Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:15:32
Ahhh bütün kadınlar bunu bir anlayabilse herşey çok güzel olurda . Tebrikler
Erkekler, @birsencakir
2.2.2009 11:42:30
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:14:24
İlk aşklar daima beyine kazınır ve silinmez. Tebrikler
İlk aşk, @bluecould
2.2.2009 11:53:07
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:11:42
Yazan kaleminiz daim olsun. Yüreğiniz dert görmesin. Tebrik ederim.
İki kişilik sevmeler, @çigdem
2.2.2009 11:57:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:10:48
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:10:08
Filistin li çocuk ve halka çok üzülüyoruz üzülmüyoruz desek yalan olur. Ama birde o terörde babasını kaybeden yavruları da hatırlasak aynı duyarlılığı onlarada göstersek değil mi Tebrikler
..., @Bibi
2.2.2009 11:58:31
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:08:35
Türkü tadında bir şiir okudum. Size teşekkür ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Şubat 2009 Pazartesi 12:07:46
Hani derler ya sensiz yaşayamam var öyle kaç tane acaba bir elin parmakları kadar. Şiiriniz gerçekçi ve güzel olmuş. Tebrik ederim.
Etkili Yorum
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 15:14:35
Emeğinize sağlık. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 15:11:53
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Allah cc şu kış kıymatte kimseyi aç ve açık bırakmasın.Tebrik ederim.
Ayhan baba, @Rüştü SUNGUR
30.1.2009 10:20:56
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 15:09:33
Yüreğinizin sesini dinlemişsiniz. Ve yazmışsınız. sizi tebrik ederim.
Yanıbaşında..., @necva kıyak
31.1.2009 16:56:39
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 15:07:32
Herkes gülsün sevgi dolsun. Çok güzel yamışsınız. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 15:04:19
Keşke ağlayabilse ağlayamınca içine atıyor ve dert oluyor. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 15:01:49
Yüreğiniz dert görmesin. Tebrikler
Hikmet-i aşk, @Gözükaram
1.2.2009 13:54:26
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 14:59:35
Emeğinize sağlık.
Çöl masalı, @rehin **
1.2.2009 13:30:02
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 14:57:20
Hoş geldiniz sefalar getirdiniz iyi geldiniz. Ne güzel şiirle geldiniz. Tebrik ederim.
Siz *)(* bilirsiniz, @babidim
1.2.2009 14:24:04
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 08:58:48
Ama sen hissetmiyorsun
Aşkımın aslı bende
Kopyasını yel aldı
Kimseyi senin yerine koyamam
İçimdeki sevdaya kıyamam
Senin yokluğuna nasıl dayanam
Öyel bir dayanılıyor ki ama tabi sen bir şeyleri alıp götürüyor. Parçalıyor. Tebrikler.

cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 08:56:09
Yüreğiniz dert yerine sevgi dolsun. Kaleminiz daim olsun.
Ne zaman, @nur49
1.2.2009 02:19:00
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 08:54:49
Yüreğiniz dert yerine sevgi dolsun. Kaleminiz daim olsun.
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 08:54:12
Ömür herkesin olsun: sağılıklı ve huzurlu bir ömür olsun. Tebrikler.
Değerlim benim, @merhabaomrum
1.2.2009 02:46:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Şubat 2009 Pazar 08:53:16
Keşke der gb olmuş tebrikler. ( yazı rengini koyu bir renk seçseydiniz derim. )
Baş harflerdi hayat, @NuRuM
1.2.2009 03:01:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.719
Şiir Okunma
932.141
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL