Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
31 Mart 2012 Cumartesi 16:08:02
kesinlikle umuda özlem diyorum:)
çok sevgiler nilgün...
Dilimin ucunda, @Nil Gün
31.3.2012 11:41:42
deniz-ce
@deniz-ce
31 Mart 2012 Cumartesi 16:06:00
nerden okudum şiirini,- sabah sabah diycem de akşam olmuş- içimi kararttın!


:)))


ama çok beğendim:)
ben de herkes gibi tebrik edip, nilgün'e katılıyorum.
Sonsuzu emzirir, @Dikçe
31.3.2012 10:04:58
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 17:34:58
bunu kaçırmışım...yalnız sen de kaçırmışsın:)))
Amin, @savrulmalar
29.3.2012 20:43:06
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 15:23:54
kafa tutan şiir!
Kız tavlası, @savrulmalar
30.3.2012 15:22:15
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 15:21:46
yine yapmışsın yapacağını rozum ama yaaaa!
ama bu kadar da içli yazılmaz ki!

az önce lasainte'in şiirine demiştim günümün şiiri diye acele etmişim...

günümün şiirleri ve şaireleri seçiyorum sizi:)

ayrıca güldüm kimi yerlerinde, affola!
Piya'ya mektup -1-, @Roza
30.3.2012 14:37:46
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 15:18:26
gümbür gümbür gelmişsin:)))

ne iyi etmişsin...

günümün şiiridir.

çok sevgimle güzel yürek!
Benim adım aşk, @lasainte
30.3.2012 14:45:51
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 15:16:16
içinden çıkmaya çalışıyorum:)
Gök yaprağı, @_Günce_
30.3.2012 15:09:58
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 13:57:02
cidden kimdi ki?:)))

yine harika, hep harika...
O, @Jir gnsk
30.3.2012 13:14:07
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 09:40:11
ben sadece


tebrik ederim:))))


yine harikasın.
Rica ederim, @Jir gnsk
29.3.2012 00:01:07
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 09:19:23
sen nerelerdesin yahu?
özledik...
A y n a, @lasainte
29.3.2012 13:19:09
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 09:17:44
romantik insan...
Yine gece oldu, @meselci
29.3.2012 23:24:15
deniz-ce
@deniz-ce
30 Mart 2012 Cuma 07:36:27
beklediğim an gelmiş sonunda...
seni burda görmek güzeldi.
şiir ise 10 numara.
tebrikler.
Düş güzel, @Deniz Pınar
29.3.2012 03:48:14
deniz-ce
@deniz-ce
29 Mart 2012 Perşembe 15:42:08
ben bu şiiri günde görmek isterdim ama ...
deniz-ce
@deniz-ce
29 Mart 2012 Perşembe 15:40:15
:))))
Alternatif bilim, @savrulmalar
29.3.2012 14:14:01
deniz-ce
@deniz-ce
29 Mart 2012 Perşembe 13:32:23
sen paspas yap kediyi ayağına ...
dua et saçını başını yolmamış:)))

biliyorum ben paspası konuşmuştuk daha önce.
canım çok güzeldi.
Paspas'a, @Roza
29.3.2012 13:04:40
deniz-ce
@deniz-ce
29 Mart 2012 Perşembe 12:49:02
2 gündür üstüste mükemmel diyebileceğim şiirler okuyorum senden.
anaya, kadına yani aslında ikisi de kadına yazılmış.güzel yazılmış.
böyle yazmaya devam edersen takipte olacağım, kovsan da gitmem bilesin:)
aferin
5
otur!
deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2012 Çarşamba 17:34:31
vay be aemini de kaybettik!
Gizli duygular, @aemin
28.3.2012 17:11:35
deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2012 Çarşamba 15:12:36
eee yorumlara cevap yazma zahmetine girmezsen olacağı buydu!!!
:))))


vallahi belki şu ana dek okuduklarım içinde şiire benzemiş dediğim tek şiirdi:)))))
yakışır annelere her şiir...

Allah için sen de çok güzel yazmışsın.

tebrikler (/kız...

deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2012 Çarşamba 14:29:46
bu kadar da pis yazılmaz ki!!!
Evvel zaman, @Roza
28.3.2012 13:27:37
deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2012 Çarşamba 12:40:00
gözlerim ve beynim jimnastik yaptı sayenizde:)))
güzeldi, hoşgeldiniz.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.628
Şiir Okunma
1.221.182
Yazı Okunma
82.035
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL