Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
14 Ağustos 2018 Salı 15:41:39
Gelip gecen vakit değil bizleriz aslında...

Geçerken zamandan izimizi bırakmak yarınlara en güzeli olacaktır.

Şiirlerle olsa bile...

Tebrikler saygılar şair.
Vakit gelmiş, @Serkan BOL
14.8.2018 09:05:10
Ferda,ca
@ferda-ca
14 Ağustos 2018 Salı 15:37:54
Yürek çağlamasa
göz ağlamasa
şaha kalkar mı hiç kalemler.
yazılır mı bu kadar güzel şiirler...

Yürek sesiniz susmasın sevgilerimle hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
14 Ağustos 2018 Salı 15:24:31
Muhteşemdi hocam,su gibi akıp gitmiş dizeler...
Tebrik ederim.
Saygılarımla.
Ay mısın nesin?, @Ahmet Moran
14.8.2018 11:24:17
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ağustos 2018 Pazartesi 01:39:50
Bitmesin şiirler hocam.
şiir biterse yaşam biter yazan için...

Tebrikler saygılar sunuyorum
Şiir bitmez..., @halilşakir
13.8.2018 00:07:15
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ağustos 2018 Pazartesi 01:32:19
Amin hocam.Sizin adınıza ne çok sevindim bilemezsiniz.

Babalara da hiç kıyamam ben...

Rabbim ayırmasın sizi saygılarımla efendim.
Mutluluk, @gevdan
13.8.2018 01:20:18
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ağustos 2018 Pazartesi 01:18:50
Tek sığınacağımız liman ötesi yok...

Yüreğinize sağlık saygılarımla hocam.
Öyle bir yaşa ki, @SELİM-KALP
16.4.2018 16:17:44
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ağustos 2018 Pazartesi 01:13:31
Evet öğretmenim ne güzel duygular vardı eski günlerde.
Anılar gözlerimde yaşlandı sizi dinlerken.
Emeğinize yüreğinize yorumunuza sağlık.

Çok sevgilerimle...
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
13 Ağustos 2018 Pazartesi 00:57:15
Ede mezar kazdırır bazı dizeler
buz tutmuş yüreklere...
Çünkü hayatın gazetesidir şiir...


Tebrikler sevgiler Dilek Şairem nicelerine...
Ede, @Dilek USTA
27.7.2018 05:09:15
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 12:45:08
Damarlarımızda atan deli kan oldukça Vatanımızı kimse bölemez,alamaz ..

Belki zor günler geçiriyor olabiliriz ama daha önce de geçirmiştik.Hepsi düzelecek inanıyorum hocam.

Saygılar tebrikler.
Ah benim yurdum..., @halilşakir
11.8.2018 23:57:21
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 12:17:26
Valla hocam siz kadın olsaydınız,ben de erkek olsaydım sizi asla almazdım...

Kadın olsaydım, @resulcivcik
12.8.2018 00:10:24
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 12:11:55
Sevgiye dair ne güzel bir şiirdi hocam.
ilhamınız bol olsun.

Gülüşler hangi derde çare değildir ki;Vuslat mahşere kalmasın yeter ki...

Saygılar tebrikler.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 11:18:13
Şu yalan dünyanın yalan insanlarından kimse dosdoğru sıratı geçemez diye düşünüyorum hocam.Hatasız kul yoktur çünkü...

Saygılar yüreğinize sağlık
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 11:14:21
Sıkıntıya en güzel ilaç,değer bulduğumuz ile düş kurmak oluyor bazen..

İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar demişler ya;Yaşam ve insanlar çok acımasız.İyi ki hayallerimiz var

Yüreğinize sağlık saygılarımla hocam.



Dün gece, @NAZMİ ŞENUSTA
4.8.2018 23:53:16
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 11:02:49
Rabbim acıyı dağlara vermiş dayanamamış yıkılmış,ama insanoğlu yine dimdik ayakta kalmış.

Yıkılmıyoruz belki ama ne çok hasar alıyoruz

ve de o hasarlarla külümsemeye devam ediyoruz işte.

Hüzün kahvaltısından hepimiz nasiplendik teşekkürler s...

Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 08:44:15
Sabır, ağrıları dindiren acı bir ot gibidir. Hem can yakar hem de tedavi eder demiş Mevlana hazretleri.

saygılarımla hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2018 Pazar 00:17:34
Gelmişe geçmişe bir selam verdik merhaba dedik hocam.

Aynı zamanda iyi geceler:)

Yürek sesiniz susmasın saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Ağustos 2018 Cumartesi 20:29:41
Bir rivayete göre yıldızlar kıyamet günü sönecekmiş,daha şahitlik edecekleri çok şey olacak umarım.


Yüreğinize sağlık saygılarımla hocam.
Yıldızlar, @DADAŞIM
10.8.2018 16:39:45
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Ağustos 2018 Cumartesi 19:47:25
''Bir ömür sevdiğine; "Hanım" diyen boyuz biz.''

Çektim aldım bu dizeyi ve helal olsun dedim bu beylere.

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Biz, @Ahmet Moran
7.8.2018 15:01:18
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Ağustos 2018 Cumartesi 19:39:17
Dönüp dönüp aynı yere çıkıyorsa insan,sevginin büyüklüğündendir.

Yine de yakışı,hüznü ile güzel; ya hiç sevmemiş olsaydık ,bu güzel duygudan mahrum kalsaydık...

Yüreğiniz üşümesin şair saygım ile..
Dönence, @damlalar
11.8.2018 13:35:07
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Ağustos 2018 Cumartesi 19:31:41
İnşallah her şey gönlünüzce olur.İhlaslı kaleminiz yazsın her daim sevgilerimle şairem.
Gel, @Selva Durmaz Emir
11.8.2018 00:01:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.973
Şiir Okunma
1.280.195
Yazı Okunma
103.176
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL