Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
3 Eylül 2012 Pazartesi 22:27:19
Bir kalemin doğum sancısıydı sayfalara düşen..!
Acının ve vefasızlığın rumuzuydu sayfa ile sevişen,
Düşlerim bile sensizliğe can verir oldu yaşarken,
Ben ölüyordum sen beni vedasız terk ederken..!!!

Sen sevmesende güneşler batar gece olur
Sen ...

Vedasız giderken, @kosarli 47
3.9.2012 22:06:34
GÜLDESTE
@guldeste
3 Eylül 2012 Pazartesi 21:59:47
torun sevgisi hiç bir şeye benzemez içten sevgi dolu ne kadar güzel dizeler gönülden kutluyorum can dostum sevgiler saygılar
Duru bebek, @Mehmet Turgut
3.9.2012 11:28:34
GÜLDESTE
@guldeste
3 Eylül 2012 Pazartesi 21:17:59
siteminde çok haklısın can kardeşim o kadar anlamlı ve güzel dizeler ki resim ise ayrı güzel en derin sevgi ve saygılarımla
Beklemek nafile, @yaban böceği
3.9.2012 00:30:50
GÜLDESTE
@guldeste
3 Eylül 2012 Pazartesi 00:10:33
IŞIK hiç rast gelmedim böylesi bir tıraşa
Beynimde kısa devre dumanı çıktı arşa
Hemen açtım kontağı çarçabuk bastım marşa
Duyun dostlarım duyun, ben görücüye çıktı

çok anlamlı ,düşündüren dizeler kalemin ,gönül sesin varolsun can kardeşim sevgi...

GÜLDESTE
@guldeste
3 Eylül 2012 Pazartesi 00:06:34
ŞİİR ANLATIM YORUM O KADAR GÜZEL VE ANLAMLI Kİ ...GÖNÜLDEN KUTLUYORUM CAN KARDEŞİM SEVGİLER SAYGILAR
Yalnız yaşarım, @zaralıeren
26.8.2012 00:03:58
GÜLDESTE
@guldeste
2 Eylül 2012 Pazar 20:58:41
KALEMİNİ O GÜZEL YÜREĞİNİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM CAN AYŞEM SEVGİMLESİNNNNNNN
GÜLDESTE
@guldeste
2 Eylül 2012 Pazar 20:57:30
NEKADAR GÜZEL DİZELER CAN AYŞEM BENDEN DE KOCAMAN NAZAR BONCUĞU SANA SEVGİMLESİNNNN
GÜLDESTE
@guldeste
2 Eylül 2012 Pazar 20:54:37
vallahi ben de şaşırdım bu ptt nin çok büyük ayıbı gerçekten kargosu bana da geç geldi SEVGİLER SAYGILAR CAN KARDEŞİM
GÜLDESTE
@guldeste
2 Eylül 2012 Pazar 20:43:32
CANIMSIIIINNNN BU NE GÜZEL DİZELER KALEMİN HEP YAZSIN SEVGİMLESİNNN CAN AYŞEEEMM
Derde deva, @AYSE 09
25.8.2012 10:08:09
GÜLDESTE
@guldeste
24 Ağustos 2012 Cuma 22:58:11
Per perişan oldum belim büküldü
Dost kınadı, düşman üstüme güldü.
Dediler ki: Aşık Sami de öldü.
Ölsün sabret sus be ağlama gözüm.

harikasın gene can dostum kalemin hiç susmasın resim o kadar güzel ki sevgilerimle
not 8 gün yokum kısa bir ta...

GÜLDESTE
@guldeste
24 Ağustos 2012 Cuma 22:50:12
Aşurun kemiği
İster köle et
Yazı yaşamadım
Sen de kış eyle!

hayırlı geceler kısacık ama çok anlamlı dizeler kaleminiz varolsun sevgiler saygılar
Rüzgar, @GÖKDERE Aşur Şahin
24.8.2012 12:24:24
GÜLDESTE
@guldeste
24 Ağustos 2012 Cuma 22:45:53
Sen gibi ısıtmadı giydiğim hiçbir abam
Yerini tutamadı ne anam ne de abam
Bilsen nasıl özledim seni ah canım BABAM
Senin gibi seveni ömrümce göremedim

tek kelime ile mükemmel diyor kalemini yürekten alkışlıyorum safiyeciğim en içten sevgileriml...

GÜLDESTE
@guldeste
24 Ağustos 2012 Cuma 22:43:45
Ey! Gönlüme yâr olan, vefası bol cananım
O güzel varlığına feda olsun bu canım
Elimde elin olsun, güller açar her yanım
Tertemiz sevdaların gönlüme dolsun yeter.

ne kadar güzel dizeler kalemini ayakta alkışlıyorum can kardeşim sevgi ve saygılar...

Yaradan bilsin yeter, @Ahmet Moran
24.8.2012 17:08:12
GÜLDESTE
@guldeste
24 Ağustos 2012 Cuma 00:49:05
Beraberce yüzmeli sevginin denizinde
Yürümeli her adım sevdiğinin izinde
Onu gördüğü zaman, gül açmalı yüzünde
Sevgilinin gözünden düşmemeli sevgili.

HAYIRLI GECELER CAN KARDEŞİM GENE İÇTEN GENE ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM DİYOR GÖNÜLDEN KUTLUYORUM...

GÜLDESTE
@guldeste
24 Ağustos 2012 Cuma 00:22:12
EVET YURDUMUZUN ÜZERİNDE KARA BULUTLAR DOLAŞIYOR BEN DE ÇOK ÜZGÜNÜM ÇOK DUYARLI YÜREĞİN KALEMİN VAROLSUN CAN KARDEŞİM SEVGİLER SAYGILAR
Öfke vardı, @yaban böceği
24.8.2012 00:07:48
GÜLDESTE
@guldeste
23 Ağustos 2012 Perşembe 23:30:12
SEVGİLİ TÜRKAN A BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM O GÜZEL YÜREĞİNİ KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM KADİR BABA SEVGİLER SAYGILAR
Türkan kızıma-3, @superbaba
22.8.2012 20:48:51
GÜLDESTE
@guldeste
23 Ağustos 2012 Perşembe 23:25:07
İÇTEN DUYGU DOLU DİZELER SEVGİMLESİN HER ZAMAN
Kadri abi, @ummueytem
22.8.2012 13:01:11
GÜLDESTE
@guldeste
23 Ağustos 2012 Perşembe 22:09:54
CANIMSIN SENİ ÇOK SEVİYORUZ ÇOK AĞLAMA KIYAMAM BEN SANA SEVGİMLESİN CAN AYŞEMMMM
GÜLDESTE
@guldeste
22 Ağustos 2012 Çarşamba 22:21:00
alacağın olsun hayat!

hadi sevin!

ben senden gidiyorum!

HOŞGELDİN NEŞE ANNESİNİN CANI ,MELEK KIZI GENE AĞLATTIN BENİ HEM ŞİİR HEM YORUM O KADAR İÇTEN Kİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM İKİ YÜREĞİMİ SEVGİLERİMLE


GÜLDESTE
@guldeste
22 Ağustos 2012 Çarşamba 21:43:58
Ah be zaman
Nasılda çabuk geçiyorsun
Ramazanı beklerken
Geldi geçti bile
Ya bayram o da bitti gitti bak
Sen hiç durmayacak mısın
Niye bu hız
Niye bu telaşın
Durmadan akıp gidiyorsun
Su misali
Yaşımız geçiyor
Ömrümüz bitiyormu
Hiç ...

Ah zaman, @AYSE 09
22.8.2012 09:12:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.684
Şiir Okunma
882.620
Yazı Okunma
306.511
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL