Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
31 Ağustos 2012 Cuma 21:17:55
çok beğendim yalnız birkaç harf hatası olmuş, bilginize:)
deniz-ce
@deniz-ce
31 Ağustos 2012 Cuma 21:15:23
harikasın kanki!

sevgimle.
Bu ülkeyi yazsam, @glenay
31.8.2012 00:05:48
deniz-ce
@deniz-ce
31 Ağustos 2012 Cuma 21:13:42
ben ayrıldılar diye duyduydum.
barışmışlar mı?








:))))


tebrikler hocam.
deniz-ce
@deniz-ce
31 Ağustos 2012 Cuma 21:05:52
ne zaman farkedilecek kalemin diye merakla bekliyorum.

yine çok beğendim.

tebrikler.
Çocuklar, @Zele
31.8.2012 20:18:48
deniz-ce
@deniz-ce
31 Ağustos 2012 Cuma 20:57:19
yorumları cevaplamıyosun diye dökmüyorum incilerimi sayfaya bilesin.

pek bi burnu havadasın bu aralar ya

hadi hayırlısı!


şiir güzeldi tabi

deme gereği duymuyorum.
Otuz ağustos, @savrulmalar
30.8.2012 22:52:30
deniz-ce
@deniz-ce
31 Ağustos 2012 Cuma 20:10:46
ne tanıdık duygular...

çok güzeldi fıstık.

tebrikler.
En çok, @A-BI-HAYAT
31.8.2012 20:09:30
deniz-ce
@deniz-ce
30 Ağustos 2012 Perşembe 19:24:39
tam da aklımdan aşk ve ölümlü mısralar geçiyordu.
bingo!


sevgimle.
Mutlu son.., @lamour
30.8.2012 01:37:59
deniz-ce
@deniz-ce
30 Ağustos 2012 Perşembe 18:52:13
çok seviyorum, gel.......demek istedin sanırım yani ben bu kadarını anlayabildim:)
deniz-ce
@deniz-ce
30 Ağustos 2012 Perşembe 18:47:06
farklı bir soluğu vardı şiirin.
tebrik ederim.
deniz-ce
@deniz-ce
30 Ağustos 2012 Perşembe 18:45:35
güzeldi şiir.

''her' yerine tüm kelimesi daha çok yakışabilir.
saygılar.
Sevgiye dair, @dost46
30.8.2012 15:24:05
deniz-ce
@deniz-ce
30 Ağustos 2012 Perşembe 18:43:20
on ikiden vuran şiir.
Yek tanem, @Diya Diya
30.8.2012 12:26:51
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 21:21:05
anlattığın kişiyi tanıyorum ben galiba:)

son bölüm de gönlünden geçen:))


Bürokrasi, @savrulmalar
29.8.2012 21:03:04
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:16:41
yalnızlığı onuruyla taşıyabilmek...
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:13:09
iyi demişsin diyerek:)
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:10:32
tebrik ederim.
...sen, @Hasan ODABAŞI
29.8.2012 13:23:23
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:08:56
ürperdim okuyunca.

annelik sahiplenmektir biraz da ve bir milletin anası olabilmek yürek ister.

sende o yürek var.

çok sevgimle...
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 17:03:31
de_soulmate klasiği...
Ağır çekim, @soulmate
29.8.2012 12:47:06
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 16:43:35
şiir son olmasın ama...

özleyerek:)
Son, @acemice ben
20.7.2012 12:29:05
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 16:42:17
imrenerek
özenerek
kıskanarak
en çok da severek
ikinizi:)
Kalimerhaba, @Jir gnsk
29.8.2012 15:52:24
deniz-ce
@deniz-ce
29 Ağustos 2012 Çarşamba 15:26:24
''yokluğuna sığınmak''
iyiydi.


tebrikler artiz:)
Sığıntı aşk, @ERKAN ÇELİKOL
28.8.2012 14:15:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.542
Şiir Okunma
1.220.654
Yazı Okunma
81.878
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL