Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
gül peri

gül peri

@gulperi Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 28 Ağustos 2008'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

gül peri
@gulperi
29 Mart 2017 Çarşamba 01:06:49


Hece şiiriniz günün seçkisine çok yakışmış.

Kutluyorum.Nice paylaşımlara...
gül peri
@gulperi
29 Mart 2017 Çarşamba 00:56:06
Turanoğlu söyler hep azar azar
Yürekten diline düşeni yazar
Dokunur nasıra keyfini bozar
İblis döşeğinde yatan nankörün.


Elinize gönlünüze sağlık Sayın Turanoğlu.

Çok güzel yazmışsınız.Kaleminiz ilhanınız daim olsun.Saygılar
Nankör, @turanoğlu
20.2.2017 14:10:30
gül peri
@gulperi
28 Mart 2017 Salı 22:39:21
Yürek sesinizin dizelere aktarımı güzeldi.

Her şey gönlünüzce olsun.Beğeniyle okudum.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.Sevgiler
Kurbanım bir, @HATİCE ŞAHİN
24.3.2017 02:57:24
gül peri
@gulperi
27 Mart 2017 Pazartesi 00:57:25



Kadınlar hakkındaki duygularınızı şiirsel bir dille çok güzel ifade etmişsiniz.

Beğeniyle okudum.Elinize sağlık.Selam saygılar
gül peri
@gulperi
27 Mart 2017 Pazartesi 00:51:56
Günün seçkisine yakışmış.Kutluyorum.
Ellerin, @ahmet öztürk m.
26.3.2017 13:52:00
gül peri
@gulperi
27 Mart 2017 Pazartesi 00:49:47
Bu ne güzel bir aşk şiiri.

Duyarlı gönlünüz var olsun.Her şey istediğiniz gibi olsun.

Beğeniyle okudum.Selam saygılar.
Ceylanım, @zaralıeren
27.3.2017 00:02:04
gül peri
@gulperi
26 Mart 2017 Pazar 00:33:16

Dizelerin verdiği öğütler harikaydı.
Kaleminiz var olsun.

Ayrıca şiirlerime gösterdiğiniz ilgi ve yorumlar için teşekkürler.

Sağ olun var olun efendim
" riyakar ", @NESTEREN
6.10.2014 02:17:40
gül peri
@gulperi
24 Mart 2017 Cuma 00:41:14
Sahip çıkın bu vatana,
Yoksa yurtsuz kalırsınız!
Hep el açın yaratana;
Sonra pişman olursunuz!

Sön pişmanlık fayda vermez.Ne güzel yazmışsınız.

Elleriniz dert görmesin.Beğeniyle okudum.

SElam saygılar
Hatırlatmalar..., @halilşakir
24.3.2017 00:01:47
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 15:20:39
Yürek sesinizi dile getiren ne güzel bir hece şiiri.

Her şey gönlünüzce olsun.Nur saçanım.

Selam sevgiler.
Gönül nikahım, @Nurefşan.
5.3.2017 13:25:59
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 15:18:04


Hocam ben de beyitlere dökülen bu yürek sesine hayran oldum.

İlhamınız hiç eksilmesin.Kaleminizin mürekkebi bitmesin.Selam saygılar
Hayran oldum, @mehmetmacit
23.3.2017 08:49:08
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:37:53

Papatyalar baharın müjdecisi.saflığın ve temizliğin sembolüdü.

Hele de sizin elinizde ne güzel görünüyorlar.

Kaleminiz kavi gönlünüz şen olsun Oya Hanım.

Selam sevgiler.
Aşıkların rüyası!, @Oya gedik
21.3.2017 19:58:45
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:34:47
Söyler misiniz dostlar, ne oldu bu bahara?
Düşmüştü ya cemreler, doymamış yer buhara!
Bağda neşe kalmamış, hepsi kırgın ağyara!
Bülbüllerde hiç çıt yok, ötmez olmuş seherde…

Zamanımızda öyle bir bahar yaşıyoruz k. üç değil beş tane cemre de düş...

Etkili Yorum
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:28:26

Çok güzel sade bir üslupla içinizden gelenleri sayfaya dökmüşsünüz.

Ne güzel söylemişsiniz.Niye yazmayasınız.

Ancak yazmakla döküyorum içimizi.Selam saygılar
Bende mi ?, @İNSANOLDOSTKAL
17.3.2017 18:27:22
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:24:32
şte...
Bütün bu karamsarlığı,
Bu şüpheciliği hayat öğretti bana



Maalesef yaşadıkça neler öğrendik neler.

Ne güzel yazmışsınız.Yürek sesiniz okumak güzeldi.

Sağlıkla mutlu kalın efendim.Saygılar
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:21:52

Yaşamda başa gelebilecek gerçekleri ne güzel yazmışsınız.

Elleriniz dert görmesin.Sağlıkla mutlu kalın.

Selam saygılar
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:19:03
Kara toprak kimleri almadı koynuna.Fakiri zengini.

Genci ihtiyarı.Acı bir gerçek.Her fani ölümü tadacaktır.

Kaleminiz kavi gönlünüz mutlu olsun.
Kara yer, @FİLAT YAZICI
23.3.2017 00:01:17
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:16:22


Yürek sesinizi beğeniyle okudum.

Her şey gönlünüzce olsun.Selam sevgiler
Sevdan oldukca, @BEN BİLMEM
23.3.2017 00:11:14
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:14:47
İçeriği sunumu ve fon müziği ile alo benisi olan bir şiir.

Beğeniyle okudum.Kutluyorum. Sevgi selamlar
gül peri
@gulperi
23 Mart 2017 Perşembe 01:10:45


Sitemli bir şiir.Gönlünüz mutlu kaleminiz kavi olsun.Sevgiler
Çiy damlası, @Canan EREN
23.3.2017 00:28:04
gül peri
@gulperi
22 Mart 2017 Çarşamba 14:45:19
içimde bir yerlerde saklı
yorgun yıllardan son bir nakarat belki de
el emeği göz nuru
yine gecelere konuşlu
her nota kadar
tık nefes bir tını
hasılı sen leyla


Yürek sesinizi okumak çok güzeldi.Kutluyorum.

Selam saygılar.Kaleminiz da...

Hasılı sen leyla, @redfer
22.3.2017 12:47:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
190.448
Şiir Okunma
1.254.424
Yazı Okunma
61.293
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL