Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
25 Nisan 2007 Çarşamba 01:58:12
Ve can çekişiyorum kızıl nehirde------
--------------Alevde kavrulmuş ruhum--------------
------------------daha doğmadan----------------------

yuregine saglik sair

kutlarim

saygilarimla
direniş
@direnis
25 Nisan 2007 Çarşamba 01:56:52
Bu buz gibi soğukluğa teknoloji diyorlar dede,
Hani elin elde terlemesi,
Diz çökmeler,
El öpülmeleri?
Nerede?

yuregin nefis siir yazmis sevgili mina kardesim

kutlarim

sevgilerimle
Eskiye tekmoloji..., @mina
25.4.2007 01:24:29
direniş
@direnis
25 Nisan 2007 Çarşamba 01:54:03
Binlerce şehit verdik, ezdirmedik vatanı
Vatanına sahip çık, utandırma atanı.

yuregine saglik dost sair

yurekten kutlarim bu nefis siirini

dusuncelerin dusuncelerimdir

saygi ile
Uyan hey türk, @iyimser
24.4.2007 16:51:02
direniş
@direnis
25 Nisan 2007 Çarşamba 01:28:34
gel bu yaz
gel de vuslatıma er
son hazan yaklaşıyor


yuregine ve kalemine saglik kardesim sami

ne kadar guzel duygular

kutlarim

saygilarimla
direniş
@direnis
25 Nisan 2007 Çarşamba 01:26:37
Doğrul yataktan tembel hülyacı

yuregine saglik tembek hulyaci )))

bu kisim cok hosuma gitti mustafa bey

saygi ile
Hülyacı, @Polaris
24.4.2007 23:45:29
direniş
@direnis
24 Nisan 2007 Salı 01:33:32
yuregine saglik sair

yurekten kutlarim

saygilarimla
Yalnızlığım.., @salina
24.4.2007 01:31:50
direniş
@direnis
24 Nisan 2007 Salı 01:28:20
Evim bensiz,odam sensiz
Balkondaki yaseminler ne kadarda sessiz
Herkes seni bekler bilirmisin
Bahçemin beyaz gülü neredesin

yuregine ve kalemine saglik bornovali

yurekten kutlarim genc sair

saygilarimla
Benim gülüm, @bornovali
24.4.2007 00:04:03
direniş
@direnis
24 Nisan 2007 Salı 00:59:24
Bir yerlerde beni de bekleyen,
Aynı şeyleri düşünen,
Bir sevgili var biliyorum.
Rüyalarıma giren bakışlarında,
Bir çağrı var gelmemi istercesine..
Dudakları aralanıyor hafifçe,
Seviyorum seni dercesine..
Uzanıyor,tutulmayı bekleyen küçücük ell...

., @Çınar GÖLE
24.4.2007 00:53:12
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 23:12:47
Sadece kederli bulutların hıçkırığı
ve artık görün aydınlığı diyen bir ışık.
Çaresizce beklemek yok!
Yakın güneşin derinden yollayacağı ışık…

yüreğine sağlık şiir dostu.Kutlarım

saygılarımla
Çaresizce beklemek yok!, @elçi34
23.4.2007 21:55:26
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 22:19:14
Bir dünya isterdim
Öyle bir dünya ki,
Alnının teri,bileğinin gücüyle
Çalışsın insanları.
Aralarında mutsuzluklar olmasın.

dileklerine katılmamak mümkünmü çok güzeldi mısralar.Yüreğine sağlık şair..

saygılarımla
İsterdim, @muhacir42
23.4.2007 21:48:54
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 22:11:25
yüreğine sağlık şiir dostu.Kutlarım

saygılarımla
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 22:08:44
Bir yanım sen olduysan
Diğer yanımda öyle
Senle bir bütünsem artık
Başka ne araması
Ben senle yaşıyorsam
Riyasız hasretimsin

yüreğine sağlık sami kardeşim yine çok güzeldi mısralarınız..

saygılarımla

Hasretimsin, @samiarslan
23.4.2007 21:46:49
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:37:47
23 NİSAN

23 Nisan çocuk bayramı,
Kutlu olsun.
Mutlu olsun,
Tüm çocuklar,
Türkiyenin çocukları,
Dünyanın çocukları.

yurekten kutlarim ramazan kardesim

yuregine saglik

saygi ile
23 nisan, @RamazanAltun
23.4.2007 21:25:12
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:15:38
yüreğinize sağlık kutlarım..

saygılarımla
Al başını git, @aslıhan kaldı
23.4.2007 18:54:59
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:13:30
yüreğinize sağlık.Güzel mısralar..Kutlarım

saygılarımla
Kayboluş, @elie
23.4.2007 21:12:03
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:12:11
vefasızlık nedendir, bazen çok düşündürür beni..Kutlarım..

Saygılarımla
Vefasız unutulur, @SEMİH SEYYİD
23.4.2007 19:13:12
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:10:13
yüreğine sağlık şiir dostu.Kutlarım

Saygılarımla
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:08:27
Ben sitem eylerim baş kaldırırsın
Beni bir yaşatıp bin öldürürsün
Gece sevgiliyi düşündürürsün
Sana söz geçirip susturamadım

yüreğinize sağlık değerli dost.Kutlarım

Saygılarımla
Gönül, @Bahri kandaz
23.4.2007 20:55:51
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:06:59
Bakma uzaklığından dökülen yüzüme,

Zulmü ağır bir gecenin artığıyım.
Hesabını tutturamadığım...


güzel mısralar dökülmüş yürekten.Kutlarım

Saygılarımla
direniş
@direnis
23 Nisan 2007 Pazartesi 21:03:38
Bitiremedim sana olan hasretimi
Yürek her atışında, özlettirir seni
Gelde gör''ki ne hallere koydun sen beni
Bilseydim ayrılık var, severmiydim seni.

Yüreğinize sağlık ..Kutlarım.

Saygılarımla
Bilseydim, @iyimser
23.4.2007 18:27:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.383
Şiir Okunma
2.855.530
Yazı Okunma
245.344
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL