Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 14:20:34
Yüreğinize sağlık Hamit kardeşim yine nefis bir şiir okuttunuz bize elleriniz yüreğiniz dert görmesin can.Yol düşerse bir densizin düzüne.. Selam vermez olur bakar yüzüne

Gülerler halimi ellere desem
Sen hayırsız ben bi-çare bahtı kem
Alacaksan ...

batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 13:22:46
Çantamı alıp çıktım bir yola, yürüyorum
Sırtımı döndüm artık, gidiyorum ölüme
Direnen »Azrail’i« peşimden sürüyorum
Yapayalnız dalması için kandan gölüme

Saçımı okşasaydın benden bir ben doğarken
Yüzüm toprak içinde, dudaklarım da çamur
Beni ...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 12:58:19
İri gözlü melez kız!
İpleri başka ellerde oyuncak
Oradan oraya sürükleniyor ,
Güneş doğmaz.
Mevsimleri tanımamış baharlar kayıp
Geçtiği sokakların dolunayı tutulmuş
Katran karası geceler düşer peşine.
Yıkamakla temizlenmez alın yazgın.
Sen!
...

İnsan pazarı, @Gamze yağmur
1.8.2013 12:54:27
batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 12:55:03
Öpüştüğü kızın yaşı çok küçük.
Kimse görmez,her şey kitaba uyar.
Sevdiğime göndersem bir öpücük.
Anne duyar,baba duyar, köy duyar.

Herkes yari gündüz alır yanına.
Gören olmaz,her şey normlara uyar.
Gece çıksam sevdiğimin damına.
Bekçi duyar,...

Şansa bakın, @Mehmet Aktaş
1.8.2013 11:02:01
batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 12:50:46
sana karşı hiç yüzümün olmadığını bilsem de
ne olur tut ellerimden demeye bile korkuyorum
zira bin bir azap deryası gibiyim
her adımım günah keçisi gibi olsa da
varlığın içime bin bir nimet
yokluğun ise cehennem ateşi gibi yakıyor
hakkım hiç ol...

batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 12:46:56
Bir elveda demeden topladım valizimi
Seni özleyeceğim, toprağımın kadını
Hece hece işledim ifşa ettim gizimi
Seni özleyeceğim, toprağımın kadını

Tarihikibinonüç çarşamba saat onda
El sallayanım yoktu vira derken peronda
Darmadağın yüreğim her...

batu_41
@batu-41
1 Ağustos 2013 Perşembe 01:53:35
YÜREĞİN DAİM OLSUN HİSLİ YÜREK DOSTU.SÜPER BİR YORUM HARİKA BİR ŞİİR TEBRİKLERİMİ YOLLUYORUM GÜZEL YÜREĞİNE
Görmezdin, @mehmetakuzum
1.8.2013 01:44:52
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 22:40:39
Kimi zaman bıkmadan söylediğim bir türküsün dudaklarımda
Kimi zaman sustuğum mısralarsın sayfalarda
Ama nerene değil
Nereme dokunsam
"AŞK"sın baştan sona

Mehmet Aküzüm

Evet sevince öyle oluyor yiğidim ne yazıkki..Yüreğine gam değmesin
Aşksın, @mehmetakuzum
31.7.2013 20:56:56
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 19:48:23
Bir doğumun sancısı başladı biraz önce
Çenelerim ağrıyor, dişlerimi sıkmaktan
Gerçekleşiyor artık manevî bir dönence
Basiretim köreldi karanlığa bakmaktan

Doku değiştiriyor, iç dünyam ıstırapla
Anne, yanıyor her şey: Tanrı ile kainat
Şeytan y...

Hüzünlü başaklar /4, @S / ÂYE
31.7.2013 18:07:50
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 13:45:50
Akide şekerimsin şekermi balmı desem
Yoklugun zulüm bana gitme hep kalmı desem
Ömrümün gülüsün sen çiçekli dalmı desem
Baldan tatlı kıymetlim gönlüme özelim sin

E eee sevince öyle oluyor aman acımayın böyle çok güzeldir..Güzel yüreğini gönülden...

Akide şekerim sin, @hamitkaraca
31.7.2013 12:33:43
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 10:18:26
yürekten tebrik ediyorum değerli kardeşimi her dem şiirle kalın sağlıcakla kalın saygılarla
Ahu gözlüme, @Yeganem
31.7.2013 09:21:40
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 03:07:19
Sinemi yumrukladım hıncımı alamadım
Hallerden hale girdim bir haber salamadım
Düştüm kör vakitlerde şehrinde kalamadım
Acımı yazar kalem okuyup anlamazlar

Üsdad özellikle final bir başka güzel olmuş hani derler ya tam 12 den işte öyle 12 numara...

Acımı yazar kalem, @hamitkaraca
30.7.2013 23:29:26
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 03:05:03
Candan kutluoyım hocam değerli kaleminizi ve yüreğinizi selam saygılarımlasınız
Bölünmüş umutlar, @Ahmet Moran
31.7.2013 00:26:12
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 03:03:51
Zengin kafiyelerle bezen miş mükkemel bir şiir değrli kardeşimden canı gönülden kutlar saygılar sunarım..Hayırlı iftarlar diliyorum
batu_41
@batu-41
31 Temmuz 2013 Çarşamba 03:01:24
Bazen umut olup doluyorsun sineye
Yıldız olup parlıyorsun geceye
Bazen sözlerin dönüşüyor bilmeyeceye
Çözemedim çözülmüyor beyzadem

Korkuyorum korkutuyor sözlerin
Yüreğime çizdin derin izlerin
Yoksa kasıtlımıdır sözlerin
Silemedim silinmiyor...

Beyzadem, @siyahgecem
31.7.2013 01:52:23
batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2013 Salı 01:49:21
GÖNÜL DOLUSU SEVGİLERİMİ SUNUYORUM DEĞERLİ YÜREĞİNİZE ŞAİRİM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUMANIN HAZZINI YAŞATTINIZ BANA SELAM SAYGILARLA
batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2013 Salı 01:19:32
Firavun Sisi özgürlüğe kaşın çatar,
Halk ayakta hep, Mursi der meydanda yatar,
Evlat asker olmuş ataya kurşun atar,
Kışlalar dertli kan ağlar Mısır’da bu gün,

Gel yazık etme halkına canlar yanıyor,
Küfre dalmış ordu, bunu Hak mı sanıyor,
Ölüm...

Mısır'da, @CemalettinGÜRPINAR
30.7.2013 01:16:17
batu_41
@batu-41
30 Temmuz 2013 Salı 00:36:19
Şu sinemi eze eze.
Mecnun gibi geze geze.
Bu canımdan beze beze.
İşte geldim gidiyorum.
Size veda ediyorum.

Zalimlerden kaça kaça.
Avu zehir içe içe.
Hakka elim aça aça.
İşte geldim gidiyorum.
Size veda ediyorum.

Kul Rabia çeke çeke.
H...

Gidiyorum, @Rabia TAŞDEMİR
29.7.2013 22:27:23
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 14:43:56
Güven duyup inanmadın sözüme
Küstürdün bir kere gayri aramam
Ay olup şevkinle vursan yüzüme
Küstürdün bir kere gayri soramam

Bir serzeniş vardır gülüm sözüm de
Dargınlık kırgınlık doğdu özümde
Yıldız olup parlasan da gözümde
Küstürdün bir ke...

Aramam, @yükseli66
29.7.2013 04:07:54
batu_41
@batu-41
29 Temmuz 2013 Pazartesi 14:41:59
YÜREĞİN VE KALEMİN DAİM OLSUN DEĞERLİ KARDEŞİM..ÇOK GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİN MISRALARI PEŞ PEŞE..İŞTE GENÇLİK İŞTE İHTİYARLIK..SAĞLIKLI ÖMÜRLER DİLİYORUM KARDEŞİME..
Ay lele, @bestikoc
29.7.2013 03:44:43
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.550
Şiir Okunma
3.867.536
Yazı Okunma
83.017
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL