARMIŞSIN BUNU.BEN ÇOK YAPAMIYORUM.BU DA BENİM EKSİK YANIM.KUTLUYORUM YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM SENİ.İYİ GECELER.SENİNLE NOKTALIYORUM GÜNÜMÜ.
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM , DEĞERLİ YORUMUNA ARKADAŞIM...ŞİİR ADINA BİRŞEYLER KARALIYORUZ...BENDE UZUN YAZMAKTAN SIKILIYORUM ONDAN HERHALDE KISA YAZMAM...KOŞUŞTURMACA OYUNU OYNADIĞIMIZ YAŞAMDA UZUNLUĞA YER YOK Kİ ????İYİ GECELER BENDE SİZİ ÇOK ÖPÜYORUM.
YANINIZDA OLAMIYORUM Kİ EFENDİM BİR TÜRLÜ...KAPANDINIZ GENE HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ EDEBİYAT DEFTERİNE...MAHRUM BIRAKIYORSUNUZ KENDİNİZDEN BENİ...YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDECEKTİM DE....