Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Aralık 2009 Pazartesi 20:52:43
ben geldim HAİDİİİİİİİİİİİİİİİİ
sitem dolu dizelerin zaten üzgün olan yüreğimi iyice yaktı.
şiir olarak çok güzeldi ama biricik.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Aralık 2009 Pazartesi 20:46:43
ne güzel dilenmiş gönül dostumun yüreği.
sıcacık dizelerdi.
yüreğinizde hep aynı kalsın dilerim.
selam ve sevgi ile.
Spil, @ahmet umut
7.12.2009 10:26:06
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Aralık 2009 Pazartesi 20:44:11
of be güzel prensesim zaten yüreğim darmadağın yoktum günlerdir bir gireyimde bir iki şiir okuyayım dedim.
iyice dağlandı yüreğim.
evet şiir hüzünü sever ama ağlatıyor beeeeeeee
seni seviyorum şairem.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Aralık 2009 Pazartesi 20:40:56
yokluğumda susmamış zaralıcan ın yüreği..
aksine iyice coşmuş.
kalemin ve yüreğin coşkusu hiç bitmesin arkadaşım.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Aralık 2009 Pazartesi 20:37:41
amanda aman aşkın sesi nasılda yüreğin en güzel şarkısını söylemiş...
hissedişin hiç bitmesin arkadaşım.
sevgimle.
Aşk bir hayal, @ağla yüreğim
7.12.2009 00:04:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
7 Aralık 2009 Pazartesi 20:34:24
inşallah diyorum gülhancım.
ben geldimmmmmmmmmmmmmmmm
beni hiç merak etmedin alacağın olsun.
sevgimle arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Kasım 2009 Çarşamba 15:16:09
dizeler yağ gibi süzüldü ağızdan...
kutluyorum.harika bir çalışma.
selam ve sevgi ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Kasım 2009 Çarşamba 11:28:56
dönecek...
ya dönecek...
ya da dönecekkkkkkkkk
kutluyorum arkadaşım...
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Kasım 2009 Çarşamba 11:04:36
Ey cemali güleç saçları kulaç
Ne olur derdime eylesen ilaç
Sevda yoksuluyum eyledin muhtaç
El açtırdın namert kullara beni

evet yine Aşık veysel versiyonu sayfadayım.
iyiki kaleminiz var .
selam ile kutluyorum.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Kasım 2009 Çarşamba 11:02:10
inanmıyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ağladım sabah sabah inanın ki....
beinm aşk mı yoksa vefa mı isimli bir yazın var o yazım aklıma geldi...
çok güzeldi be arkadaşım....
ah vefa ah her şeyin ötesinde bir duygu....
kutluyorum arkadaşım bence güne ...

Sana ewet sana, @duacı
25.11.2009 10:40:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Kasım 2009 Çarşamba 10:52:57
güzdü gelen
istemeyerek de olsa
giysilerinden soyunuyor ağaçlar
belki bir kış uykusunda sıcacık
belki, üşüyerek geçecektir zaman
aşkın sırrına erilmiyor tabiat gibi
ki, teslim olmayacak kadar kendimdim oysa…

nefis bir sayfada..
nefis...

S ı r, @sahaf
25.11.2009 00:00:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Kasım 2009 Çarşamba 10:46:48
istanbul istanbul olalı böyle güzel bir şiir yazıldığını sanmıyorum üzerine....
ben bittim yaaaaa
gerçekten bittim...
o kadar çok beğendim ki anlatamam....
şiirin kalitesi....
dizelerdeki duru anlaşılır imgeler....
iatanbulda seyahat...
ve gam...

Istanbul, @zaralıeren
25.11.2009 00:01:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:57:27
bu gün o kadar çok öğretmen sayfası gördüm ki.
bu güzel bir olay
demek ki hala yüreklerimizde onllara olan ahde vefa bitmemiş.
kutluyorum can.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:40:12
hikaye üzücü idi...
ama sayfaya vurumu güzeldi..
kutluyorum
sevgimle.
Bir küçük kız, @Serap Baycan
19.11.2009 07:24:24
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:37:46
,,,,,,,sen ey sahtekar aşık
,,,,,,,sen ey yalancı sevgili
,,,,,,,bırakıp gittin ya beni
,,,,,,,deydimi şimdi...

hiç birşey ama hiç birşey bizden önemli değil...
sitem güzeldi ama...
kutluyorum arkadaşım.
sevgimle.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:35:43
arkaya bakarsak bu günün tadını çıkaramayız şair.
daima ileriye bakmak lazım diye düşünüyorum
güzel dizelerdi.
kutluyorum
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:33:10
bitti benden pas diyorsunuz şairem.
ama yaralar iyileşince yeniden yeşerecektir içimizde ki aşka olan susuzluğumuz.
kutluyorum
sevgimle.
N e d e n...! neden..., @esin aköz
23.11.2009 17:42:10
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:30:42
güzel ve öğretici dizeleri okuduk ve payımıza düşen mesajı aldık ozan.
kutluyorum
selam ile.
Nasihat, @kul bahri
11.10.2009 10:35:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:20:39
gelip geçti zor olan ne varsa yürekte
hayatın içinde kaybolurken ben
bir gülümseyişin, bir bakışın candı bana
filizlenip boy attım teninde
solmaz güllerin hasına beleyip sardın
geleceğin yıllarına çiçek çiçek bahardın!..

sevdanın sesi güzel...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Kasım 2009 Salı 22:17:44
hoş sevda dizeleri...
yüreğinizde ki sevda dilediğiniz yönde essin şair.
kutluyorum
selam ile.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.192
Şiir Okunma
174.521
Yazı Okunma
57.554
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL