Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Temmuz 2010 Cuma 01:52:53
Yok valla yüzümüz gerçekten gülüyor okurken
Çok güzel atışma
Bayılıyorum
Var olsun yürekler
Çok saygı ve sevgilerimle
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Temmuz 2010 Cuma 01:32:25
Olursa böyle mükemmel olur
Harikaydı
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Çözemedim, @ümit zeki soyuduru
30.7.2010 00:24:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Temmuz 2010 Cuma 01:20:47
Harika
Su gibi çağlayan mısralar
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Temmuz 2010 Cuma 01:16:19
SON PİŞMANLIK YANSIMIŞ MISRALARA
UMARIM İŞ İŞTEN GEÇMEZ
YÜREĞİNE SAGLIK
ÇOK SAYGI VE SEVGİLER
"kal diyemedim", @SURKENTLİ
29.7.2010 17:30:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Temmuz 2010 Cuma 01:10:12
Çok güzeldi
Çok samimi
Yüreğine saglık
Çok saygılar EMRE VEHBİ ALKAN
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Temmuz 2010 Perşembe 02:43:55
Çok harika
Yüreğin vurgun vuran şiiri
Alkışlanacak kadar özel ve de güzel
Yüreğine saglık Aşık Komani
Çok saygı ve sevgiler arkadaşım


guler birsozu tarafından 7/29/2010 2:45:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bıkan ,bıkana, @aşık komani
28.7.2010 15:04:50
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Temmuz 2010 Perşembe 02:42:03
Çok güzeldi
Yüreğine saglık Mahzuni
Çok saygılar
Bakta gür beni, @Seyit Kazım
28.7.2010 17:13:31
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Temmuz 2010 Perşembe 02:33:13
Çok güzel
ALLAH MESUT ETSİN
ÇOK SAYGILAR HATAYLI
VARSA YOKSA EVLATLARIMIZ
Yüreğine saglık
Çok saygı ve sevgiler
Sarı gül, @HATAYLI
28.7.2010 16:23:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Temmuz 2010 Perşembe 02:29:26
Çok güzeldi
Yüreğine saglık Genç Ozan
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Temmuz 2010 Perşembe 02:27:31
Harika yazıyorsun
Duygulanıyorum.
Sayfanda farklı bir tat var.Lezzetine doyamıyorum
Yüreğine saglık
Çok saygı ve sevgiler
= gel artık =, @gelmeyenvuslat
29.7.2010 00:05:16
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Temmuz 2010 Perşembe 01:50:51
Yüreğine saglık
Kapanmasın umuda açık kalsın pencereler
Çok güzel
Saygılar
Günah penceresi, @MÜSLÜM TAŞ
28.7.2010 16:03:45
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 15:35:00

Vatan, millet, bayrak hamase oldu
Şehitlik basit bir hadise oldu
Gelecekten kormak vesvese oldu
Eşekler köyünde her yer arpalık .

Bütünü tamam
Yüreğine saglık
Gerçeklerin izahı bir şiir de, ancak bu kadar öz ve güzel yazılır
Kutlarım
...

guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 03:17:44
Bekletmesin.
Uzayan mesafeler daraltır umutları
Yüreğine saglık Gülay Birkl
Yine çok özel ve güzel harika bir şiirle hasret giderdim
Var ol can
Çok saygı ve sevgiler
Aşkın bilancosu, @GÜLAY BİRKL
28.7.2010 01:48:54
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 03:14:04


Kıt’adan Kıt’aya koşar Lüzumsuz
Missisippi gibi taşar Lüzumsuz
Onlarla bu aşkı yaşar Lüzumsuz
……Nazarlardan seni Mevlâ’m sakına
……Öyle tatlısın ki balsın Pakuna


Çok güzel
Yazan yürek var olsun
...

guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 02:28:06
Çok güzel Genç Ozan
Var ol dostluğun hiç bitmesin
Yüreğine saglık
Çok saygı ve sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 02:24:27
Harika
Babadan Mektup kesilmesin
Yolu açık olsun postacının
Dilerim.
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 02:16:02


Kötü düşünceleri bir kenara bırakalım.
Gönüllerimizi sevgi ve saygı ile dolduralım
Hiç birbirimizi boş yere kırmayalım
Doğar iken insan zaten ağlıyor
Yaşar iken dertten kederden ağlıyor
İnsanlar birbirini kırmakla bilmem ne anlıyor

İnşall...

guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 02:11:55
Çok güzel arkadaşım
Bütün gözlerde onu aramak gibi
İnşallah yakın mesafe Gör
Pus kalksın aradan
Yüreğine saglık
Çok saygılar can arkadaşım Necirvan
Gözler sen bakmalı, @necirvan-1
27.7.2010 09:27:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 02:04:17
YAZIKLAR OLSUN !

Gideceksen git,dediğin olsun !
Binbir ahım var,biri seni tutsun,
Verdiğim emekler,sana haram olsun,
Sana~yazıklar,yazıklar olsun.

Gideceksen git,gidebildiğin yere kadar,
Dur gitme"desem neye yarar,
Gidersen git,cehenneme k...

Yazıklar olsun !, @yön
27.7.2010 15:22:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Temmuz 2010 Çarşamba 01:49:19
Çok güzeldi
Yüreğine saglık Türkmendağlı
Çok saygılar
Yunus diyarına selamlar
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.948
Şiir Okunma
1.491.882
Yazı Okunma
36.645
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL