Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
gül peri

gül peri

@gulperi Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 28 Ağustos 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

gül peri
@gulperi
10 Şubat 2017 Cuma 00:59:51
Şair yüreği kırılgan olur.Çok güzeldi yürek sesiniz.

Her şey gönlünüzce olsun.Selamlar.
gül peri
@gulperi
10 Şubat 2017 Cuma 00:57:36
Aşk ve sevda ancak bu kadar güzel anlatılır.

Naif duyguların beyitlere dökülüşü harika olmuş.

Ayrıca kafiye örgüsü özenle seçilmiş itina ile yazılmış.

Günün seçkisine çok yakışmış. Gönülden kutluyorum hocam.

Güçlü kaleminiz ve ilhamınız v...

Yere seresim gelir, @mehmetmacit
9.2.2017 09:19:33
gül peri
@gulperi
9 Şubat 2017 Perşembe 18:31:39
Yürek sesinizi beğeniyle okudum.

Kaleminiz daim olsun.Sevgiler.
Asalet vaktiydi, @ALMILA KARGÜLÜ
18.10.2016 12:25:39
gül peri
@gulperi
9 Şubat 2017 Perşembe 17:48:22
Serbest tarzda yazılmış çok güzel şiirsel bir tasvir.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.Sevgiler


gül peri
@gulperi
9 Şubat 2017 Perşembe 17:45:00
Yürek sesinizin dizelere aktarımı çok güzeldi.

Haz duyarak beğeniyle okudum.

Özenle yazılmış mükemmel bir hece şiiri.Kaleminiz var olsun.

Fon resmi de harika bir karakalem çalışması.

Selam saygılar

gül peri
@gulperi
9 Şubat 2017 Perşembe 13:38:20
*
Nerden bilebilirsinki bendeki seni
Sensiz yasarım yaşlı gözler kaidesiz
Görmen gerekiyor önce kendinde beni
Kaybolduk sanki bir birimizde kedersiz

Bu duygulu şiiri romantik bir fon müziği eşliğinde okumak çok güzeldi.

Beğendim Kaleminiz ...

Sükunlu gece, @AYŞEN DAŞKIN
22.1.2017 22:59:31
gül peri
@gulperi
9 Şubat 2017 Perşembe 13:35:00
Kestiğin o saçı yabana atma
Mutluluk aşına zehrini katma
Aşkla bakan göze kaşını çatma
Ayrılık gömleği biçme ne olur.


Yürekten gelen duyguların dizelere aktarımı çok güzel olmuş.

Günün seçkisine çok yakışmış.Kutluyorum can-ı gönülden. ...

Ne olur, @:Şükran Güneri:
8.2.2017 00:07:05
gül peri
@gulperi
9 Şubat 2017 Perşembe 13:28:45
Yürek sesiniz Nadide bir hece şiirinin dizelerini süslemiş.

Usta kaleminiz var olsun.Duyarlı gönlünüz dert görmesin.

Her şey gönlünüzce olsun.Günümün şiiri olarak seçtim.

Selam saygılar hocam
gül peri
@gulperi
8 Şubat 2017 Çarşamba 21:45:37
Şiir de sunumu da harikaydı arkadaşım.

Beğeni ve takdirle okudum .Güçlü kalemin var olsun.

Selam sevgiler.
gül peri
@gulperi
8 Şubat 2017 Çarşamba 02:08:32
Güfttesi çok güzel ,Keşke bestesini de dinleseydik.

Sizinle gurur duyuyorum.Tebrikler.

Selam saygılar
Gidecekmisin, @Sami ASLAN
8.2.2017 00:30:56
gül peri
@gulperi
8 Şubat 2017 Çarşamba 02:04:46
Duyguların dizelere aktarımı çok güzeldi.

Beğeniyle okudum.Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun
Bal arısı, @balıbey
28.4.2016 20:33:13
gül peri
@gulperi
8 Şubat 2017 Çarşamba 01:26:51
Uzun bir aradan sonra çok duygulu ve anlamlı Bir hece şiiri ile merhaba demişsiniz.

Beğeniyle okudum.Kutluyorum seçkiyi selam sevgiler.
Yoruldum, @Yıldız Toksöz
7.2.2017 02:08:19
gül peri
@gulperi
8 Şubat 2017 Çarşamba 01:00:16
Allahtan şifalar diliyorum.Kaldıysa zemzem suyu içirin

Her derde devadır.İnanınca.

Allah haç görevini bize de nasip etsin.

Selam saygılar
Sen varsın, @nevrettin uludağ
8.2.2017 00:31:57
gül peri
@gulperi
7 Şubat 2017 Salı 00:28:10


Duygular güzel bir hece şiirinin dizelerini süslemiş.

Elinize sağlık.Gönlünüz dert görmesin.İyi geceler
Sen bilmiyorsun, @HATİCE ŞAHİN
21.1.2017 18:47:35
Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
7 Şubat 2017 Salı 00:22:16
Yıllardır dinmeyen sızım son bulsa
Yüzümde birazcık tebessüm kalsa
Kararan günlerim ışıkla dolsa
Sen ki seni sensiz yaşadım sevdam


Sevgiye ve sevdaya dair çok güzel bir şiir.

Her şey gönlünün istediği gibi olsun kardeşim.

İyi geceler.Se...

Sevdam, @(Hayatt)
7.2.2017 00:04:21
gül peri
@gulperi
6 Şubat 2017 Pazartesi 22:36:42
Devlet kasasını soyamadın
Baklava börekle doyamadın
Milyonları cebe koyamadın
Bu dünyaya niye geldin Mülayim



Maalesef bu dünyada böyle melek gibi insanların yeri yok.

Devir kötülerin devri.

Şiir çok güzeldi.Kaleminiz var olsun.
Mülayim, @FİLAT YAZICI
6.2.2017 08:10:35
gül peri
@gulperi
6 Şubat 2017 Pazartesi 22:33:18
İçimi sızlattı şiiriniz.Yeni nesil maalesef bizim gibi değil.

Duygularınızı mükemmel bir hece şiiriniz dizelerinde konuşturmuşsunuz.

Yine canı sağ olsun demekten başka yapacak bir şey yok.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.İyi geceler
gül peri
@gulperi
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:04:00

Hepsi de bir kelebek, ne güzel iniyorlar
Şarkılar söyleyerek, saçıma konuyorlar
San ki beni semah ta, çevrem de dönüyorlar
**** Seyrederken bu anı, kar olup yağıyorum
**** Her bir kar tanesinde, yeniden doğuyorum


Resime yazılan şiirlerin e...

gül peri
@gulperi
6 Şubat 2017 Pazartesi 19:01:26
Gel de göreyim çok özledim.
Açta sarayım hep gözledim.
Gel de bana yar diyeyim.
Güzel gönlün yar bende mi ?

Çok duygulu şiirsel bir çağırıydı şiiriniz.

Her şey gönlünüzce olsun hocam.Selam saygıla.
Sende mi ?, @Kahraman VARDI
25.1.2017 10:56:35
gül peri
@gulperi
6 Şubat 2017 Pazartesi 18:57:24

Farklı konularda güzel şiirler yazan kaleminiz ve ilhamınız var olsun.

Selam saygılar
- veba mısın sen ki..., @AZAP
6.2.2017 10:49:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
190.455
Şiir Okunma
1.254.446
Yazı Okunma
61.296
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL