Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KAYGISIZ
Ebuzer Ozkan

Ebuzer Ozkan

@ebuzerozkan Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 30 Haziran 2016'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:59:56
Doğruluk yolunda yükümüz ağır,
Gözler kör olmuş da kulaklar sağır.
İster feryat eyle, ister dur bağır,
Haksızlık önünde susan söylesin.

Emanet ehline verilmez olmuş,
Cahilin sofrası ikramla dolmuş.
Gönül bahçesinde umutlar solmuş,
Gerçek cev...

Çözen söylesin, @hosoglu
11.5.2026 09:37:18
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:52:19
Şiir, annenin yokluğuyla oluşan derin bir boşluğu sade ve içten bir dille anlatıyor. “Öksüz kaldım canım anam” tekrarı, acının sürekliliğini ve yürekteki sızıyı güçlü biçimde hissettiriyor.

“Anne gidince, dünya aynı kalır ama insanın içi eksilir…”...

Canım anam, @ferhan
10.5.2026 23:56:39
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:49:59
Eseriniz , kırgın bir vedanın içinden konuşuyor; sevginin bitişi sert ama duygulu bir dille anlatılmış. “Öyle git” tekrarları, hem kabulleniş hem de içten içe direnemeyen bir sızı gibi akıyor.

“Bazen vedalar bağırarak değil, susarak ağırlaşır…”
...

Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:47:29
Yüreğinize sağlık değerli hocam, iki dörtlükle şiirinize eşlik etmek istedim, müsade buyurursanız;

Kimsede kalmamış o eski hatır,
Kimse kimseye bir selam iletmir.
Ocağın dumanı göğe yükselmir,
Közdeki ataşın eski tadı yoğ.

Eski ocaklar hiç t...

Eski tadı yoğ, @Kąrsî
11.5.2026 08:34:03
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:43:50
Şiir, modern ve eğlenceli bir dille söylenmiş içten bir sevdayı taşıyor. Klasik aşk duygusu, güncel ifadelerle birleşerek hem samimi hem de oyunbaz bir anlatım oluşturmuş.

“Bazen aşk, en ciddi duyguların içine küçük bir gülümseme saklar…”

Yüreğ...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:42:59
Sen bilirsin, gururla sevdanın iç içe geçtiği bir meydan okuma havasında ilerliyor; “istersen gel, istersen gelme” tekrarlarıyla hem kırgınlık hem de gizli bir özlem hissi veriyor.

“Bazen insan en çok sevdiklerine karşı en sert sözleri söyler…”
...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:41:37
Yüreğinize sağlık değerli hocam, bu harika eserinize bir dörtlükle eşlik etmek istedim, Müsadenizle;
5.
Gölgeler büyürken eski masada,
Zaman eriyip gider bu tasada,
Sessiz penceremden sızan bu gece,
Bırakır hüznünü yalnız odada…..Ebuzer Özkan
...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:38:24
Yüreğinize sağlık değerli hocam, bu güzel eseriniz için bir dörtlükte benden;

Ne gecesiz nede gece görürler,
Ne hecesiz nede hece görürler,
Ne bilmece nede bilmece görürler,
Şanssızlar şanssızlar şanssızlar şanssız…Ebuzer Özkan

Selam ve sayg...

Şanssızlar, @sedat hünker
11.5.2026 08:45:01
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:35:44
Şiir, kozmik bir çöküş hissiyle insanın iç dünyasını aynı karanlıkta buluşturuyor. Evrenin sessiz yıkımıyla ruhun sönüşü paralel ilerliyor; umut bile geri dönmeyen bir yolculuğa çıkmış gibi.

“Bazı vakitler vardır,
ne ışık kalır ne yön;
sadece kü...

Kül vakti, @Linares
11.5.2026 02:11:27
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:34:45
Yüreğinize sağlık değerli hocam, bu güzel şiirinize bir dörtlükte benden. Saygılar, selamlar, hoşçakalın.

Gurbet ellerinde büküldü belim,
Ne bir mektup gelir ne söyler dilim.
Ecel şerbetini sunmadan ölüm,
Beni bu hasretle delme be doktor….Ebuze...

Elleme doktor, @Hayrullah
11.5.2026 00:42:22
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:30:27
Bu şiir, sevmenin en kırılgan hâlini anlatıyor: tutmak ile kaybetmek arasındaki o ince çizgiyi. “Elimden ellerin” ifadesi, hem fiziksel hem duygusal bir kayışı çok sade ama güçlü bir şekilde hissettiriyor.

“Sevmek belki de en çok,
gitmeye razı ol...

Elimden ellerin, @Karahindiba2
11.5.2026 01:26:44
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:27:44
Eseriniz , gurbetle yoğrulmuş deli bir sevdanın içten haykırışı gibi. Aşkın kurallara sığmadığı, söylenene aldırmadan yoluna devam ettiği bir ruh hâli var.

“Sevda bazen aklı susturur, yüreği konuşturur…”

Yüreğinize sağlık, coşkulu ve samimi bir...

Delibaş, @Ahmet Coşkun 1
11.5.2026 09:22:58
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:26:40
Bu şiir, söylenemeyen bir sevdanın içte büyüyen sessiz yankısı gibi. Şehir uyurken aslında kalbin en çok uyanık olduğu anı anlatıyor; mesafe arttıkça duygu daha da derinleşiyor.

“Bazı sevgiler konuşmaz, sadece içte yaşar;
suskunluk bile bir bağa ...

Şehir uyurken, @Mikail Dede
11.5.2026 01:20:42
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:25:05
Şiir, hayatın geçiciliğini hafif bir alay ve derin bir hüzünle birleştiriyor. “Sonuçta cenaze derler” dizesiyle her şeyin aynı sona çıktığını vurgulayan güçlü bir bakış var.

“Bir gülüş kalır geriye,
gerisi rüzgâra yazılmış bir not gibi…”

Yüreğ...

S o n u ç t a, @Sevgi iklimi
11.5.2026 00:42:00
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:23:00
Şiirinizdeki o neşeli kibir ve şehir zarafeti, ince bir tebessüm gibi satırlara yayılmış. Kediniz bir karakter değil, adeta küçük bir “sahne sahibi” olmuş.

“Sosyete rüzgârında salınan bir miyav,
podyumlarda yürüyen sessiz bir masal…”

Kaleminiz...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 09:20:20
Güne düşen bu güzel şiiri ve sahibini tebrik ediyorum, yüreğinize sağlık.
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 01:15:51
Metin, güçlü bir metafor diliyle “güç–kurnazlık–hayatta kalma” ekseninde sert bir öğüt havası taşıyor. Aslan, tilki ve domuz sembolleri üzerinden insan karakterlerine dair keskin bir dünya görüşü verilmiş; mesaj net ama dili oldukça doğrudan ve iddia...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 01:15:04
Oldukça yoğun, sembolik ve tasavvufi bir şiir; renkler üzerinden sabır, hüzün, arınma ve huzur kavramlarını katmanlı şekilde işlemişsiniz. Özellikle “kırmızı sabırdır, mavide huzur var” gibi imgeler şiire hem düşünsel hem de estetik bir derinlik katı...

Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 01:14:03
Kısa ama yoğun bir özlem ve sevda şiiri olmuş; “nerdesin” tekrarları içteki çağrıyı ve bekleyişi güçlü bir şekilde hissettiriyor.

Yüreğinize sağlık, sade ve duygusu net bir aşk özlemi şiiri olmuş, selam ve saygılarımla.
Nerdesin..., @ben YEP
11.5.2026 01:04:57
Etkili Yorum
Ebuzer Ozkan
@ebuzerozkan
11 Mayıs 2026 Pazartesi 01:13:13
Eseriniz , bir “veda”dan çok gönül kapılarından geçerek yapılan içten bir yolculuk gibi; gurbet, dostluk ve manevi arayış temaları güçlü bir şekilde işlenmiş. “Karnım aç değil ki gönlüm aç benim” tekrarı ise eserin hem fikrini hem de duygusunu taşıya...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
57.056
Şiir Okunma
789.047
Yazı Okunma
23.033
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL