Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
direniş

direniş

@direnis Etkin Üye
ŞairYazar
  • 26 Mart 2007'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

direniş
@direnis
3 Ağustos 2007 Cuma 02:35:16

Kuş tüyünden döşeklerde yatarsın
Mal mülk benim deyip alıp satarsın
Binaları dikip hava atarsın
Bu dünyadan dönüp gidersin bir gün

yuregine saglik ustadim

kutlarim

saygi ile
direniş
@direnis
3 Ağustos 2007 Cuma 02:31:22
Mertler arkadan vurulur
Zaferden sayarlar
Korkaklarsa
Kaçar gölgesinden

bu delikanli yoldas yuregimizi kutlarim

saygilar
direniş
@direnis
3 Ağustos 2007 Cuma 00:08:51
kirilganliklar bahar ciceklerine donussun sair

yurekten kutlarim

saygi ile
direniş
@direnis
3 Ağustos 2007 Cuma 00:06:29

Ne için geldin bu dünyaya öyle
Yalnız şehvet, zevk için mi söyle.
Yazılan çizilen söyleneni duy
Muhammet a.s ın getirdiklerine uy

degerli agam,

cok guzel bir siirdi bana gore

yuregin ve kalemin daim olsun can agam

sagilarimla agam
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 22:55:54
bir sana gitme diyemeyen
yine ben...

en beyazım kalem tutmazım
yok ki aşkın bir silgisi

beyazdır bilirsin
en çabuk kirlenen
sakın kirlenme...

yuregine ve kalemine saglik

yurekten kutlarim

saygi ile
Yol/suzluğum, @siirotesi
2.8.2007 22:26:33
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 16:40:10
Yıldırım mı düştü ne yazın ortasında
Evcilik oynanıyor iki şehir arasında
Kusursuz olması için yapılan bir prova

yuregine saglik

kutlarim

saygi ile kardes yuregimize
Evcilik, @MASAL PERİSİ
2.8.2007 12:31:02
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 16:38:36
Hepimiz günü değil anı yaşıyoruz
Yarınlar o kadar uzak ki bilemiyoruz
Dün yaşanmıştır artık değiştiremiyoruz
Acabalarla, keşkelerle hayatı yaşayamayız

yuegine saglik ceynan kardesim

kutlarim

saygi ile
Yarınlar uzak, @Canan Onuş
2.8.2007 12:33:22
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 13:11:54
ve döneceğin yollara
göz kırpmadan bakıyorum...

yiuregin ve kalemin daim olsun sair dost

kutlarim

saygi ile
Yokluğun, @cinitas
2.8.2007 12:42:06
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 12:07:13
Bu dünyaya alışma hiç, sanma daim kalacaksın !
Unutmaya çalışma hiç, bir gün sen de öleceksin !


ya sende bizi oldurdun attin yani )))

yasama hirzimizi tukettin )))

saka bir yana, cok guzledi sair siirin

kutlarim otelerden

saygi ve s...

direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:24:59
yuregine ve kalemine saglik

yurekten kutlarim

saygi ile
Ben kadınım, @nilllce
1.8.2007 20:42:01
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:21:46
yuregine ve kalemine saglik dostum

kutlarim

saygi ile
Devam edecek (2), @cinitas
1.8.2007 21:12:03
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:14:48
yuregine saglik sair

kutlarim

saygi ile
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:13:26
kutlarim hasan gardas

yuregine saglik

saygi ile
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:12:15
Dünyanın bir karasında şehrim
Şehrimin bir kenarında evim
Evimin dört duvarında yalnızlığım
Ve
Yalnızlığımda sen...

mukemmel bir siir bana gore

kutlarim sair

saygi ile
Ben ve sen, @MÜNEVVER
1.8.2007 22:46:33
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:11:03
Merhamet, acımak yoktur burada
insanlıktan köşe bucak kaçtı bu şehir
Şaşırttı milletin sağını solunu
Kaç kişiye tuzak kurdu bu şehir

FATİH''İN FETH ETTİĞİ GİBİ DEĞİL BU ŞEHİR...

yurekten kutlarim sair

kalemin daim olsun

saygi ile
Bu şehir, @delypoyraz
2.8.2007 00:15:44
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:08:12
sevgili ceynan kardesim

yurekten kutlarim

harika bir siirdi

saygi ile

direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:05:14
yuregine saglik sami kardesim

kutlarim

saygi ile

saygilar
Umut hane, @samiarslan
2.8.2007 00:27:08
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:03:58
Gelme Sakın

Rüyalara sığdıramadım sensiz yaşamı
Sevgin bağrımda gittikçe yer ederken
Karanlık bir pencerenin ardından
Beni bu sokaklara gömüpte gittin


yuregine saglik sair

yurekten kutlarim

saygi ve sevgilerimle
* * gelme sakın * *, @Ahmet1
2.8.2007 00:47:33
direniş
@direnis
2 Ağustos 2007 Perşembe 03:00:56
yuregine saglik asli

kutlarim

saygi ve sevgilerimle
...bilir misiniz?..., @sessiz71
2.8.2007 02:44:42
direniş
@direnis
1 Ağustos 2007 Çarşamba 15:36:53
DERİN DARBE !...

Tüccarlar diyalogla, Dinimi satıyorlar.
Toplanan bağışları " Hizmete" katıyorlar.
Müctehit maskesiyle, nurlandırıp herkesi.
İhanet uykusuna, gönüllü yatıyorlar...


rahatlikla super bir siir diyebilirim tanridagli gardas
...

Derin darbe !..., @Savaştepe
1.8.2007 13:21:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.347
Şiir Okunma
2.855.219
Yazı Okunma
245.315
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL