(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERDE DEVA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERDE DEVA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HANİ ELİMİZDE OLSA DA HER DERDE ÇARE OLABİLSEK. KİŞİ ELİNDEN GELDİĞİ KADARINI YAPABİLİYOR ANCAK VE ANCAK. DİZELERİNİZ AZ VE ÖZDÜ ÜSTADE. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
deva çok güzel bir şiir olmuş sevgilerle kalınız ayşe kardeş gayet anlamlı kısa olsun önemli olan ne anlattığı gayet iyi anladım sevgilerle kal saygımlasın
Türlü türlü kederi var beşerin. Kimi hayata boş gözlerle bakar geçer, kimi kulaklarını tıkar duymadan geçer. Sorumlulukların ciddiyetini bilenlerin, kalbinde merhamet duygusu olanların ise elinde değildir üzüntülerden uzak durmak zira bazı hisler özden gelir ve bu devirde insanın huzurunu kaçıran sebeplerden çok var… Kendine teselli veren bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
evet öyle bir zaman dilimindeyiz ki dert edinmemek elde değil hele irazcıkta duygusalsan herkesin derdi senindir çok çok teşekkür ediyorum sağ olun saygımlasınız herdaim
Dertler de bizler için değil mi? Gönül ne yapsın? Ne gönülün suçu Ne bir başkasının Dertlerden şikayet yerine Mücadele etmelidir. Ve daha dertli olanları görüp Halimize şükretmelidir.
Olmasa da her derde deva. bak ben geldim annem sana getiremesem bir deva , hüzününden bir parça alıp seni gülümsetmeye geldi..sakın üzülüp yorgun gönlünü iyice acıtma annem.... Hüznün sende uzak kalmasını dilerken... En derin saygılarımla ellerinden öpüyorum...
Gönül Bu Zenginligi Öyle Sınırsızdır Ki Sanırsın Her Derde Yetışır Her Imkansızı Aşarım.. Gönül Zenginligimizin Daim Kalması Dilegimle Kısa Ve Öz Şiir İçın Kutlarım.. Selam Ve Saygılar.
Güle bilse yüz zaten deva bulurdu sanırım güzel kısa ve öz şiiri yazan kalemini kutluyorum Harikaydı tebrikler her dem kalemin daim olsun ..saygılar...