Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 10:11:37
Yüreten tebriklerimi gönderiyorum hüzün dolu emeklerine..Selam olsun Güçlü kalemine yüreğine kardeşim..
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 10:10:24
Gerçek sevgileri ancak terk edilmişlerden dinler görürsün,hayallerde kitaplarda okursun dostum..O eskiden KEREM MİSALİ ELİFİN peşinden ilden ile iz süren,Kerem'in ateşinden alev alıp tutuşan ELİFler artık masallarda kaldı SEN CANINI ACITMA YETER
Ustam 4, @mehmetakuzum
29.7.2013 04:33:16
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 02:56:13
Seni çok sevmenin bedelini
’’Sen’’ yanımı kanatarak ödedim
Dağıldım dört mevsim
Sen toplayamadın

Sensiz nefes almak çok zordu bu kentte
Halim nicedir
Sen hiç sormadın
Ben iki kişilik kan/adım
Sen hiç ağlamadın

Sen hep yirmi dört ayardın ...

Sen yanım, @Deniz Giritli
29.7.2013 02:46:14
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 02:00:51
SON TESELLİ

Arzu ile koklayıp
Nefesinde tut beni
Kırıklarım toplayıp
Dola baştan at beni

Art niyete bürünme
İnat edim direnme
Gözden salıp sürüme
Kölen olum sat beni

Can bildiğim cananım
Her sözüne inanım
Sensiz ben perişanım
Bil na...

Son teselli, @bestikoc
19.7.2013 19:12:38
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 00:21:53
Zamanla kıyasıya inatlaşıp
Geceyi gündüzüme katıp
Vurguncu bir bakışa aldanıp
Savrulmamıştım galiba sağa sola...

Haydi hayırlısı diyelim
Son bir kez daha aşka ışık yapıp
Sonunda mangalda köze dönelim
Kimbilir ağzımız yanar da tövbeleriz...
...

Son bir kez daha..., @çimdik
29.7.2013 00:00:03
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 00:16:58
Bahtımın rengine boyadım sazı
O yüzden boynumu büker giderim
Tükenmek bilmiyor bende ki sızı
Her gün bir yanımı söker giderim.

Ne dumanım kalkar ne güneş doğar
Ne fırtınam diner ne yağmur yağar
Aldığım her nefes içimi boğar
Yollara yaşımı dö...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 23:27:43
Senden arda kalan ne varsa benliğimde
Avuntu olmuyor seni arıyor bu can bu yürek
Kanmıyor gönlüm elimdeki resmine artık
Gecelerime az geliyor hayallerin...

Ve prangalara vursamda şu aciz bedeni
Yüreğimdeki acı durulmuyor...
Diyorum ki bırak y...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 18:26:29
EN GÜZELİ YANLIZLIĞI SEÇMEKMİŞ VE KENDİNİ DİNLEMEK..BU ELEM DOLU DÜNYA RİYAKAR İNSANLARIN YÜZLERİNE BAKMAKTANSA KENDİ YANLIZLIĞINI DİNLEMEK KENDİ RUHUNUN DERİNLİKLERİNE İNMEK EN GÜZELİ DEĞERLİ DOST..
BENDE ÖYLE ETTİM..11 DE BERİ OTURDUM SALONDA KANE...

Bu gün pazar, @saniye uzun
28.7.2013 15:45:29
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 18:22:39
ACILARIN BEŞİĞİNDE BİR HAYAT YALANCI BİR DÜNYA RİYAKAR İNSANLAR DEĞİLMİ KARDEŞİM..ŞİİRLER ASLINDA YALAN SÖYLEMİYOR HİÇBİR ZAMAN RİYAKAR OLAN İNSANLAR..gÖNÜL DOLUSU SELAMLAR GÖNDERİYORUM ANNEM.
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 18:19:51
Gönlüm havalanınca göğe bir keklik gibi
Vurdular kafasından, anne beni vurdular
Hiç özgür olamadım, dağdaki geyik gibi
Beni havada vurup korlarda kavurdular

Bir bıçakla sökeyim kalbimi tam yerinden
Beni rahatsız eden, en lüzumsuz organım
Kemi...

Hüzünlü başaklar /2, @S / ÂYE
28.7.2013 16:28:34
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 02:09:04
Gönülden tebrik ediyorum değerli şairimi Her şiirin birbirinden güzel değerli kardeşim.Aşk eşlinden çekmeyenmi varki..?

Çaresiz çekersin ne gelir elden
Selâmın beklersin her esen yelden
Böyledir sevdalar atılmaz serden
,,,,Ah edip ağlama divane...

batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 01:39:35
Haklısın hocam 2 metre küplük bir toprak parçası hala sığmayız koca dünyaya..Yürekten tebriklerimi gönderiyorum yüreğinize selam olsun
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 01:03:16
iki satırda anlam ve mana bakımından çok büyük ifadeler değerli kardeşim saniye Hanım.Yürekten kutlarım Ata sözleri gibi bir beyit olmuş..Ellrine yüreğine sağlık
Söz+, @saniye uzun
28.7.2013 00:18:07
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
28 Temmuz 2013 Pazar 00:48:04
BUNLAR ONLARI GÖRMEZLER,AKILLARINA BİLE GETİRMEZLER..İHANET DEYİNCE BAŞKA TÜRLÜ ÇALIŞIRLAR..ÇİÇEKTEN BİLE İNTİKAM ALMAYA KALKAN SOYSUZLARDAN NE BEKLENİRKİ GARDAŞIM..ADAM DARBEDEN YIKIMDAN KARGAŞA DAN KARDEŞ KANINDAN MEDET UMUYOR..ONLARA ANLADIĞI DİLD...

batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2013 Cumartesi 13:46:01
YÜREĞİNE SAĞLIK KIYMETLİ KARDEŞİM HÜZÜN DOLU BİR SERZENİŞTİ SAYFANDAN OKUDUĞUM KUTLUYORUM..HAYATIN GERÇEKLERİNDEN KAÇILMIYORMUŞ MEĞER
Pinokyo, @Asiyim Asabiyim
26.7.2013 01:11:35
batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2013 Cumartesi 13:37:34
gÖNÜL DİZELERİN HAZ ALARAK OKUDUM DEĞRLİ KARDEŞİM eTHEM.gÜZELLİKLERİN VE SEVGİLERİN YÜREĞİNDEN EKSİK OLMASIN CAN DOST..hAYAT VE KADER DİYELİM GİTSİN ÖTESİNİ ARAMA
Ele gülerken, @mete75
26.7.2013 15:49:38
batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2013 Cumartesi 13:34:03
ESKİDEN DERLERDİ Kİ AH BU ŞARKILARIN GÖZÜ KÖR OLSUN..BEN ARTIK TERSİNİ SÖYLÜYORUM BİLİYORMUSUN KARDEŞİM AH BU ŞİİRLERİN GÖZÜ KÖR OLSUN..
SAYFANA GELDİĞİMDE ŞİİRLERİNDE KENDİ DUYGULARIMI VE KENDİMİ BULUYORUM HEP O GÜZEL YÜREĞİN GAM KEDER GÖRMESİN DEĞ...

batu_41
@batu-41
27 Temmuz 2013 Cumartesi 13:27:39
Ah!yetim yanım

Beni anla demeden susacaktım sana

Ben sustuğumda kopacak kıyametime

Sualsiz koşacaktım bu defa

Ellerimi cebimden çıkardığımda

Kırıklarım olmayacaktı avuçlarımda

Her eylül sonrası

Üşütmeyecektim yüreğimi



Unut...

batu_41
@batu-41
26 Temmuz 2013 Cuma 23:32:35
Sevdanın seherinde bir garip haller deyim
Savrulup düşüyorum esen her yeller deyim
Bir ateşsin içimde kavruldum çöller deyim
Düştüm karanlığına günüm geceye döndü

Döküldün yağmur gibi içerime sen yağdın
Yüreğimde sevgimi hasretli güne sağdın
...

batu_41
@batu-41
26 Temmuz 2013 Cuma 20:08:03
AŞIK VEYSEL ŞATIROĞLU'unu deyimiyle bilmiyorum ne olacak,,,Yarin adı dilde hece,,,yazıyoruz gündüz gece,,Bu işe tesadüfen bulaştım,,7 yıldır içinden çıkamıyorum şimdi..Güzel yüreğinizi candan kutluyorum değerli dost..Emekleriiniz değer görsün
Olur mu, @saniye uzun
25.7.2013 18:50:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.566
Şiir Okunma
3.867.664
Yazı Okunma
83.019
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL