Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 23:42:55
ÇOK ÇOK GÜZEL VE ÖZELDİ GÖNÜL DOLUSU SEVGİLER SAYGILAR
Sevda yağmuru, @Dosteli_
28.3.2012 15:35:19
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 23:36:46
HAYIRLI GECELER CAN KARDEŞİM SEVGİ DOLU NE GÜZEL BİR HECE ŞİİRİ DEĞERLİ KALEMİNİ GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM SEVGİLER SAYGILAR İYİKİ VARSIN İYİKİ
NOT ŞU ANDA ŞİİRİ O GÜZEL YORUMUNLA DİNLİYORUM GENE HARİKASIN CAN BİLİYOR MUSUN

GÜLDESTE tarafından ...

GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 23:32:29
CANIM OĞLUM BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK AĞLATTIN BENİ BİLİYOR MUSUN ? SEN OĞLUM OLDUN EŞİNE HEP GELİNİM DERİM YA ÇOCUKLARINA HEP TORUNLARIM DERİM YA NE MUTLU BANA NE MUTLU YÜREĞİMDEKİ SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANA O KADAR DOLUYUM Kİ SAĞOL CAN OĞL...

Canım neşe ablam, @RUMUZ4300
29.3.2012 09:38:01
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 23:04:55
hayırlı akşamlar keşke bu şiir bestelense dedim inan çok çok güzeldi en içten sevgilerimle
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 22:53:48
hayırlı geceler bu şiirini tekrar okumak dinlemek için geldim sayfana ülkücüğüm izninle favori listemde saklayacağım sevgimlesinnn
Kutsal aşklar, @gül peri
22.3.2012 13:36:46
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 22:45:51
ÇOK DOĞRU BABAM ÇOK BEN EĞİTİMCİ DEĞİLİM AMA ÇOK SAKINCALARI VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM VE BEN DE KARŞIYIM BU SİSTEME YAZAN KALEMİN VAROLSUN CAN BABAM SEVGİMLESİN
Artı cop, @aliorhan06
29.3.2012 21:45:45
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 21:18:22
yüreğinin sesi o kadar içten o kadar sitemli ki ama bence çok haklısın çok sayfanda olmak şiirlerini okumak çok güzel sevgimlesin
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 21:12:56
canımsın geç geldim sayfana kusura bakma sevdiklerinle sağlık mutluluk dolu nice senelere diyorum şiir ve yorumu gönülden alkışlıyorum sevgilerimle
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 21:06:15
bir kez okumak dinlemek yetmedi bana inan o kadar güzel ve içten ki harikasın sen neşe annesinin canısın kocaman sevgilerimle kucak dolusu güllerimi bıraktım sayfana
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 21:00:44
hayırlı akşamlar kısacık ama çok duygulu dizeler değerli kaleminiz hep bizlerle olsun sevgiler saygılar
Mutsuz, @LAZO
27.3.2012 21:08:15
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 19:38:23
okurken hem gülümsedim hem de düşündüm o kadar içten ki değerli kaleminiz hep bizlerle olsun sevgiler saygılar
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 19:05:20
hayırlı akşamlar can dost bu anlamlı bu güzel şiirinizi ve harika yorumuyla niğmet hanımı yürekten alkışlıyorum iyiki varsınız iyiki sevgiler saygılar
Çanakkale ruhu, @ARİF BARAN
17.3.2012 22:57:51
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 18:31:10
bencede bazen ısırgan otları ki bunlar dost bildiklerimiz,hayal kırıklıkları ,hüzünler ,ayrılıklar.... olabilir zaman geçtikçe yaşamımızda daha sağlıklı karar vermemizi sağlar diye düşünüyorum çok anlamlı ve güzel bir konuya değinmişsin kalemi...

Neslihan, @yaşlandım artık
29.3.2012 18:15:27
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 18:21:00
oyyy oyyy kadir baba çok hüzünlü kalemin çok okudukça yüreğim burkuldu inan ben sustum tekrar şiirine dönüyorum sevgilerimle değerli kalem ,can dost
Kavuşabilecek miyim ?, @superbaba
29.3.2012 17:34:38
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 17:26:41
kısacık ama çok sade ve akıcı duygu dolu dizeler kalemin varolsun sevgiler saygılar
GÜLDESTE
@guldeste
29 Mart 2012 Perşembe 00:59:03
HAYIRLI GECELER SEVDA YÜKLÜ YÜREKTEN DÖKÜLMÜŞ MISRALARA DEĞERLİ KALEMİNİZİ YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM EN DERİN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Kapatma gözlerini, @RABATLI
29.3.2012 00:10:24
GÜLDESTE
@guldeste
28 Mart 2012 Çarşamba 23:28:41
ALLAH SABIR VERSİN DİYORUM GERÇEKTEN ÇOK ZOR İNSANIN SEVDİĞİNİ KAYBETMESİ DEĞERLİ KALEMİNİZ VAROLSUN SEVGİLER SAYGILAR
GÜLDESTE
@guldeste
28 Mart 2012 Çarşamba 21:06:14
KİM DEMİŞ DOSTLUKLAR SAHTE DİYE KİM DEMİŞ SONSUZ SEVGİLERE KÖPRÜ OLMAZ YÜREKLER DİYE İŞTE YANITIMIZ ! AYŞEM AĞLATTIN BENİ BİLİYOR MUSUN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CAN AYŞEM SAĞLIKLA ELELE GÖNÜL GÖNÜL GÖNÜLE SONSUZA DEK DOSTLUĞUMUZA SENİ ÇOK SEVİYORU...

GÜLDESTE
@guldeste
28 Mart 2012 Çarşamba 20:18:42
can babam şiirini okurken baharın güzelliğini de hissettim inan tekrar tekrar okumak için b sayarımda saklayacağım sevgimlesin tonton babam
Bahar geldi, @aliorhan06
28.3.2012 19:55:00
GÜLDESTE
@guldeste
28 Mart 2012 Çarşamba 20:15:48
sabret ama nereye kadar ? o kadar güzel ki yorum o kadar içten ki neşe kardeşin şiirini alıp gidiyor izninle sevgilerimle
Demesi kolay, @zaralıeren
27.3.2012 08:42:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.812
Şiir Okunma
882.871
Yazı Okunma
306.639
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL