Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
10 Ocak 2009 Cumartesi 01:43:05
Duyarlı yüreğinize sağlık,güzel bir şiir okudum,Kutluyorum...
Yan gelip yatıyoruz, @onurumsun
10.1.2009 00:21:10
ferhan
@ferhan
10 Ocak 2009 Cumartesi 01:30:09


Kaba saba olmamalı
Çirkeflikle dolmamalı
Müstehceni bulmamalı
İşte çok hoş oldu şu dil.

*

Gördüğünü hemen söyler
Duyduğunu ifşa eyler
Çok çektiler ağa beyler
Tercüman-ı beş duyu dil.

*

Şiir olur ok olursun
Muharrirde kok olursu...

Dil, @maskosu
10.1.2009 00:03:48
ferhan
@ferhan
10 Ocak 2009 Cumartesi 00:45:25
YÜREĞİNİZE SAGLIK ŞAİR OĞLUM KALEMİN DAİM OLSUN.GÖNLÜN HUZURLA DOLSUN..HER KARANLIĞIN BİR AYDINLIĞI MUTLAKA GELECEK.ZALİMLER HESAP VERECEK.BELKİ YARIN BELKİ YARINDANDA YAKIN .SELAMLAR.

ferhan tarafından 1/10/2009 12:47:28 AM zamanında düzenlenmiş...

ferhan
@ferhan
9 Ocak 2009 Cuma 00:52:17

Edayla işveyle gönlüme girdin
Cana kastın mı var nedir ki derdin?
Ateşsiz dumansız küle çevirdin
Sevdan kadar yakmaz kor beni beni.

Senden gayrısını dilemiyorum
Hayalini gözden silemiyorum
Bazen ben kendimi bilemiyorum
Ben böyle değildim s...

ferhan
@ferhan
9 Ocak 2009 Cuma 00:42:50


Sen olmayınca tatmadım bu dünyanın tadını
Sen olmayınca karda gezemedim doyunca
Kar topu oynıyamadım
Kelebekler gibi uçan karları tutamadım
Sensiz yaşayamadım bu güzellikleri
Sen olmayınca tadı yok yaşamanın
Seni aradı gözlerim
Dual...

Sen olmayınca, @AYSE 09
9.1.2009 00:00:19
ferhan
@ferhan
9 Ocak 2009 Cuma 00:40:11
Yüreğinize sağlık küçük şairim güzel bir şiir okudum.gözlerinden öperim.
ferhan
@ferhan
8 Ocak 2009 Perşembe 22:22:03

Fukara gönülde sevgi barınmaz
Gönlünü sevgiye açmalı insan
Dost edinmek için ışık aranmaz
Işığı kalbinden saçmalı insan

Adam gibi sevmek şiar olmalı
Paslanmış yürekler sevgi dolmalı
İnsanlar içinde kıymet bulmalı
İyiyi kötüyü seçmel...

ferhan
@ferhan
8 Ocak 2009 Perşembe 22:16:57

Her şey sen istediğin kadar yakın,
Her sevgi sen hissettiğin kadar büyük,
Her tutku senin yaktığın kadar sıcak,
Her mutluluk kendine yakıştırdığındır ancak.


Yüreğinize sağlık Alev hanım,güzel bir şiir okudum gönül sayfandan,saygı ve selamla...

ferhan
@ferhan
8 Ocak 2009 Perşembe 22:14:07

Gitmelidir bu millet-yükseklere Uzaya
Hedef belirlemeli-hem Güneşe hem Aya
Okumamız yazmamız-sürmeli yıllar boyu
Bu sesimi duymalı-Müslüman Türk’ün soyu


Yüreğinize sağlık hocam güzel bir şiir okudum,saygılarımla..
ferhan
@ferhan
8 Ocak 2009 Perşembe 22:06:45
Yüreğine sağlık,azan bulur belasını.....
ferhan
@ferhan
8 Ocak 2009 Perşembe 22:06:44
Yüreğine sağlık,azan bulur belasını.....
ferhan
@ferhan
8 Ocak 2009 Perşembe 09:49:33

yolda sokakda bile ğörme(z) mi(si)n
öğsüre gansıra kendilerinden geçip gederler
hiş bi eceliynen de ölen yok
kiminin ayağı, kiminin boğazı kesilip batır
bi de insanın canı yanıyo
anaları neliklerinen böyütdü deye
onarın kendilerine etdiklerin...

ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:45:57

Vefasız demiyorum aciz sevgili bende,
Gönlüm hicranla dolu tüm acılar bedende,
Anladım bazı şeyi desende demesen de,
Gönül hep açı çekti ;hiç gözünü kıpmadan.

Doğan gün yerde kalmaz elbette akşam olur,
Kahrolası akşamlar benim ölümüm olur,
...

Kırpmadan, @kocakurtsoylum
7.1.2009 17:58:18
ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:40:45

Tükenmeyen umutlarda yeşerir hayaller
Sevda bir masal değil
Vuslat erişilmez değil
Anın içinde ruha emilir bu kelimeler

Riyanın uzağına düşmeli sevdanın tadı
Vuslata varış hayatın coşkun anlamı
Sevenlerin gönlünde çoğalarak büyür
Kutsanır ...

ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:38:19

Bir su vermez cahil cana,
Boyanırsın kızıl kana.
Kül olmuşsan yana, yana;
Bu derde tabip neylesin?

Bulut kaplar ayı günü,
Unutursan sen ki dünü.
Gelir elbet matem günü;
Bu derde tabip neylesin?

Feyzi’yim taş paralanır,
Onmaz gönül kara...

Tabip neylesin, @OzanFeyzi
7.1.2009 13:03:13
ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:35:40
Yüreğinize sağlık güzel bir şiir kutlarım...
ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:29:47

İMAN
İmanın şartı altı,
Amentu,Amentu
Yoksa özğürlük,
Kalır mı ne İman,
Ne Amentu.
Muhammed öğretti ,
Bize Amentu
Ey!!! Yahudi......
Büyüklüğe bak,
Musa hak.
İsa hak.
Fravun ruh sen,
Öldürmene bak
Ya Hak...Ya Hak

Yüreğinize sağlık...

İman, @ahmet umut
7.1.2009 11:12:39
ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:27:29

İnsanlık için en büyük bela
Lanetlenmiş iblis,İsrail oğlu
Haçlı desteğinde azdıkça, azar
Ambulans vuruyor,okul vuruyor
Allahtan korkmuyor cami vuruyor
İnsanım diyen herkes görüyor
Bunca haykırışa çığlığa rağmen
Tanklarla bir şehri eziyor zal...

ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:18:15

Düşmezdi başımın tacı
İnan yanımda kalsaydı
Yemeğim olmazdı acı
Anam yanımda olsaydı



Başkasını hiç anmazdım
Kardan kıştan donmazdım
Dünyayı yalan sanmazdım
Anam yanımda olsaydI


Bülbülüm öterim böyle
Söyle dilim daha söyle
Öksüzc...

Ana..., @Yaren ali kırbıyık
7.1.2009 09:32:32
ferhan
@ferhan
7 Ocak 2009 Çarşamba 22:15:30



Birleşmiyor yolumuz, nedir çektiğim senden?
Getirdin kara kışı, kar yağdırdın gönlüme.
Şaşırdım baharları, ne istiyorsun benden?
Yine uzaktan bakıp, har yağdırdın gönlüme.

Fıtrattandır galiba, çektiriyor maşuk naz,
Bu yüzden mi aşığın gö...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.757
Şiir Okunma
1.724.325
Yazı Okunma
24.633
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL