Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
HAYAT HER ŞEYE RAĞMEN GÜZEL
Canan Onuş

Canan Onuş

@ceynan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Haziran 2007'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 10:48:12
Ben seni fazla özümsedim.
Senden bir ben yapmaya çalıştım.
Benden de bir sen!
Ama yetmedi gücüm ; bir bütün yapmaya.
Şimdi sensiz gün doğuyor.
Şimdi sensiz güneş batıyor.
Ritim aynı düzeyde atıyor.
İnişli çıkışlı yükselişlere son.

:)) hep b...

Gücüm yetmedi, @hazan mevsimi
8.8.2007 08:15:05
Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 10:40:24
Arkadaşlar bu adamı alkışlasak mı yuhalasak mı
Hayvana mı acısak adama mı?

Çok güzel ya sanırım ikisinede acımak gerek
Adam güç gösterisinde fil güvenin acısını çekmekte
Fil sevgi veriyor adam büyüksün denilmesini istiyor
Daha sayılacak çok ş...

Bakın, @MASAL PERİSİ
8.8.2007 10:14:05
Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 10:30:52
Gelişin gidiş tonunda
Gönül ritmim hüzzamlarda
Çalmadı hiç rast''ı sabayı
Davudi ses ud''um detone
Aykırılık,ayrılıkta
Özgürlüğüm, karanlıkta
Yolum..stabilize
Kapım kırık
Yürek yanık
Bekliyorum sahili olmayan
Bulutlu gökyüzünde.
Aydın...

B e k l i y o r u m, @semihcik
8.8.2007 00:13:29
Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 10:28:19
Gaz ocağında ısıtılan
İki tuğla
Olur birer battaniye
Isıtır yarım metre
Yeri.
Çekilir bacaklar karınlara
Örter tüm vücudu
Kirli yorganlar.
İki can bir olur
Güzel olması için yarınların
Adına and içilir.

Yüreğinize sağlık kutlarım
Saygıl...

İki can, @RABATLI
8.8.2007 09:53:45
Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 09:25:04
Öğrendim;
Anlamlar yüklemenin anlamsızlığını
İstemek eksikli bir edim, kendini avutmanın en eski yolu
Testereyi kavramadığı sürece kişinin eli
Yaşam kırıkları birikir ayak uçlarında kırık zamanlardan geriye.

Zordur dünü yarına bağlamak; yakal...

Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 09:16:06
Ahh ömrüm su gibi akıp gitti
Geriye dönüp baktığımda
Hep bir mutluluk hep umut vardı
İleride ise gördüğüm belirsizlikti…

çok güzel dile getirmiş kalem
Geçmiş ellerimizde gelecek belirsiz hep böyle olmuyormu zaten
kutularım sevgilerimle...

...

Geçmişle gelecek, @hande x
7.8.2007 21:33:03
Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 04:24:04
Bir de şöyle düşünsem.
Kalbimde güzel bir yer ayırsam,
Aşkını orada yaşatsam.
Dünya fani, kavuşamazsam,
Seni ebediyete saklasam.
Olmaz mı?

Yüreğinize sağlık kutlarım
Saygılar…
Olmaz mı?, @Ahmet Bektaş
8.8.2007 01:10:13
Canan Onuş
@ceynan
8 Ağustos 2007 Çarşamba 04:15:59
sana türküler yazmak için kaleme sarılsam
parmak uçlarım dokunsa tuşlara
içime düşürdüğün gurbetin acılarını sersem
hüzzam şarkılara konuk olsam bir köşede
sevda kadehini yudumlasam derinlerden
mızrabın tellere vuruşlarında
içimde ne var, ne yo...

Parmak uçlarım..., @direniş
8.8.2007 02:56:12
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 23:56:39
Sayende iyiyi kötüyü bildim,
Adını defterden kalbimden sildim.
Aşkına saraydı küçücük kalbim,
Yıkılmış virane oldu ya nankör…

Elbet hesabını soracak Rabbim,
Gönül yaralarıma bulacak hekim.
Yeni ümitlerle severim bir gün,
Sana ihtiyacım kalma...

Nankör, @cinitas
7.8.2007 18:18:24
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 23:47:37
Buğulu bir çift göz,
Rüzgarın sesi,
Mahur beste tadında…

Özellikle final muhteşem olmuş kutlarım
Saygılar...
Mahur hayal, @baileys17
7.8.2007 09:45:37
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 20:51:58

Severek okudum çok güzeldi
Özellikle final muhteşem olmuş kutlarım
Sevgilerimle...



ceynan tarafından 8/7/2007 8:52:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Severim adam gibi, @EzelSonan
7.8.2007 20:01:58
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 20:49:43
yolumu bulmaya çalışıyordum sadece,
çizili olandan gitmek yerine..

biliyordum dümdüz değildi
hep engeller
kıvrımlar
uçurumlar..,

ben kıyılarda gezdikçe
siz elimi tutmak yerine
ittiniz beni daha derinlere..

belki siz olmasaydınız
düşm...

(ben) ve siz, @vandi
7.8.2007 20:14:37
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 19:25:42
Sensizliği düşledim
Öleceğimi sandım
Sensizliği düşledim
Öleceğimi anladım
Sensizken …
Öldüğümde de seni seveceğimi anladım

Severek okudum çok güzeldi
Özellikle final muhteşem olmuş kutlarım
Saygılarımla...
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 19:01:40
sevdamıza salıncak kurduğumuz söğüt dalları
sen diye kokladığım gül fidanları
yüreğimi serinlettiğim ulu pınarlarım
tüketilmeden dön gayri sevgilim
al eline şanlı bayrağı
Mustafa Kemal''in emanetine göz dikenleri
kov ülkenden sevdalım..

Kale...

Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 18:08:04
Yüreğinize sağlık kutlarım saygılarımla...
Olamadım, @ustura
7.8.2007 10:36:10
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 18:05:34
Hayatıma rehin koydu dalgaları
Canımı koynundan çekip almalı
Dağ gibi yığılıp içine dert olmalı
Maviye rest çekmeli çakıl taşları

Güzel bir şiirdi okuduğum kutlarım
Sevgilerimle...
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 17:55:49
Bu sene başaklar iyi dolmadı
O yüzden hiç kimse ekin yolmadı
Allah''dan bağlara bir şey olmadı
Üzümler adeta baldı Emmoğlu

İşte yine geldi sayfanın sonu
Zaten kalmadıydı yazacak konu
Ne oldu benim şu cep telefonu
Gözlerim yollarda kaldı Emmo...

Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 17:49:48
Tövbe etsem kırkbin kere
Gitsem uzak diyarlara
Çizgi çizgi tuvallara
Çizdikçe ararım seni.

Güzel bir şiirdi okuduğum kutlarım
Saygılar…

Ararım seni, @RABATLI
7.8.2007 09:59:30
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 17:41:44
Sol Anahtarı

Mini sandık içinde, diplerde gizli.
Zamanın tezgâhında işlenmiş inci.
Deniz, derya yüreğim.
Derinlerine daldım.
Notaları topladım,
Harfleri alt alta dizdim.
Hissedip durduğum,
Kulaklarımda çınlayan;
Ruhumun ilacı, emi
Belki b...

Sol anahtarı, @Ahmet Bektaş
7.8.2007 16:04:06
Canan Onuş
@ceynan
7 Ağustos 2007 Salı 17:35:20
Hata kimde canım bu sorun nerde
İhanet edecek kalp yoktu sende
Cesaret edipte bunca emeğe
Kibrit çakma sakın yakma evimi....

Yüreğine sağlak harikaydı sevgilerimle...
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
68.958
Şiir Okunma
1.386.534
Yazı Okunma
41.250
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL