Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Aralık 2009 Pazar 14:22:50
Çok güzeldi
Kimi insanın ömrü temizlemekle geçer

Çok saygılar Yigit Kırca

Seviyesiz, @ygtkrc
20.12.2009 00:33:50
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Aralık 2009 Pazar 14:15:27
Çok güzel
Beterin beteri vardır ya hani

Hani, haline şükret dostum diyen
Ne şarkılar dillerde nagme olmuş, unutulmamış
Yürekten kutlarım

Var ol arkadaş
Çok saygı ve sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Aralık 2009 Pazar 00:30:47
Çok güzel Can
Harika şiir yine bayıldım
Yürekten kutlarım var ol Onur Bilge
Saygı ve sevgiler selamlar




guler birsozu tarafından 12/20/2009 12:31:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yağmuru güldürmek, @Onur BİLGE
20.12.2009 00:17:54
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:25:23
Çok güzeldi
Çok saygılar Kutlarım
Var ol
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:21:13
Allah uzun ömür versin
Çok saygılar sevgiler selamlar
Vasiyet, @sonbaharımsın
19.12.2009 23:19:11
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:19:26
Çok güzel
Kutlarım çok saygılar sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:16:50
Çok sade bir anlatımla çok güzel noktalanmış Foça
Yazan yürek var olsun çok saygılar
Bende çok teşekkür ederim
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 23:08:38
Çok güzel yüregine saglık
Çok saygılar Kangallı Mustafa
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 22:48:08
Çok çok sagol yüregin var olsun
Ben bu resmin ne vakit çekildiğnden haberim yok fakat görünce o kadar çok mutlu oldum ki,
Bunu Sevi- Esin anlar diyorum
Çok çok sagol var ol daim ol can
Çok güzel bir hatıra ben bu resmi istiyorum fakat nasıl say...

(foça hatırası), @Sevi-esin
19.12.2009 21:33:54
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 22:00:24
Yüregin kalemin var olsun
Çok saygılar Yaşar Cerit
Elleri zencinin, @Yaşar Cerit
19.12.2009 16:01:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 21:54:29
Sen adını koyamadığım sevdam
Aşk olabilirmi
Yüreğine kalemine sağlık
Çok saygı ve sevgiler selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 21:24:43
Çok güzel bir gece unutulmaz anılar ve Son Damla DOST ARKADAŞ İNSAN
Saygılar sonsuz sevgiler le var ol arkadaşım
Yüregine saglık hoşgeldin sayfana
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 18:11:27
BENDE BU ŞİİR LE HAYATI YAŞAMIŞLIĞINI ANLADIM

ÇOK SAYGILAR SEVGİLER SELAMLAR
A n l a d ı m, @ayvalıklı
19.12.2009 14:01:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 17:47:32
Çok güzel
Yüregine saglık
Çok saygı ve sevgiler

Yazı yorum için çok teşekkür ederim
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 17:42:52
İnsan zamanla ögreniyor dostlukların boyutunu
Yüreginiz kaleminiz var olsun
Çok saygılar sevgiler

Yazıma yaptıgınız yorum için, ayrıca çok teşekkür ederim...

Doğru değildir !, @Adil Muzaffer
12.12.2009 06:00:32
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 16:52:16
Çok güzel bir sayfada gökkuşagı gibi dünyasını sarmalamış can arkadaşım Gülay Birkl
Onun o kocaman genç kalbinden dökülen, en özel mısralarının, en güzel şiir lerinden bir demet oluşmuş.
Ve bu çok özel sarayın kurucusu Can arkadaşımı Yürekt...

Canıma sarayım, @GÜLAY BİRKL
19.12.2009 04:19:10
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 02:51:18
Sine-i gevheridedir

Arkadaşım anlamının türkcesini bilmiyorum
Fakat şiirden yansıyan mısralarla
Çok degerli bir şey olmalı diyorum

Zira çok özel bir şiir kutlarım
Çok saygılar
Sensizlik, @şimal53
19.12.2009 02:14:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 01:25:50
Yazan kalem yorulmaz
Felek belki usanır
Bu dildeki nazdan
Çok saygılar sevgiler Aşık Komani arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 01:22:36
Çok güzel bir etkinlikte tanıştık
Yanımda ki şair fatma Altuntaş tüm aramalarıma ragmen bulamadım,sitede
ONU ÇOK ÖZLEDİM...
Çok saygılar
Focada kaynaştık, @monoroza73
18.12.2009 17:45:57
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Aralık 2009 Cumartesi 01:09:21
Çok güzel
İnce bir sızı yayıldı yüregime
Şiir i, okurken
Adeta kırmızı loş bir odada dinledim satırları
Yüreginize saglık
Çok saygılar
Yasak aşklar (2), @DoganDuru
11.12.2009 23:11:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.300
Şiir Okunma
1.493.282
Yazı Okunma
36.679
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL