Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 14:12:42
yüreginize kaleminize gönlünüze saglık
saygılar sevgiler
güzel bir şiir
az olan zaten yaşayan ölü
Sarhoşları çok, @cansever
15.7.2009 14:02:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 03:40:10
duygular firenlenmezse Acılar esir alır
saygılar sevgiler
yüreginize kaleminize saglık
Doğup ölmek, @cansever
15.7.2009 00:24:46
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 03:37:07
yüreginize gönlünüze kaleminize saglık...heralde düştesiniz
saygılar sevgiler
Yastayım şimdi, @RABATLI
15.7.2009 00:09:17
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 03:30:22
Nasrettin diyince gülüyor yüzüm
nasıl gülmesin
....yüreginize kaleminize saglık
saygılar sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 03:23:53
her şey gönlünce olsun
saygılar sevgiler
Um ve bekle, @Onur BİLGE
15.7.2009 00:01:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 03:01:23
süper
su gibi
saygılar sevgiler
Beden gider ne kalır..., @barbuti
14.7.2009 23:42:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 01:58:59
yaşamayan ne bilir
şilop şilop nedir
düşündüren mısralar
ince den ince
...yüreginiz dert görmesin
saygılar sevgiler selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 01:15:28
bol keseden ver gitin
yeterki dönmesin hiç bir şey kan gölüne
saygılar sevgiler
güzel kalem
^^senin olsun^^, @esmerefsane
15.7.2009 01:11:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
15 Temmuz 2009 Çarşamba 01:11:12
yapma şiire küsme Aç kapılrını kapatma hayatın-- aşktan başka kim çalar kapısını bir şair in
sonra kim devam edecek seni yaşamaya....
müstakil adam
....kaleme yürege saygılar
sevgiler

guler birsozu tarafından 7/15/2009 1:16:59 AM zamanınd...

Şimdi aşk, @müstakil adam
15.7.2009 01:03:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 20:37:26
sen yoksun ya.....insan sevdiginin yoklugunu başka nasıl anlatır ki
dökdürmüşsün
bir kalem kırılması ilk kez canımı bu kadar acıttı
yüregin dert görmesin
saygılar sevgiler
şahaneydi
Sen yoksun ya!, @sahranur
14.7.2009 19:52:20
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 20:23:34
yüregine kalemine gönlüne saglık
sagılar sevgiler
Sensizliklerde, @cansever
14.7.2009 15:13:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 13:55:09
kabul etsede etmesede sen bu bakir Aşkla zorlamadan girersin içeri
yüregine kalemine saglık
saygılar sevgiler

guler birsozu tarafından 7/14/2009 1:55:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşka dair...4, @barbuti
14.7.2009 13:35:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 13:18:40
Ve daha sabaha çok var........
hiç geçmez gibi...oysa ne asırlar gizlidir Saniyelerde
fırıldak olsada zaman
o hiç durmadan gider
gece gündüz onun peşinden koşar
yaramaz bir çocuktur belkide hayat
VE DAHA SABAHA ÇOK VAR

yüregine kalemine ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 12:57:01
ya gurbeten
ya sıladan Çık
......
saygılar sevgiler
Söz, @Kangallı Mustafa
14.7.2009 09:53:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 12:53:01
açlıktan ölmüş diye mezar taşı görmedim......
Kim yazacak
Ardımdan Çilelerimi
kimin Umurunda
biten
kim gördüki Yaşarken bende büyüyen sefaleti
hep son vazifeye odaklanır insan
yatsın da dinlensin kuru yerde can bulan
ToPrak bereketli ...

Hayat kavgası, @seloo42
14.7.2009 08:58:22
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 12:34:58
ne güzeldi Masal gibi şiir
yüreginize kaleminize gönlünüze saglık
saygıar sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 02:42:05
seslendirme şiire hayat vermiş ...
yüreginize saglık saygılar sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 02:28:56
şahane ...hiç bu kadar güzel şiirler okumamıştım desem dogrudur
allah edebiyat defterini açana uzun ömürler versin
yüregine kalemine gönlüne saglık saygılar
*a-ş-k*, @dursun tiftik
21.5.2009 14:56:15
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 02:22:01
çok güzel bir şiir okudum sayfandan

saygılar sevgiler
yüregine saglık
**heyhat**, @gülsümgülmez-6870
13.7.2009 00:04:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
14 Temmuz 2009 Salı 02:03:27
insan en çok hatasını anladımı acı çeker
allah sabır versin ne gelir elden
yüregin kalemin dert görmesin saygılar sevgiler
Avuntu, @müstakil adam
14.7.2009 01:33:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.025
Şiir Okunma
1.492.202
Yazı Okunma
36.646
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL