Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 16:51:39
kim yorulmadı ki!
Soru-cevap, @AliBUDAN
14.11.2011 16:44:17
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 16:12:28
çok güzeldi erkan.
tebrik ediyorum tüm iyiniyetimle:))
Seni seviyorum, @ERKAN ÇELİKOL
14.11.2011 01:53:23
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 15:08:56
bir seri daha geliyor sanki:))
seri şairem benim,ne güzel yazıyosun.
Sonra (1), @Roza
14.11.2011 14:42:59
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 14:22:17
:)))
İtiraf, @Jir gnsk
14.11.2011 14:21:36
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 14:14:51
çok derindi be!
düşündürdü şiirin.
tebrikler.
Sır, @savrulmalar
14.11.2011 14:10:07
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 13:37:32
TEBRİKLER...
SEVGİYLE.
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 11:10:46
İYİ ETMİŞSİN,AFERİN!
OTUR
ON:)
Sevdim seni, @AliBUDAN
14.11.2011 11:00:22
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 09:21:30
:(((
şiir çok güzeldi,biliyosun.
Sonra, @Roza
13.11.2011 22:34:52
deniz-ce
@deniz-ce
14 Kasım 2011 Pazartesi 08:59:15
Ağlama ihlali yapmayalım
Çok sıra oluyor sonra bu ayrılıklarda



en çok bu dizeleri sevdim:)
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 18:49:43
hep o'na yazmaya devam et rozum
yazdıkça daha da güzelleşiyor kalemin.
çokça tebriklerimle.
haaaa bi de;
sevgimle:)
Hep o'na, @Roza
12.11.2011 12:24:23
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 17:55:34
çok iyiydi,yüreğine sağlık.
Satılık aşk, @Ömer ÖZTEPE
9.11.2011 01:34:44
Etkili Yorum
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 17:50:30
sanırım olmamış:(
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 17:47:49
çok beğendim,tebrikler.
Ayrılık..., @Asiyim Asabiyim
12.11.2011 17:18:09
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 17:46:27
hoştu,tebrikler.
Bir aşk hikâyesi, @Serap Tardü
12.11.2011 17:19:04
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 17:44:51
çok beğendim duygularınızı ifade ediş biçiminizi ama...haddim olmayarak...sadece bir okur olarak...
biraz karışık olmuş,sanki cümleler yerine oturmamış.güzel bir düzenlemeyle çok daha iyi olacağından eminim.
sevgiler.
Eşik, @İsra Doğan
12.11.2011 17:25:47
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 17:35:31
senin bi suçun yok ki,niye kızsın:)
otur
10:)
Kızma, @AliBUDAN
12.11.2011 17:12:36
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 16:21:16
ne yokuşmuş be:)
deniz-ce
@deniz-ce
12 Kasım 2011 Cumartesi 16:12:38
bu umumi yer defter oluyor sanırım:)
her zamanki gibi çok farklı ve güzeldi yine.
sevgiler.
Roman, @Jir gnsk
12.11.2011 14:24:20
deniz-ce
@deniz-ce
11 Kasım 2011 Cuma 15:48:39
müziğiyle,seslendirmesiyle...herşeyiyle çok güzeldi.
tebrikler.
Sürgünde aşk, @soulmate
11.11.2011 15:37:54
deniz-ce
@deniz-ce
11 Kasım 2011 Cuma 14:30:03
yapılan insanlık unutulmaz elbet.
Bay atsushi miyazaki, @talip
11.11.2011 09:57:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.759
Şiir Okunma
1.221.988
Yazı Okunma
82.108
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL