Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 17:00:36
aman geç kalma erken gel
sakın geç kalma erken geeel:))
sevgiler.
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 16:49:04
çetiner yazar
biz okuruz:))
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 15:27:05
hikayeyi yazıp kurtulacağını sanıyosun ama yanılıyosun mehmet!
ahmete laf yok demedik mi?!!!!

:))))
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 15:19:05
sen çok yaşa savruk insan.

günümün şiiridir,öylece biline...:)
Çare, @savrulmalar
5.1.2012 15:16:48
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 14:40:28
özetle;barışçıyım,diyosun.
iyi aferin
100 otur:)
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 14:37:49
bu şiirin mi dikçe?
ne yazayım bilmem ki!
güzel olmuş.acıklı,düşündürücü,iç karartıcı,insanlıktan utandırıcı...
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 13:08:11
birazdan güneş doğacak diyosun da,sen uyandığında batmış oluyor be savruk...
Birazdan, @savrulmalar
5.1.2012 02:29:40
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 10:25:40
düşlerin ve sen tek yumurta ikizi misiniz?
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 09:31:05
bayıldım tarzına....bir kaç kez okudum.
sevgiler...
deniz-ce
@deniz-ce
5 Ocak 2012 Perşembe 09:26:36
alkışlıyorum mehmet...
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 16:58:11
:))))
bence çok güzel olmuş.
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 15:51:31
aaah ah!
benzer duygular içindeyim:(
tebrikler...
Sürünüyorum, @S / ÂYE
4.1.2012 15:49:09
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 15:48:43
ikisi de lazım tabi
biri yanlış sayarsa diğeri düzeltir:))


yalnız resim rtük'e takılmadı mı hayret ettim:)))
Aşk sayar..., @Mehmet Coşkun
4.1.2012 15:46:46
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 15:41:38
biraz sadistçe mi olmuş ne?:)))
sevgiler.
Etkili Yorum
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 15:38:25
1-o yıldız değil meteordu
2-birden çok dilek dilemişsin olmaz
3-şiiri beğendim
4-sevgiler:)
Bir yıldız kaydı, @aemin
4.1.2012 15:34:25
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 15:31:47
söylemeyiz hocam:))
arkadaşınıza Allah rahmet eylesin ve diğerlerine de tabi..
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 15:14:41
sen insanların kalbini kır,sonra şiir yaz.
adet oldu bu sende artık:))))


ama güzel yazmışsın:)
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 14:42:20
muhteşemdi şiir.
tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 14:34:03
çok güzelmiş bu yaaa,kaçırmışım.
tebrikler ömer.
Hercai maşuk, @Ömer ÖZTEPE
1.1.2012 19:20:44
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ocak 2012 Çarşamba 14:26:01
çok ama çok sevdim.
Muştulu şiir, @Ebru Alikoğlu
4.1.2012 14:05:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.730
Şiir Okunma
1.221.781
Yazı Okunma
82.086
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL