Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 14:13:44
Çok güzel
Harika bir şiir
Çok begendim sesli okudum
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 14:10:55
Dalgınlığıma verin ne olur.
Acaba gerçekten dalgınlığına verebilinirmi diye sorguladım.
Trafik canavarları bu sebeplerden dolayı masum insanların canlarını alıyor.Tabi dalgınlıkların boyutu öleni alakadar etmez.Dalgınlığından emin olan çıkmasın tra...

Dalgınlığıma ver..., @Y. Kaya
7.10.2010 10:30:58
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 13:58:29
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Yakamoz, @asiyildizi
7.10.2010 13:56:40
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 13:12:30
ÇOK GÜZEL
Yalnızlığın tarifine katılıyorum
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 13:10:12
Çok farklı. Harika
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Mektup, @talip
7.10.2010 13:02:35
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 13:06:08





ah içimin en masum yanı, ah benim günah/sızım
gözünün yaşına kıyamadığım
kendime değil


/saklındaki kederine yanarım/

Çok güzel
Var ol
Çok saygılar
"sen en güzel bensin", @soulmate
7.10.2010 13:02:41
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 13:04:07
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 02:32:32
Yine sen yoktun.
Çok hüzünlü duygular
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 02:29:55
İnsan değerlerinin değerini bildiği sürece azmiyle dağları devirir.İnsan çelişkisi girdap dan, beterdir. Allah şeytanından korusun.Muamması kördüğüm olan tek varlıktır insan...
Yüreğinize saglık
Çok saygılar AYVALIKLI
Yüreğinize saglık
İ n s a n., @ayvalıklı
6.10.2010 13:52:28
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 02:12:53
Küsmesin dilerim

Bir söz geldi aklıma
Kardeş kardeşin ne öldüğünü ne onduğunu istermiş.
Tabi onduğunu isteyen olsun dilerim kardeşin
Çok saygılar Genç Ozan
Yüreğine saglık
Gardaş küsme, @Genç Ozan
7.10.2010 00:07:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 02:04:48
Çok güzeldi hüzün lerin kaleme yansıyan vakti
Yüreğine saglık Nilkurt
Çok saygılar can
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 01:58:50
Çok güzel
Elbette bende çok seviyorum
Tabi penceremde göremesemde gökyüzünde seyrediyorum
Çok güzel duyguların kaleme alınışınıda beğenerek okuyorum
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Güvercinim, @serapertence
7.10.2010 00:25:05
guler birsozu
@gulerbirsozu
7 Ekim 2010 Perşembe 01:48:55
AMİN
Çok güzel dilekler
Yüreğine saglık Oktay ZERRİN
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
6 Ekim 2010 Çarşamba 22:56:40
Yüreğine saglık
Çok acı geldi
Elif nur için de, yatsın
Bir şirini okumak nasip olmadı üzüntüm bu.
Çok saygılar Ayşe
guler birsozu
@gulerbirsozu
6 Ekim 2010 Çarşamba 14:55:55
Ruhu şad olsun
Hiç tanımadım fakat çok üzüldüm
Allah ailesine sabır versin
YÜREĞİNE SAGLIK
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
6 Ekim 2010 Çarşamba 02:48:24


iniyorum bir yol
Köprü üstündeyim hem
iki yaka yeri
Ayrılmış yakalar
Birlestirmek hayelim
Büyük şantiye bilirim
Ama düşünmek ne güzel
şeytan ile meleği aynı sofrada
Ben sebep olmuşum sanki her ayrılığa
Yaniyor içim
Her türküde
Sıcak ye...

Duvar, @keoman
6.10.2010 00:06:54
guler birsozu
@gulerbirsozu
6 Ekim 2010 Çarşamba 02:42:07
Çok güzel
Söylenecek söz bulunmaz bir şiir
Yüregine saglık
Çok saygılar
Utan az..., @oktayzerrin
5.10.2010 19:56:12
guler birsozu
@gulerbirsozu
5 Ekim 2010 Salı 10:03:32
Çok hüzünlü
Aklıma bir söz geldi.Ananın kaderi kızının çeyizi olurmuş.Elbette babanın arzusuda ogluna yaşadığı kötü kaderi yaşatmamaktır.Fakat hayat dönüşü olmayan bir yoldur.
Herkez neyse payı onu alır.
Yüreğine saglık Keoman
Allah seni ve oglun...

Oğul, @keoman
4.10.2010 23:51:58
guler birsozu
@gulerbirsozu
5 Ekim 2010 Salı 07:36:51
Çok güzel bir öz

Yüreğine saglık
Çok saygılar
Sevgiliye, @siyah-beyaz
25.9.2010 02:13:05
guler birsozu
@gulerbirsozu
4 Ekim 2010 Pazartesi 22:25:27
Ne kadar acı degilmi

Dinimizi süsleme orerasyonuyla zaten felç ettiler.Şimdi dilimizin medeniyetini hiç ediyorlar
Ne zaman özgür olacağız, acaba ?

ASLINI YİTİREN HARAMZADEDİR
Şiir özgürlüğün serbest ölçüsüdür.
Yüreğine saglık
Kutlarım
Referandum, @sinan toraman
28.9.2010 00:02:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.864
Şiir Okunma
1.491.359
Yazı Okunma
36.619
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL