Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Şubat 2009 Çarşamba 20:21:59
itmez tükenmez engeller koydun
Şimdi nerdesin diye sakın sorma
Sen çağırdın da ben gelmedim mi?
Sen varken darılmazdım çiçeksiz baharlara,
Yağmurlu havalara...Bu kasvetli akşamlara
Sen varken
Hep varken kıymet bilmeyiz gidince ararız. Teb...

Acı tatlı sözler, @bertaraf
4.2.2009 19:36:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Şubat 2009 Çarşamba 20:20:46
Allah cc razı olsun.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Şubat 2009 Çarşamba 20:18:33
Emeğinize sağlık.
Arabesk, @pervanem
4.2.2009 19:44:53
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Şubat 2009 Çarşamba 20:17:30
Allah cc sizden razı olsun . Türk bayrağını bizlere öyle anlatmışsınız ki Vatan -bayraklar dalğalandıkça var olur. Bayrağımızı gönderden indirmeye çalışanlar, salonlara yere atanlara şamar gb bir şiir olmuş. Var olun sağolun saygıdeger dostum.
Türk bayrağı .., @oktayzerrin
4.2.2009 20:03:14
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Şubat 2009 Çarşamba 20:09:50
Güzel dörtlük
Şiirim, @hıçkırık
4.2.2009 20:04:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 23:07:35
Unutmak o kadar kolay olsa herkes unutur geçerdi. Unutulmak kolay olur fakat unutmak çok zor bence Tebrikler.
Gül, @güney rüzgarı
3.2.2009 22:36:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 23:04:46
Ah birde gurup kırıpta bende sevdim diyebilsek. Tebrikler.
"sevdim seni"dersen, @karacan
3.2.2009 22:41:07
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 23:03:48
Güzel emek verilmiş tebrikler. Yazı rengini koyu olsa daha rahat okunur sanırım.
Sen yoksun, @Mehmet Salih APARI
3.2.2009 22:41:40
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 23:00:57
Yaşamak elbette sağlıklı ve huzurlu yaşamak çok daha ayrı bir güzel ama hele birde sevilmek ve sevmekte içersinde ise o zaman çok daha ayrı bir güzel olur. Tebrikler.
..., @Bibi
3.2.2009 22:50:09
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:40:06
Resim ve şiir tam oturmuş. Tebrikler.
Pencere kuytusu, @mustafakurta
2.2.2009 00:56:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:39:22
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
Daima hüzün, @Sinan YILMAZ54
2.2.2009 00:59:39
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:38:10
Konusu özel ve güzel olmuş. Tebrikler.
Zamane, @Tülay Aslan
2.2.2009 01:09:08
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:36:21
Hikaye gb bir şiir olmuş. Emeğinize sağlık. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:30:49
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
Kırılganım, @kaptan5461
2.2.2009 01:24:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:30:09
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
Doğmayan güneş, @sonbahar53
2.2.2009 01:26:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:26:26
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
Serap, @deniz_tayanç1
2.2.2009 01:35:49
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:25:35
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:24:43
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
Yürek yangınım, @canözümm
2.2.2009 01:46:16
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:24:01
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
Mektup, @sahbeyit
2.2.2009 23:33:26
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Şubat 2009 Salı 19:21:22
Yüreğiniz dert görmesin. Kaleminiz daim olsun. Tebrik ederim.
397- güven, @Şahin Hanelçi
2.2.2009 23:48:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.842
Şiir Okunma
932.579
Yazı Okunma
7.578
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL