Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
31 Ocak 2013 Perşembe 13:51:55
Tütün kokuyor gece izmaritler çığ gibi
Nefesim hüzün dolu sanki dumanlı başım
Ayak sesini duydum kim efkarın sebebi
Ne zaman diner söyle gözümde dolan yaşım
Düşün keder kadere, sadece bir harf uzak
İçinde saklar elem, kapılar aşka tuzak

Mutlu...

Harabedeki izler..., @sedaefruz
30.1.2013 22:26:03
batu_41
@batu-41
31 Ocak 2013 Perşembe 13:49:37
her iki değerli gönül kardeşimi canı gönülden kutluyorum..Yürekleriniz daim olsun dostlarım
Meftunum, @S / ÂYE
30.1.2013 21:33:38
batu_41
@batu-41
31 Ocak 2013 Perşembe 13:47:55
Hüzün ile düşmüş yürek yürek yangınlarında belliki derinden almış bir yara var kanar içten içe değerli kalem dostum.Bu sanalın varya inanki lanet ediyorum lanettttttttttttttttttttttttttttt..
Sevgilerimi bıraktım can..
O son sözlerin, @YAGIZ
31.1.2013 01:20:20
batu_41
@batu-41
30 Ocak 2013 Çarşamba 00:03:56

Kırıldı dişliler dönmüyor çarkım
“Dilimde tüy bitti” gel diye diye
Yunusun aşkından kalmadı farkım
“Dilimde tüy bitti” gel diye diye

Yokluğun tırmalar yakar içimi
Gönül arzulamaz böyle seçimi
Duygular didişir vermez ...

Dilimde tüy bitti, @zaralıeren
30.1.2013 00:00:37
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2013 Salı 12:31:10
Malesef her yanımız riya olmuş değerli şairim.Aslında bizler hakikatlerden kaçıyoruz.İşte garib olanda bu ya..Halbuki anlamsız ve manasız gibi görünen yaşam felsefesini çözmek istemiyor,hayvani duyguların cazibesinde kaybediyoruz kendimizi azar azar....

Aşk istemiyorum, @S / ÂYE
28.1.2013 21:00:03
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2013 Salı 11:40:04
Eğer bir yerde çoksa bir sanatın üstadı
Kesinlikle zamanla kaçarmış onun tadı

Valla haklısın gülüm.Ama bilki emekten öteye insanlıktan yozşlaşmış bir kafa yapısına sahiplenmişse bir toplum pitbul'la kovalasanda gene gelmezler al gülüm ver gülüm,y...

batu_41
@batu-41
29 Ocak 2013 Salı 00:43:06
AH bu sevdalar ahhhhhh dedirtiyor işte adama velhasılı dost..Nice insanlar gördüm sırtında urba yok,nice urbalar gördüm içinde insan yok değilmi..?
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2013 Salı 00:11:02
SEVDALARIN ACI YANLARI BUNLAR ŞAİRİM.GAM DEĞMESİN YÜREĞİNE
Seni hala seviyorum, @mehmetakuzum
28.1.2013 23:28:40
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2013 Pazartesi 23:28:21
Eh ölmeyecek olan yapabiliyorsan eğer erkek gibi yaşa insan gibi öl.gerisi yalan ve talan...Birgün arkandan bir fatiha okuyacak nesil bırak yeterli can
Sen öleceksin, @yükseli66
28.1.2013 21:40:42
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2013 Pazartesi 14:30:57
GELECEK DİYE

Hissiz duyguları çarmıha gerdim.
Haber aldım nazlı yar gelecek diye.
Gururla kibri tozlu yerlere serdim.
Haber aldım nazlı yar gelecek diye.

Sensiz geçen günleri duvara çaktım.
Akan gözyaşlarımı havada yaktım.
İkiye yarıp sine...

Gelecek diye, @mete75
28.1.2013 13:19:11
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2013 Pazartesi 10:16:30
Müsade et; ömrümün son deminde güleyim!
Mutluluk nasıl hazdır; yaşayarak bileyim!
Nasip eyle sevinçten gözyaşımı sileyim!
Sığmam kendi bendime taşar, ağlarım elbet.

Müsade etmeyeceği aşikar kardeşim.Yürekte dinmeyen sızıdır her kanatan yaralı ...

batu_41
@batu-41
28 Ocak 2013 Pazartesi 10:12:33
yüreğinden her dem şiir okumak çok güzel değerli kardeşim soner..Gam değmesin keder seni eğmesin.Giden gidiyor gidiyorda duyulmayan anlaşılmayan sevgiler hüznü gideremiyor değilmi sevgiler bıraktım can
Daha ben ne deyım, @S / ÂYE
27.1.2013 20:59:32
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2013 Pazar 17:15:45
Zira biz biz değilizde ondan olamıyoruz işte.Hep dış düşmanlar der dururlar ,ama asıl bizim yıkımımızı hazırlayan iç düşmanlarımızdır ki.Hem ekmeğimizi erler hemde ensemizden keserler bu kefereler..Zira ebrehe dölleri bitmiyor çünkü
Oğuz ata..!!, @ASIKLUZUMSUZ
27.1.2013 00:00:07
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2013 Pazar 14:01:06
Ben ki seni senden iyi tanırım
Boş kaldıysa elin, zulüm gibidir
Olmadığın anı viran sanırım
Birkaç perçem telin ölüm gibidir

Farklı düşünürsün farklı yaşarsın
Dur diye yalvarsam yine koşarsın
Sığmazsın bendine çabuk taşarsın
Senin coşkun sel...

Sensizlik ölüm gibi, @Dosteli_
27.1.2013 13:27:41
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2013 Cumartesi 22:59:33
Güzelliğe odaklansın, bırak baksın gözlerin
Kaş yaparken göz çıkarma, haz bıraksın nazların
Duygu seli alıp gitsin, yürek yaksın sözlerin
Dil konuşmaz, yanar bağrım, gönlümde harım kaldı.

Hiç bir ümidiniz ve duygularınız yarım kalmasın dost kal...

batu_41
@batu-41
26 Ocak 2013 Cumartesi 18:28:52
HJE ZAMANKİGİBİ YİNE CAN YAKAN MISRALAR DAMLA DAMLA DAMLAMIŞIM KARDEŞİMİZİN SAYFASINA YÜREĞİNDEN.cAN HÜZÜNLER ŞİİRLERDE KALSIN DİLERİM.bU ŞAİRE ŞAİRLERİN HÜZÜNÜ CAN YAKIYOR ,NANKİ.VE SONUNDA BULDUN SENDE BİR USTA.SÖZÜM KALMADI ZATEN BU HUSUSTA CAN.
Ah!be usta.., @Funda SAĞLAM
26.1.2013 17:13:57
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2013 Cumartesi 15:45:23
Benden başkasını görmez gözleri
Çekipte gidemez tutmaz dizleri
Harama bakamaz kördür gözleri
Gittin gurbete le kimleri buldun
Sevgime ihanet ecelim oldun

Dilerim ayrılık seni de vursun
Beni unutursan gözün kör olsun
Bütün emeklerim dizine du...

Kimleri buldun, @saniye uzun
26.1.2013 14:38:49
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2013 Cumartesi 14:29:15
YOLLARIN,DUYGULARIN,SEVDALARIN SON BULDUĞU GİBİ ÖMÜRDE YAVAŞ YAVAŞ BEDEN RIHTIMINDAN DEMİR ALIYOR DEĞERLİ KALEM DOSTU..HÜZÜN VE ACILAR SİZLERDEN IRAK OLSUN..SELAMLARIMLA
Ömrümüzü, @saniye uzun
26.1.2013 00:49:22
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2013 Cumartesi 14:10:49
Usta kalem değerli gönül dostum..Yine mükemmelin ötesinden gönül pınarı akmış sayfaya canı gönülden kutluyorum gardaşımı.Selam dualarımlasın her dem

Başım yücelerde topluyor bulut
Der DURAK'ım bitti kalmadı umut
Bir zalım sevmişim diyor ki unut ...

Sultanım..!!, @ASIKLUZUMSUZ
26.1.2013 00:00:07
batu_41
@batu-41
25 Ocak 2013 Cuma 00:37:16
aşkların acı sonları ayrılıklar seremonisi çok can yakıyor dost.Belliki sizinkide öyle acı bir sonla noktalanmış gibi şiirler de kalsın ayrılıklar.Selam dualarımla
Elveda sevgili/m, @NAZMİ ŞENUSTA
24.1.2013 20:47:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.794
Şiir Okunma
3.869.202
Yazı Okunma
83.120
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL