(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüşünü çeyrek geçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüşünü çeyrek geçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmek mi zor kalmak mı zor deseler inan ne cevap vereceğimi bilemem. Eğer bir bağlılık varsa, gitmek mecburiyetten ise her ikisi de zor olmalı. Yaşarken ayrılık, ölümden beter olmalı. Şiir tamamen duygu yoğunluğuyla yazılmış, çok içtendi arkadaşım. Tebriklerim bu güzel şiirin şairine... Sevgimi bırakıyorum sayfana.
Nil'ciğim, şiir o kadar güzel bir bütünlük arz ediyor ki bölmek istemedim. Yaşam öyle büyük bir meşakkat ki yüreğimizde sevgilerle yaşarız yalnızlığı. Sonra koşturur dururuz sağa sola.
Daha pek çok şey yazmak isterdim ancak okuldaki F klavye. Alışkın olmayınca çok zorlanıyorum.
uyanmak istemediğim rüyanın kanatlarıydı duruşun zaman gülüşüne çeyrek kala yollar bir göz açıp kapamak kadar yakın sana ya ben bende yoktum o zaman ya da sen erimiştin yüreğimin korunda
gitmeler ah o gitmeler sabahı yağmur akşamı dolu geceler kar fırtına
şarkılar küs türküler kırgın uykulara
ne zormuş gitmeleri seyretmek kuzey kutbundan dost olmakda varmış ayazla
yüreğimin saatinde artık zaman gülüşünü çeyrek geçe
GECENİN SERBEST ŞİİRİ SEÇTİM HOCAM DİZELERİNİZİ. SEVGİMLESİNİZ...
Duyguların berrak pınarını bulandıran ah o gitmeler! Hele ki sebepsiz ve zamansız! insanın içini burkan duygulara sebep.Yeter ki ibre yerinden kaysın bir kere! Dolu dizgin koşar artık ha bir, ha çeyrek ne fark eder.Gülen cemalinin cansız bakışlarına hayalde kaleme alınmış bu şiir.... Harika anlatımlı bir şiir.Gönülden kutluyorum Nil hanım.En kalbi selam ve saygılarımı sunuyorum...
gerçegine dönüşsün gülüşlerin
zamanın hırçın rüzgarına rağmen dilekelrim
güldanesi sevgimdesin ince ruhun üşümesin
selam saygılar Ankaradan