Trende gidiyorum düşüncelere dalmış Çocuklar gözlerimde hasret yollarda kalmış Hangisini düşünsem yüreğimde bir ateş Duygu co, Şule, Gürbüz haydi sen birini seç.
Hepsi de yüreğimde bir kor parçası gibi Dördü de bir kalbimde, biri de dördü gibi Onlar büyüdüler hep ana baba oldular Benim kalbimde hepsi birer çocuk kaldılar.
Torunlar oldu boy boy hepsinin yeri ayrı Hepside kalbimdedir sevgileri hep aynı Bu mutluluğu yalnız evlat verir insana Kızları oğlanları sar onları canına.
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIMA SARAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIMA SARAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Trende gidiyorum düşüncelere dalmış Çocuklar gözlerimde hasret yollarda kalmış Hangisini düşünsem yüreğimde bir ateş Duygu co, Şule, Gürbüz haydi sen birini seç.
Hepsi de yüreğimde bir kor parçası gibi Dördü de bir kalbimde, biri de dördü gibi Onlar büyüdüler hep ana baba oldular Benim kalbimde hepsi birer çocuk kaldılar.
Torunlar oldu boy boy hepsinin yeri ayrı Hepside kalbimdedir sevgileri hep aynı Bu mutluluğu yalnız evlat verir insana Kızları oğlanları sar onları canına.
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
tahtın sareyın güzel yüreğin varolsun çok har,ika bir şiir okudum.kalemine sağlık.saygılar.
Sevgili can yoldaşım, çocuklar ve torunla bize can veren kanımız gibidir.Onların sevgisini çok güzel anlatmışsın.Kutlarım.Sev, sev, ömrünce sevmekten usanma.sevgilerden buket olsun sevgiler kucağına.Kutlarım seni.
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
Anneler için evlatları pahasız değerdirler ve onlar anne baba gözünde hep küçücüktürler.Allah bağışlasın sevgili şairem.yıllar sonra foça da tekrar görüşmenin mutluluğunu yaşadım.herşey o güzel gönlüne göre olsun gülen yüzün hiç solmasın.yüreğine kalemine duygularına sağlık.selam sevgimle....
Canım arkadaşım ne mutlu bana ki Tanrı seni yine karşıma çıkardı Sevgilerin kıymetini daha güzel anladık. sevgi dolu yüreğini biraz daha fazla gördüm. Sonsuz sevgiler içinde kal güzeller güzeli ARKADAŞIM.
Hepsi de yüreğimde bir kor parçası gibi Dördü de bir kalbimde, biri de dördü gibi Onlar büyüdüler hep ana baba oldular Benim kalbimde hepsi birer çocuk kaldılar.
Bizler anne ve babalarımızın gözünde hep çocuk kaldığımız için kızardık onlara, Şimdi aynı davranışı biz gösteriyoruz çocuklarımıza ve annelerimizin ne kadar haklı olduğunu anlıyoruz hepimiz.
Onlar büyüdüm artık deselerde, bizim gözümüzde hep çocuk kalacaklar değil mi sevgili şairim.
Şiir ve resim her şeyi çok güzel anlatıyor bizlere. Çocuklarımızın geleceği sevgi, umut, sağlık, başarı dolu olsun. Sevgiler yüreğinize
Çok güzel dizelerdi,ne, Mutlu, size.Ablacım.Allah bağışlasın hepinize sağlık sıhhat ve Mutluuğunuz daim olsun.diliyorum.Allah bu güzel ve mutlu aile saadetinizi hiç bozmasın.yazan yüreği kutluyorum selam ve sevgi ile.kalın.diyorum...
Hepsi de yüreğimde bir kor parçası gibi Dördü de bir kalbimde, biri de dördü gibi Onlar büyüdüler hep ana baba oldular Benim kalbimde hepsi birer çocuk kaldılar.
Torunlar oldu boy boy hepsinin yeri ayrı Hepside kalbimdedir sevgileri hep aynı Bu mutluluğu yalnız evlat verir insana Kızları oğlanları sar onları canına.
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
evlat sevgisi bambaska bir duygu , hic bitmeyecek sorgusu bile sorulamayan bir sey. tebriklerim siirine, guzel yuregine. selam ve sevgi ile...
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR VE ŞİİRLERE KONO OLAN MUTLULUK SEVGİNİZ DAİM MUTLULUGUNUZ ÖMÜR BOYU OLSUN İNŞALLAH EVLET VE TORUN SEVGİSİNİ ANLATAN ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM YÜREGİNİZE SAGLIK CAN DOST SEVGİ VE SAYGILARIMLA .
TEŞEKKÜRLER GÜLSÜM MUTLULUĞUMU DOSTARIMLA PAYLAŞMAK ÇOK GÜZEL SEVGİ ONLARIN DA BENİM DE YÜREĞİMİZİ FETEDİYOR VE MUTLULUĞU BULUYORUZ.SOLGUN KARANFİLİN YERİNE KOYDUĞUN BU TATLI RESİM ÇOK HOŞ
Ne mutlu şairemize böyle değerli evlatlar yetiştirmiş ve torunlarınında mutluluğunu görmüş bu mutluluğu da güzel şiiriyle biz şair dostlarıyla paylaşmış hepsine sağlık ve sıhhat diliyorum.Değerli şairemizede sağlık ve sıhhat dileyerek güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
ne kadar hoş ne kadar güzel kenetlenmiş kardeşler işte umarsız hayatın inadına bana kalırsa bu güzel annedir onları bir arada tutan dağıtmayan aralarına nifak sokmayan Allah bozmasın güzellik maşallah maşallah nazarlardan korusun Allahım ............ içim açılıyo bu sayfada kıpır kıpır işte doping misali çok güzeldi çokk ..........
şiirden ziyade bir anneye gurur veren bu resim zaten ne çok şiir yazdırır insana,çok gurur verici bir kare.Allah bozmasın bu kenetlenmeyi diyorum...içinizin kaynamasını hissettim şiirinizde,,,kutlu-yorummmmmmmmm
Çok güzel bir sayfada gökkuşagı gibi dünyasını sarmalamış can arkadaşım Gülay Birkl Onun o kocaman genç kalbinden dökülen, en özel mısralarının, en güzel şiir lerinden bir demet oluşmuş. Ve bu çok özel sarayın kurucusu Can arkadaşımı Yürekten kutlarım Çok saygı ve sevgiler Var ol daim ol...Unutulmaz dost
Canım benim ne güzel bir yüreğin var senin. Sevgi dolusun ve ben senin arkadaşın olmaktan çok mutluyum.seni tanıdığıma nasıl sevinçliyim anlatamam Benim canım arkadaşım daimi olsun dostluğumuz. Sevgilerimle.
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
O MUTLULUK TABLOSU HİÇ BOZULMASIN, HEP TAZE VE ASILI KALSIN DUVARLARINIZDA TEBRİKLER
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
ANA GİBİ YAR OLMAZ.......KOŞULLAR NE OLURSA OLSUN ,ANA HEP SEVENDİR, BAĞIŞLAYAN, HOŞGÖRENDİR....
SIMSICAKTI ANA YÜREĞİNİZ, BİZLERE HİSSETTİRDİNİZ...NE MUTLU ÇOCUKLARIMIZ ŞANSLILAR, BÖYLESİ SEVİLDİKLERİ İÇİN. SİZİN GİBİ ANNELERİ OLDUĞU İÇİN. BENİMKİLER DE...YA ANA SEVGİSİ BULAMAYANLAR....... DUYARLI DİZELERİNİZ, KENDİ ŞİİRİMİ ANIMSATTI.
Anne , evlat ayırır mı Birini diğerinden kayırır mı Böldüm üç eşit parçaya yüreğim Hanginiz hangi köşede bilirim Canlarımsınız, türkülerim, şarkılarımsınız, Bir oğlum , iki kızımsınız. Her mevsimde açan Gonca gonca çiçeklerimsiniz... Ben de şiirimin bir bölümünü eklemek istedim affınıza sığınarak Değerli Büyüğüm
DERİNDEN SEVGİ VE SAYGILARIM O GÜZEL YÜREĞİNİZE...
ALLAH BAĞIŞLASIN GÜLAY HANIM.NE KADAR GÜZEL DUYGULAR BİR ANNE İÇİN.SİZE KATILIYORUM.SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZLE SİZİN GİBİ BİR ANNELERİ OLDUĞU İÇİN ÇOK ŞANSLILAR.DUYGULANARAK OKUDUM.TEBRİK EDERİM.SEVGİ VE SAYGILARIM DAİMA.
Çocuklar gözlerimde hasret yollarda kalmış ================== Evlatlarınıza olan derin sevginiz satırlara yansımış, İşte sevgi böyle tatlı olur,onları düşünürken en güzel anmış..
Değerli Ablacığım Yürekten Tebrikler.. Saygılarımla ...
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
Ah Gülay hanım Tabiki evlat lar çok güzeldir ama seni sevmeyen ölsün emi desem yeridir evlat sevgisi büyüsü şiire yansımış tebrikler
SEVGİLİ GÜRSEL NE GÜZEL DEMİŞSİN ONARA YORGAN DEĞİL SEVGİYLE ÖRT DİYE. ONLAR GÖNÜL BAHÇEMİN SEVDA ÇİÇEKLERİ İKİ ÇİÇEK İKİ BÖCEĞİM BENİM. ONLARA VERDİĞİM SEVGİNİN KARŞILIĞINI ALIRIM ONLARDAN. BENİ EL ÜSTÜNDE TUTARAK İDOL OLARAK GÖRÜRLER ONLARDAN TEK BİR GÜN YAKINMADIM.NE ÇOCUKKEN NE ŞİMDİ. SEVGİLERİMLE KAL. CANIM BENİM.
bu fotoğraftaki insanların şanslı olduğunu söyleyebilirim..çünkü sizin gibi güzel bir yüreğe sahipler..onlara her gün yeniden yaşama sevinci kattığınızı tahmin edebiliyorum...iyi ki varsınız..
CANIM BENİM. SENDE ONLAR GİSİN BENİM KALBİMDE.SENİ NE ÇOK SEVDİM ANLATAMAM. O GÜZEL GÜLÜŞÜN HALA GÖZLERİMİN ÖNÜNDE SANKİ BANA BAKIP GÜLÜYOR GİBİSİN. SIMSICACIK YÜREĞİM SENİN SEVGİNLE.SEVGİLERİMLE KAL
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
kutlarım sizi Allah hepsine sağlık versin sonsuza dek birlikte kal sevdiklerinle çok güzel tablo çok güzel sevgiyi kalemle dahada güzelleştirmişsin yüreğine sağlık gülay hanım gülen yüzün hep sonsuza dek gülsün
Gönül bahçelerinde çiçekler yeşeriyor Kızlarım oğullarım el ele birleşiyor Kardeşler birbirini ömür boyu sarmalı Hepiniz biriniz, biriniz hepiniz olmalı.
BİRBİRİNDEN GÜZEL DÖRT EVLAT ,NE KADAR GURUR VERİCİ GÜLAYCIM,ALLAH AYIRMASIN EKSİKLİKLERİNİ GÖSTERMESİN DUYARLI YÜREĞİNDEN ÖPÜYOM BİTANEM .O GÜLEN YÜZÜN HİÇ SOLMASIN SEVGİLER SELAMLAR.
epsi de yüreğimde bir kor parçası gibi Dördü de bir kalbimde, biri de dördü gibi Onlar büyüdüler hep ana baba oldular Benim kalbimde hepsi birer çocuk kaldılar.
EVLAT SEVGİSİNİ BİR ANAANLATABİLİR ANCAK BU KADAR SICAK VE DE GÜZEL .KUTLARIM SİZİ .
Torunlar oldu boy boy hepsinin yeri ayrı Hepside kalbimdedir sevgileri hep aynı Bu mutluluğu yalnız evlat verir insana Kızları oğlanları sar onları canına.
Mutluluğunuz daim olsun. Kaleminiz hiç susmasın Şairim. Yüreğinize sağlık güzel dizeler için. Saygı ve sevgi ile esenlikler dilerim.
her şeyden önce maşallah diyeyim.kolay değil bu resimdeki mutluluğu yakalıyabilmek. şiirine, gözlerine yansıyan canlarına olan ışıltı eksik olmasın.sevgiyle saygıyla.tebrikler Gülay..
CANNN TEŞEKKÜR EDERİM BİRDE ÖZLEM OLMASA YAZIN ONLAR HEP BERABER BANA GELİYORLAR KIŞIN BEN TEK TEK ONLARA GİDİYORUM.AMA SEVGİLERİ BANA VE BİRBİRLERİNE ÇOK GÜÇLÜ NE GÜZEL YAKALAMIŞSIN GÖZLERİNDEKİ MUTLULUĞU. SEVGİLER İÇİNDE KAL BAKİ YÜREĞİM SENİNLE CANNN
gülay ablacım şiiriniz muhteşem insanın evlatlarının mutluluğunu ve kardeşlik bağlarını doyasıya yaşamak anneliğin en güzel ödülüdür anlıyorum ki çocuklarınızın her biri siz anneleri olduğunuz için gururla evlatlarını yetiştiriyorlar sizden aldıkları anne ve babalık duyguları ile aynı sevgiyle siz bana gönül sarayınızda sevgiyle anne abla olduğunuza göre kardeşlerimin hepsine sevgilerimi selamlarımı iletin lütfen sevgiyle
CANIM KIZIM BENİM SEVGİ İÇİMDE BİTİMSİZ BİR UMMAN GİBİ. SENDE ONLARLA BERABER İÇİMİZDESİN. SEVGİ ÇEMBERİMİZ NE KADAR BÜYÜRSE BEN VE AİEM DE O KADAR MUTLU OLURUZ. SEVGİMLE KAL MELEĞİM.
CANIM BENİM CAN DOSTUM YÜREĞİMDE SEVGİ DENİZLERİ MED CEZİRLERDE. YÜREĞİN YÜREĞİME ÇOK YAKIN.TANRI SENİ HER KÖTÜLÜKTEN KORUSUN. SEN CANLARIMA HAYIR DUA ETTİNYA BENİ SONSUZ MUTLU KILDIN. SENİN DE MUTLULUĞUN MUTLULUĞUMDUR İNAN.CANDOST CAN ARKADAŞIM BENİM.
Rabbim nazardan korusun Canım ablam veren Rabbim e sonsuz şükürler olsun Ve dilerim hayat hep onlara senin gözünle baksın Yasemin seni seviyor... sevgimdesin hep saygımla...
CANIM BENİM NE KADAR DUYARLI YÜREĞİN VAR. EVLAT HASRETİ ÇOK ZOR BİRDE BENDE BOY BOY TORUNLAR.HEP ÖZLEMLERDEYİM. AMA ONLAR BENİ BEN ONLARI ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM SENDE MUTLAKA CANLARINI ÇOK SEVİYORSUNDUR HER ANA GİBİ. GÖNLÜMDE SANKİ UMMANLAR TAŞIYOR ONLARI DÜŞÜNÜRKEN. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİMİ PAYLAŞTIĞIN İÇİN. SEVGİLERİM SENİNLE TÜM GGÜZELLİKLER SENLE SENİN ÇOCUKLARINLA BERABER.
EN DERİN SAYGI VE SEVGİLERİMLE.