Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
26 Mayıs 2009 Salı 23:19:00
K GÜZELDİ VE ÇOK ANLAMLIYDI DUYARLI YÜREĞİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM EN İÇTEN SEVGİLER SAYGILAR
Arzu eden alsın, @ilhamialbayrak
26.5.2009 11:48:54
GÜLDESTE
@guldeste
26 Mayıs 2009 Salı 23:14:27

Nedensiz ayrılıkta, kan damlıyor gülüme
Kuşlar dinledi beni, acıdılar halime
Dilek ağacı olup, bez bağladım dalıma
Yalan olsa da sözün, kanmak ister yüreğim
__Hüzün kokan gülleri, söyle nasıl dereyim

Sıkı sıkı kapanmış, gönül telinde perde...

Yanındır benim yerim, @onurumsun
26.5.2009 00:03:55
GÜLDESTE
@guldeste
26 Mayıs 2009 Salı 23:02:35
Her zaman güler yüzü, gözleri severim der
Elleri ellerimde, bilirim bayram eder
Bağlanmışım gönülden, inşallah olmaz heder
.......Gülen yüzle tatlı dil, her zaman kapı açar
.......Candan severse gönül, gözler mutluluk saçar

İyi tanırım onu, as...

GÜLDESTE
@guldeste
26 Mayıs 2009 Salı 22:59:29
Bakışınla gönlüm yandı
Bende de bir his uyandı
Kaderimiz bir olaydı
Olaydım senin yanında

Gençliğimin baharında
Sevdan dolaşır kanımda
Duam Hakk’ın huzurunda
Olaydım senin yanında

Gelde sevdalını gör
Sensiz geçmez bu ömür
Kipriğin ok,...

Senin yanında, @alaettin usta
22.5.2009 15:50:58
GÜLDESTE
@guldeste
26 Mayıs 2009 Salı 18:23:17
BİTMEK TÜKENMEK BİLMEYEN BİR SEVDA ATEŞİ VE ÖZLEM VARDI DİZELERİNİZDE KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
"kul eyledin", @hasret
25.5.2009 22:37:00
GÜLDESTE
@guldeste
26 Mayıs 2009 Salı 18:19:42
duyarlı yüreğinizi gönülden kutlarım çok içten çok duyguluydu ve anlamlıydı dualarımız hep şehitlerimize AMİN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 21:23:47
BURUK BİR VEDA BİTMEYEN SEVGİ DUYGU YÜKLÜYDÜ DİZELERİNİZ GÜZEL KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA BİR DEMET GÜL BIRAKTIM SAYFANIZA
Neden, @cinitas
25.5.2009 19:53:24
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 21:19:37
SEVGİ DOLU DİZELER İÇTEN ÇOK GÜZELDİ KALEMİNİZ HEP YAZSIN SEVGİ VE SAYGILARIMLA BİR DEMET GÜL BIRAKTIM SAYFANIZA
Anımsama, @toprak46
24.5.2009 09:42:36
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:29:37
Bendeki çilenin hangisi sensin
Bilemedim canım, dert bir değil ki.
Bir kaç günah hariç, gerisi sensin
Silemedim canım, dert bir değil ki.

Çöllere salmışım sevda atımı
Ya gece gelecek , ya gün batımı
İkiye bölmüşüm ben hayatımı
Kalamadım canı...

Dert bir değil ki, @RABATLI
25.5.2009 00:08:41
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:19:35
çok anlamlı ve çok güzeldi kaleminizi gönülden kutlarım sevgilerimle
Suzân, @Leyla Demirli
25.5.2009 00:03:02
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:16:42
Biraz göğün mavisi,hatta ağaç yeşili
Beyazı papatyadan,gelincikten kırmızı
Eflatun leylaklar zakkum delisi
Sizin mi olsun.? Yapmayın kuşlar…!

Gülün rengi kan,sarısı hep aşk imiş
Beyazı pembesi,çıplak bir saflık
Bilmezdim.! Kozalak çam çiçeğiy...

Çatlayın kuşlar, @Toynak
25.5.2009 00:00:26
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:14:48
türkü tadında içten bir anlatım kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:06:54
İktisat en büyük maharet sanat
Bereket getirir şükür kanaat
İsraf sefahete uçuran kanat
…..Rabbim, ihsanındır her türlü nimet
…..Ne namerde ne de merde muhtaç et

İsraf şükürsüzlük yokluk getirir
Çalışma şevkini kırar bitirir
İnsanı zillete a...

***minnet***, @Bayram Ali Bülbül
22.5.2009 08:21:03
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 19:00:54
içten sevgi dolu dizeler hem okudum hem dinledim gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
Öyle sevmişim ki..., @romanci28
23.5.2009 16:26:09
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 18:57:30
çok içten bir anlatım özlem doluydu dizeleriniz ve uzaklardan bir şarkı duyar gibi oldum güzel kaleminizi gönülden kutlarım sevgi ve saygılarımla
.....gurbette kaldın, @recep_t
23.5.2009 00:24:59
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 00:37:13
canım ne olur hep yaz bizlerde okuyalım o güzel şiirlerini yanaklarından sevgiyle öpüyorum
GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 00:17:49


Izdırabı mı hiç mi hiç kimse anlayamaz
Şu deftere nakşettim kimse söküp alamaz
Kalbimdeki yaraya doktor bile bakamaz
Nisan gülü dediniz bakın soldum dostlarım.

Sevdamın şiddetinden yeryüzü sarsılıyor.
Kalbimin özlemiyle paramparça kanıyor....

GÜLDESTE
@guldeste
25 Mayıs 2009 Pazartesi 00:13:35
canım canım gönlünün pınarından doya doya içtim o güzel yüreğin yazan kalemin hiç susmasın hep çağlasın yanaklarından sevgiyle öpüyorum
Gönül pınarı, @AYSE 09
25.5.2009 00:08:33
GÜLDESTE
@guldeste
24 Mayıs 2009 Pazar 23:48:14
bu kalp atıyor ya
senin için ağlıyor ya
gözlerim hiç kurumuyor ya
yaşamak tad vermiyor ya
sen öyle bir anısın ki

bir gerçeği anlatan
bir acıyı yaşatan
benim kalbimi sızlatan
beni her zaman ağlatan
sen öyle bir anısın ki

ilk görüşte aşk ...

Sen öyle bir anısın ki, @zade55
22.5.2009 00:34:33
GÜLDESTE
@guldeste
24 Mayıs 2009 Pazar 22:39:03
SEVGİ DOLU DİZELER ÖYLE İÇTEN ÖYLE GÜZELKİ KALEMİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.597
Şiir Okunma
882.406
Yazı Okunma
306.420
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL